Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De sier opp forsikring uten å ta kontakt med deg som kunde. Jeg forventer faktisk en telefon, mail eller en SMS før dette skjer.
Rask behandling, enkelt å melde inn forsikringssaker.
Dyktige ansatte som tar tak i problemet og gir en utmerket service til meg som kunde.
Ved forsvunnet bagasje kommer oppgjøret superraskt.
Rask behandling. Fikk god hjelp. Hadde ikke forsikringsbevis med meg til verksted men fikk god hjelp pr.telefon.
I samtale med selgere og saksbehandlere oppleves det en avvisende holdning. De hørte ikke på mine argumenter. Jeg ringte to ganger angående min innboforsikring og avtalte at saksbehandler skulle ta kontakt etter å ha sett på saken, det skjedde aldri. Plutselig etter ca 3 måneder siden jeg registrerte saken under innboforsikringen, fikk jeg beskjed om at dette saken kom inn under husforsikringen og ikke innbo. Jeg orket ikke mer etter det. Jeg har forsikringer via LO-favør, men opplever å få bedre tilbud andre steder.
Hyggelige medarbeidere. Litt raskere behandlingstid. Har en grei erfaring med selskapet.