Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk avslag på omfattende følgeskade i undertak som følge av vanninntrenging i øvre tak. Har tidligere vært i dialog med selskapet ved to anledninger, først når vi tegnet kontrakt og ved en senere vurdering av å bytte selskap. Ble begge ganger forsikret om at dette var dekket var forsikring. Da vi var uheldige og fikk en skade, kalkulert til kr 150000 fikk vi avslag med begynnelse av at taket under det vi la nytt for 10 år siden var 4 år eldre enn 40 år. Svært skuffet over forsikringsselskapet vi har hatt i mer enn 30 år. Nå avslutter vi våre forsikringer i Fremtind.
Service og tilbud har blitt merkbart dårligere etter at Spb1 Forsikring ble slått sammen med DNB forsikring, Spb1 Forsikring var helt topp på kundetilfredshet. DNB Forsikring var blant de dårligste. Dette har tydeligvis smittet inn i Fremtind. Som en del av LOfavør-tilbudet ( fordelsprogrammet for alle LO-medlemmer ) får man forsikring til veldig god pris totalt sett. Men de må forbedre seg på tilgjengelighet og kundeservice underveis i prosessen. Dessuten - "Fremtind" - hva slags navn er egentlig det?
Ble møtt med imøtekommende forståelse av saksbehandlere i Fremtid Forsikring. Angrer ikke på bytte av forsikringselskap.
Heg har inboforsikring her på Fremtind . Behandling raskt som mulig og enkle , jeg er veldig fornøyd.
Dåkker behandler ikke riktig og gjørt urettferdig og vurderte å bytte andre
Kort og greit. Hopp over og gå til neste forsikringsselskap. Her er det bare å holde seg unna.
Lett å melde skadesak. Rask respons og oppfølging via telefon og mail som ga oss et godt inntrykk av å bli ivaretatt på en skikkelig måte. Effektiv behandling av saken og oppgjør i løpet av få dager.