Fremtind Forsikring opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk skade etter lynnedslag , elendig saksbehandling, har / hadde innbo pluss👎
Da vi var på reise, ødela min kone sine briller ved et uhell på toget. Det første kunde behandler sa skremte meg. Hun sa til min kone at hun hadde ikke reise forsikring men mannen har. At hun må benytte innbo forsikring. Så ringte jeg og snakket med annen saksbehandler som sa at det må være misforståelse.
Skal du ha en god forsikring med raskt oppgjør eller avklaring! Dette er valget
Raske tilbakemeldinger. Ingen vanskelige kundeforhold . Liker måten vi melder skaden på her på skademeldings skjema
Fremtind har en tendens til å skru opp prisen betraktelig etter få år som skadefri kund
Ingenting å utsette på Fremtind. De var kjappe med å få på plass takstmann og opplegg med verksted var åpent og bra.
Vil ikke anbefale noen til å ta denne forsikringen.