Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk den hjelpen jeg trenger, og de svarer umiddelbart.
For andre gang på et år er jeg igjen meget godt fornøyd med Fremtinds saksbehandling og forsikringsdekning. Både i forbindelse med skade og tyveri har dekning og kundebehandling vært toppklasse!
Fikk pengene på konto dagen etter samtale med hyggelig, dyktig saksbehandler. Forslag til forbedring : det var lang ventetid på tlf, men flott å kunne bli oppringt. Kanskje noe enklere skjemaer for seniorer, men er nok rimelig subjektiv her:)
Dritt at de vurderer det slik at nåværende tlf er for dårlig til å redde. Vil ikke gjøre noe
Jeg fikk ikke halvparten av det som jeg hadde regnet med.får ikke de tingene til den summen jeg fikk.veldig dårlig.
Gir ikke opplysninger om de endringer de gjør i forsikringen. Det gjøres endringer i forsikringene uten at det orienteres om hvorfor det gjøres-
Jeg har heldigvis ikke tidligere hatt behov for å benytte vår reiseforsikring. I sommer ble jeg utsatt for tyveri i utlandet. Min kontakt med Fremtind var både problemfri og informativ. Særdeles rask saksbehandling. Flott.