Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
7-8 mnd saksbehandlingstid. Fremtind virker alltid å lete etter et eller annet smutthull for å gi så lite dekning av tap som mulig.
For å komme gjennom til en kundebehandler må man ofte sitte i lange telefonkøer. Jeg har opplevd å måtte vente alt fra 10 minutter til en time før jeg får svar. Når jeg måtte bruke forsikringen sendte de ut håndverker dagen etter skaden hadde skjedd for å undersøke og avdekke årsak. Jeg hadde tegnet ekstra forsikring mot håndverkerfeil, men dette forholdt de seg ikke til. Det var skade på badet som følge av dårlig håndtverkerarbeid, men dette måtte vi betale ut fra egen lomme til tross for den ekstra forsikringen. Fordi vi er avhengig av dette rommet betalte vi for utbedringen både fordi det var så vanskelig å komme i kontakt med forsikringselskapet med de lange telefonkøene og kundebehandlere som ikke ga noe inntrykk over å sitte på fagkunnskap eller almennkunnskap. Kanskje jeg var uheldig. Uansett stiller jeg spørsmål rundt hvorfor man betaler for ekstra forsikring når man ikke får benyttet seg av den når skaden først skjer. Vurderer derfor å bytte fra Fremtind til et annet forsikringsselskap. I ettertid av denne hendelsen har jeg fått inntrykk av at det er veldig varierende hvordan forskjellige forsikringsselskap forholder seg til vilkårene sine, men at Fremtind i stor grad jobber for egne interesser og ikke kundens. Grunnen til at de fikk 3 av 5 stjerner og ikke dårligere tross denne erfaringen er prismessig stiller de godt med tanke på at vi er LO-medlemer og vi fikk utsendt håndverkere raskt, og før vi hadde behov for å bruke forsikringen hadde de alltid vært raske med å både svare på spørsmål og ordne. Men igjen, vi vil vurdere å bytte forsikringsselskap, for det er ikke noe poeng i å betale for forsikring i et selskap som til syvende og sist ikke forholder seg til egne vilkår når man først trenger hjelp.
Svarer fort å greit på problemet. Gir god forklaring på hvordan saken ligger ann og hvordan problemet skal løses.
Svært misfornøyd kunne å kommer til å bytte selskap så fort som mulig TAKK FOR INGENTING😡
En bil kræsjet inn i meg bakfra, og alt ble ordnet i løpet av få dager. Lite ventetid og rask service.
God forståelse fra første kontakt med Fremtind Forsikring, ønsket behandlingssted i nærheten til hjemmet i disse hjemmekontor tider, fungerte supert. Fikk god hjelp og gode tips fra behandler som jeg kan bruke i ettertid.
må vente over 1 mnd på nytt produkt, da Fremtind kun tillater kjøp hos Elkjøp. Alternativet var å betale ytterligere 1000 mer i egenandel...