Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
effektiv, hyggelig, kunnskapsrik og detaljorientert saksbehandler
Hadde et tilfelle med vår valp som ble syk og måtte til veterinær andre juledag. Rapporterte dette til selskapet via min nettbank.. veldig enkelt og greit. Behandling og oppgjør gikk veldig greit, med hyggelig melding fra saksbehandler. Det er godt å oppleve.
I en kollisjon hvor to biler ble totalvrak og jeg selv fikk hørselskade opplevde jeg det som unødvendig pirk t jeg måtte innhente bekreftelse og dokumentasjon på forholdsvis små utgifter på et par solbriller og en jakke som ble ødelagt.
Når jeg ringer å spør om ting jeg er usikker på så får jeg alltid gode svar og rettledning. Det viser bare for meg at selskapet tar meg alvorlig som kunde. Takk for god service.
Jeg fikk tilbakemelding noen få dager etter søknaden. Jeg savnet muligheten til å utdype og oppklare skademeldingen. Saksbehandling gikk alt for fort til konklusjon og avslag uten å oppsøke meg videre i prosessen. Jeg besluttet å kjøpe ny produkt til barna.
Jeg ble imponert. Veldig fint at dyrlege ordner saken direkte med forsikringsselskapet. Det var også veldig kort behandlingstid.
Veldig forståelsesfull og hjelpsom. Raskt oppgjør!