Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Hadde en skade på bilen min og hele behandlingen av saken var enkel og svært raskt oppgjort. Gikk 3-4 dager fra skaden var registrert til den var ferdig reparert.
Hadde skadet mobil og fikk svar og reparasjon penger på kontoen neste dag. Virkelig fornøyd.
Ble generelt dårlig behandlet. Den ene agenten vi pratet med beskyldte til og med vårt vennepar for å lyve da de sa de hadde fått tilbake penger fra sitt selskap.
Min skade var litt spesiell....mista tlf i ei malingsbøtte....men ble trodd av selskapet på at jeg ikke hadde noen telefon å sende inn.
Flottservice og rask behandling av tyveri. Utbetaling kom etter kun en uke.
Raskt og bra svar og oppgjør for en knust skjerm på telefon.
Jeg fikk avslag på erstatning for kansellert flybillett da flyselskapet ikke fløy en hel dag i februar pga lavt lufttrykk. Fremtind ville ikke gi meg erstatning fordi de mente jeg hadde avbestilt billetten min selv. De må undersøke klagen nøyere, så de ser hva som er årsaken til erstatningskravet. De har naturligvis hatt svært mye å gjøre i disse tider, så ventetiden har vært lang, men jeg venter gjerne lenger dersom de trenger det for å få en korrekt bedømming av søknaden. Hyggelige ansatte :)