Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Grei veiledning i saken og et rask oppgjør gjør at dette var en positiv opplevelse, når vi var så uheldige å få tv og tv-boks ødelagt i tordenvær.
Gikk veldig fort og greit etter noen telefoner, men viktig å sette seg inn i forsikringene på forhånd og hva du har krav på. God kundebehandling og hyggelige folk jeg pratet med.
Tok ei uke fra jeg var uheldig, og til jeg hadde nytt kamera i hus. Imponerende kjapt.
Treg saksbehandling. Hyggelige telefonstemmer som var veldig positive, men uten at ting skjedde. Bør ha flere saksbehandlere.
Hatt bilen inne til rep etter skade, der eg var uheldig. Fikk time nesten på dagen, med kundeservice. Litt slark på info underveis i behandling av skade og sak, eller ganske nøgd med fremtind som forsikringsselskap!
God kundebehandling, raskt og god hjelp gjennom hele prosessen.
Kundekonsulentene i et forsikringsselskap bør være opplært til å være mer respektfulle når de tar imot skademeldinger fra kundene sine, enn hva dette selskapet leverer.