Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Betaler premien, der er alle forsikringsselskap gode mottakere. På skadebehandling ser det rimelig greit ut, når man kommer gjennom på telefon.
Det har en frekk fremtoning, de skriker og er uhøflige. Det er veldige lite behjelpelige når skaden er en realitet. Jeg velger å bytte forsikringsselskap.
Rask kunde og saksbehandling. Gir oversikt over rettigheter i følge forsikringsomfang! I varetagende! Trygghetsskapende!
Sjekke hva som virkelig står i skaden brukt penger på opp mot virkeligheten.
Veldig fornøyd med behandlingen av reisepenger i disse koronatider.
Grei oppfølging i forbindelse med forsikringssak. Enkel og oversiktlig nettbasert løsning for kommunikasjon og saksbehandling.
Forklarte problemet og sendte et par bilder på mail som dokumenterte, ventet et par uker og pengene var på konto. Ikke noe mer kommunikasjon eller andre unødvendige spørsmål.