Frende Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd. Alltid lett å komme i kontakt med og oppgjør skjer raskt.
Akkurat sånn det burde være! Takk for fin tilbakemelding! Hilsen Heidi
Enkel, god og rask saksbehandling skadeoppgjør. Fantastisk god service🌸
Åh, så glade vi ble for tilbakemeldingen din, Tone! Takk! ❤️ Hilsen Heidi
Jeg er såpass missfornøyd at jeg kommer til og bytte selskap.
Det var leit, Johnny! Kjipt å høre at ikke oppgjøret sto til forventningene. Hilsen Heidi
Har hatt en vannskade. Dere sendte en takstmann uten kompetanse. Trist at dere ikke har respekt for deres kunder med dårlig oppfølging.
Uff, hvis du har vært uheldig med en av samarbeidspartnerne våre vil vi gjerne høre om det, så vi kan følge opp! Hilsen Heidi
Greit selskap. Har kun hatt nruk for de em gang. Det var da hurtig oppgjør. Vi er fornøyd
Vi skal være der for dere hvis og om dere er uheldige en annen gang også! ❤️ Hilsen Heidi
Ingen grunn til å mislike Frende forsikring! Meget gode vilkår!
Kjekt å høyra, Ingvild! Takk for den fine meldinga di! 🌸 Helsing Heidi
Måtte bruke bolig forsikring, enkelt og ryddig. Fikk skade oppgjøre fort
Sånn skal det være! Glad for å høre at du er fornøyd! Hilsen Heidi
Forferdelig tungvinn saksbehandling. Kundebehandleren er uhøflig. Forsikringselskapet fraskriver seg ansvar, og vil ikke betale kompensasjon som avtalt skriftlig. Vi har nå en skade på bilen, motorhavari, som skjedde i Danmark. Vi fikk beskjed om å forlate det vi hadde og skynde oss for å rekke ferge. De nekter nå å betale for tapte eiendeler som ligger igjen i bilen i Danmark. Vi hadde med oss 5 av 6 barn på ferie, der minstemann er 5 år. En så stor familie har mye personlige eiendeler, noe de nekter å kompensere oss for. Dette er noen få, av mange problemer vi har støtt på. Det er nå snart 2 måneder siden skaden, og vi har til nå, kun fått tilbakebetalt utgifter for transport samt 1 overnatting. De var heller ikke behjelpelige med å ordne leiebil eller overnatting, dette var noe vi måtte ordne og betale selv. Jeg anbefaler ingen å ha Frende som forsikringsselskap.
Hei Susann, vi vil gjerne se på saken din, men finner deg ikke med bare fornavn. Kan du ta kontakt med oss direkte? Hilsen Heidi
Raskt oppgjør. Digital løsning med opplasting av kviteringer og skadebeskriving fra dyrlege.
Glade for å høre at du er fornøyd! Takk for hyggelig tilbakemelding. Håper din firbeinte bestevenn holder seg frisk og fin! 🐾 Hilsen Heidi
Det er litt dyrt. Grunnen til at vi byttet var samarbeid med haugesund sparebank. Nå er det avsluttet og vi har ikke den samme kontakt
Hei, Ivar Vi kan gjerne se på avtalen din, hvis du tar kontakt med oss. Vi er alltid tilgjengelige for deg på 55 15 36 00. Hvis du vil snakke med en rådgiver i bank, er det forsikringsrådgivere i Sparebanken Vest lokalt som også kan hjelpe deg. Hilsen Heidi
Rask og godt oppgjør når det var behov. Sendte dokumentasjon på mail, og fikk oppgjøret på under uken. Gunstig på pris i tillegg 👍
Veldig glad for å høre at du er fornøyd, Roy! Takk for fin tilbakemelding!
De svarer å hjelper med det samme. Frende er billigere å beste synes jeg.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ❤️
Frekke kundebehandlere som er lite behjelpelige, (klar deg selv, vi kan ikke hjelpe er holdningen). nå har jeg prøvd å bruke forsikringen på reise i sommer da jeg fikk motor problem. Det var alt annet en hyggelig, ventet 36 timer på veihjelp. ferien som er ødelagt er ikke dekket på reiseforsikringen med grunnlaget at jeg ikke hadde en planlagt reise. ( jeg skulle ikke flytte til utlandet. og har tenkt meg hjem til Norge). meldte skade tirsdag kveld og var hjemme i Norge fredag kveld og kjøretøyet ble værende igjen i utlandet. nå har jeg ordnet transport av kjøretøyet som de heller ikke dekker, og fikk en hyggelig parkerings avgift på nesten 5000kr fra der Frende dumpet motorsykkelen. alt i alt fikk jeg et kontant oppgjør for hjemmreise og å reise ned igjen. Men det dekker ikke i nærheten av utgiftene jeg hatt i denne sammenheng for å ikke snakke om tap av inntekt som kommer. For alt i verden styr unna Frende!!!
Hei, hei, skjønner at det er frustrende å strande med sykkelen i utlandet og at planene dine ble endret. Berging i utlandet kan ta noe tid, reparasjon også, siden det er fellesferie der. Vi dekker både transport til verksted, merutgifter til hjemreise og reise tilbake for å hente sykkelen. Det er også dekning for evt. hotell hvis en sykkel kan repareres innen rimelig tid og det er hensiktsmessig for deg som kunde. Sykkelen står trygt på merkeverksted imens. I slike saker vil vi også vurdere å flytte sykkelen, hvis det er et verksted innen rimelig avstand som kan fikse den mye raskere. Det er nok dessverre ikke slik at alle andre forsikringsselskap dekker hjemtransport. Hilsen Heidi
Ingen ting å klage over. Konkuransedyktige priser. Har kun hatt en skadebehandling ( reiseforsikring) utbetalt etter 2 dager,
Kjekt å høre at du er fornøyd! Takk for fin tilbakemelding! Hilsen Heidi
Topp service, greit oppgjør ved behov Enkelt å få kontakt.
Så utrolig hyggelig tilbakemelding å få, Hans! Vi skal stå på for at du skal være like fornøyd fremover ❤️ Hilsen Heidi
God kundeservice, men det spesielt bilforsikringen er dyr.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi blir så glad for det! Ta gjerne en prat med kundeservice hvis du vil vi skal se over avtalen din. Hilsen Heidi