Meny

Frende Forsikring omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
18
av 29 innen
forsikringsselskap
49%
anbefaler
Frende Forsikring

"Fantastisk service"

Omtale om Frende Forsikring skrevet av Mathias for 23.06.2020 12.25

Frende Forsikring har totalt 519 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Frende Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk service"
2 syns denne omtalen er nyttig

En av de beste forsikringsselskapene jeg har vært borti. Rask og enkel å få tak i, uansett hva det skulle være.

Svar fra Frende Forsikring
24.06.2020 14.58
Herlig, Mathias! Det liker vi å høre. Takk for fin melding!
Bytt.no
"Fantastisk service" skrev Mathias om Frende Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Frende Forsikring?
Gjør som Mathias og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Frende Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Lett og enkel å ha med å gjøre"
1 syns denne omtalen er nyttig

I forbindelse med covid-19 ble ferietur kansellert. Hotellet ville ikke refundere. Ca ett døgn etter at saken ble opprettet hos Frende var saken løst og pengene på konto. Superbra!

Svar fra Frende Forsikring
23.06.2020 12.50
Sånn skal det være! Tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss en hyggelig tilbakemelding.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fraværende kundebehandler og dårlig behandlig ved skade"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alt startet bra med en personlig og svært hyggelig kundebehandler og god oppfølging. Kort tid etter signering av forsikringene ble denne kundebehandleren sykemeldt, og etter nesten 1 år har jeg ikke fått ny. I denne perioden har det vært vanskelig og nesten umulig å få noe informasjon, tilbud om nye forsikringer eller lignende. Kommunikasjon er totalt fraværende. Siden en skal ha personlig kundebehandler er det ikke noe kundesenter å ringe til. Siden kundebehandleren er sykemeldt får en ikke svar på telefon eller epost, noe som blir veldig frustrerende om en for eksempel skal ha forsikring til ny bil, eller endre en forsikring. Skadesak på reiseforsikring har blitt en endeløs epost tråd som har pågått i flere uker. Har aldri i mitt liv møtt så mye skepsis, utfordringer og mistenkeliggjøring i en forsikringssak. Føler en kald rygg og lite villighet til å avslutte saken. Det er når du har en skadesak at du virkelig skjønner hvilken filosofi et forsikringsselskap har, og om det er kunden eller selskapet først. Det blir definitivt ikke Frende en gang til, om ikke denne saken blir avsluttet snarlig med en beklagelse.

Svar fra Frende Forsikring
23.06.2020 12.50
Det er klart vi har et kundesenter å ringe inn til! Det er i tillegg flere ganger kåret til Norges beste. Det høres ut som du har hatt kundeforhold hos en av våre agenter, og jeg foreslår at du sender oss en e-post på kundeservice@frende.no om denne håndteringen.
Slik får du den beste og billigste forsikringen!
Helt gratis Raskt Uforpliktende
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig gjort"

Må gjennom en hel masse papirer for å fornye forsikring, regning kommer fortløpende

Svar fra Frende Forsikring
16.06.2020 17.50
Det høres rart ut? Vanligvis går det helt av seg selv. Hadde du mange endringer?
Catarina
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Treg og unødvendig saksbehandling"
2 syns denne omtalen er nyttig

Virker bra på innsalg, men er svært lite samarbeidsvillig ved oppgjør. Trenerer saker og krever unødig mye dokumentasjon. Tungvint å navigere i oppfølgingssystemet

Svar fra Frende Forsikring
16.06.2020 17.30
Hei, veldig mange saker hos er løst på et par minutter over telefonen. Større og mer komplekse saker krever mer dokumentasjon. Leit hvis du opplever det som tungvint, men det er viktig for at oppgjøret skal bli riktig.
Frende Forsikring har totalt 519 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR