Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde utrolig god hjelp og støtte da en liten forretningsgård i familiens eie brant ned for et par år siden. Nå er bygget gjenoppstått som nytt.
Kjære, Anne! Denne brannen husker vi godt. ❤️ Vi er glade for at du er fornøyd. Det er viktig for oss. Hilsen Heidi
God sørvis av personell. Rask behandlingstid. Føle att mine intresser blir ivaretatt
En slik tilbakemelding er ekstra viktig for oss. Forsikring slik det burde være! Takk, Anders!
Meget rask behandling og suveren service. Anbefales på det varmeste.
Tusen takk for suveren tilbakemelding, Erling!
Greitt å komme i kontakt med dere iten for lang ventetid. Samt enkelt oppgjør ved skade.
Takk for den fine tilbakemeldingen, Øistein!
Er en stund siden jeg har hatt bruk for forsikringen min, men erfaringene og behandling så langt har vært meget positive.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding, Svein! Vi setter pris på at du tok deg tid til det! Hilsen Heidi
Bra pris, lett å komme i kontakt med, hjelpsom kunderådgiver.
Takk for hyggelig tilbakemelding, Tore! Vi skal stå på for at du skal være fornøyd i fortsettelsen også!
Må betale terminbeløp på 42kr + tegne en innboforsikring for å få samlerabatt, selv om jeg ikke trenger det
Hei, Astrid. Du må ikke kjøpe noen forsikringer, men om du har tre får du ti prosent rabatt, mens fem gir 17 prosent rabatt. Vi tar heller ikke termingebyr hvis du betaler en gang i året, i stedet for å dele opp regningen. Hilsen Heidi
Fikk kjempegod hjelp ang.redning av bilen min i ferien.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Gunn! ❤️
Lett å komme i kontakt med saksbehandler, hurtig hjelp og raskt oppgjør.
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Trond! Forsikring slik det burde være! ☺️
Veldig fornøyd etter en skade på bil, og en garageport
Så hyggelig å høre, Sven! Tusen takk for tilbakemeldingen!
Topp service og dyktige medarbeidere. Spesielt gunstig og service vennlig hvis man velger Sparebanken Øst som bankforbindelse.
Så kjekt å høre at du er fornøyd med samarbeidet mellom oss og banken din, det er vi også!
Vennlige nå jeg har hatt noe å ordne medskade o,l,
Takk for den gode tilbakemeldingen, Jan! Det setter vi stor pris på!
Veldig god service når det snakk om forsikringer, hyggelige kunde veiledere.
Tusen takk for tilbakemeldingen, Jan! Vi skal stå på så du er fornøyd videre også.
Alltid vennlige og hjelpsomme. Får svar meget fort på saksbehandling. Veldig fornøyd.
Tusen takk, Bente! Det er vi glade for å høre!
Ryddig og greit. Hyggelige saksbehandlere. Hadde litt krøll / misforståelser vedrørende en sak. Ryddet raskt opp
Tusen takk for tilbakemeldingen, Helge!
Har hatt bobilen forsikret hos Frende i over 6 år og er strålende fornøyd 😀
Hei, Nils! Vi blir ekstra glade når vi hører fra trofaste kunder. Takk!