Fremtind Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Syns selskapet behandlet skaden fort. Ganske lett å finne frem på nett.
Hadde en erfaring med fremtid som viser at de prøver å helgardere seg mot utbetalinger. Om kjøleskapet ditt feks slutter å virke så må det være pga lynnedslag, meteoritt som har knust det eller en annen form for ytre påkjenning som du ikke er skyld i selv.. Vurderer man fremtid så les vilkårene med lupe..
Min erfaring er god, og vil ikke bytte selskap. Kommunikasjon kunne vært bedre.
Hyggelig ansatte som vet hva de driver med og som har evnen til å sette seg i "mitt" sted. Raske avgjørelser og hurtig oppgjør. Mange forsikringsselskaper hadde hatt noe å lære her.
Helt håpløst å ikke bli trodd på av din egen forsikring når det er tydelig at bilen har blitt skadet og ødelagt av andre. Også klarer dem å slette takseringen på toppen av det hele.
Jeg er person nr 2 i familien som har bl. annet reise forsikring hos Fremtind. Derav kan jeg ikke registrere skadesak med egen bankid. Når etter 20 minutters ventetid kommer jeg fram til en person "live" da registrer han saken min. Jeg laster opp vedlegg som jeg er blitt bedt om. Nå gikk det 3 uker, har fått skadenummer men skjer ikke noe. Kan ikke snakke med noen i telefon, får automat sms med email adresse dit jeg kan sende kompletterende handlinger. Estimat om når de håndtere saken min går ikke å få. Ser her at noen fikk penger på reiseforsikring ila 24 timer. Hvordan prioriteres saker?
Meldte inn saken 28 mars fikk svar i dag etter nesten et halvt år. Moren min inviterte m familien på hotellovernatting i Oslo, ca 5000 kr for alle. Når vi nå endelig fikk svar får hun kun tilbake for seg selv. Hvis det ikke hadde tatt så lang tid kunne jo vi meldt inn saken til vårt forsikringsselskap, men nå er jo det i seneste laget.