Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når man sender inn et krav om erstatning, bør det opplyses om hvilke kriterier som legges til grunn for en erstatning. I mitt tilfelle var det ikke noe poeng å sende inn bilde dokumentasjon og nøyaktig beskrivelse av skadede gjenstander - da beløpet var mindre enn deres egenandel. Hadde det vært opplyst om på forhånd hadde jeg ikke behøvd å sende inn dokumentasjonen og krav om erstatning...
Hyggelig saksbehandler, og rask behandling . Svar og oppgjør kom raskt
Meget rask oppfølging+ direkte oppgjør med vetrinær.
Rask og effektiv behandling, svar og oppgjør etter bare noen få dager,positivt
Rask saksgang, men du må ha nett tilgang og kunne registrere skaden der. Kort telefonåpningstid og lang kø i tlf. Men kjekke folk når du endelig kommer fram😊
effektiv, hyggelig, kunnskapsrik og detaljorientert saksbehandler
Hadde et tilfelle med vår valp som ble syk og måtte til veterinær andre juledag. Rapporterte dette til selskapet via min nettbank.. veldig enkelt og greit. Behandling og oppgjør gikk veldig greit, med hyggelig melding fra saksbehandler. Det er godt å oppleve.