Frende Forsikring har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Gjør alt de kan for å vri seg unna. Løgn og bedrag hele veien. Deres takstmann avslo skaden og mente alt var vår feil etter 20 min. Jeg leide inn en skikkelig takstmann som satt av 4 timer, og opplyser dem om det, da ble det panikk og saken tok en ny vending. Vi er ikke ferdig med dem enda og advokater overtar. Dette kan ikke jeg gå god for, men takstmenn har fortalt med at frende betaler provisjon til deres egne takstmenn for å gi lavest mulig takst.
Hei Emil, så leit å høre at du ikke var enig i taksten fra en av takstfolkene som jobber for oss. Det er likevel ikke greit å kalle oss bedragere - og det er direkte feil at vi betaler noen provisjon for lave takster. Takstfolk er uavhengige og skal være objektive. Hvis noen mener vi har gjort feil i en sak, eller vi får ny dokumentasjon, som du forteller om her, ser vi selvfølgelig på saken på nytt, og det pleier å løse seg. Hilsen Heidi
Informerer dårlig om alternative egenandeler. Bruker folk som reparerer, til veldig høye priser. Sender ut et såkalt skadeoppgjør som er uforståelig.
Hei Otto, ikke kjekt å høre at du opplever oss slik. Ta gjerne kontakt med oss med tilbakemeldingen din, så kan vi gå igjennom saken din på nytt, og oppklare eventuelle misforståelser.
gode priser med raske tilbakemeldinger. god kundeservice
Takk for hyggelig tilbakemelding, Erik!
God oppfølging av meg som kunde og rask resons fra kundebehandler.
Glad for å høre at du er fornøyd! Takk for tilbakemeldingen!
Generelt fornøyd! Lokalkontor i Skjold. Familien har benyttet Haugesund Sparebank i generasjoner. Fint med Frende attåt.
Vi er veldig stolte av det gode samarbeidet vi har med banken. Glad du også er fornøyd!
Grei pris på forsikring. Har til nå ikke hatt noe uhell hvor jeg har brukt forsikringen. Grei å komme i kontakt med.
Vi er der for deg når du trenger oss. Fint å høre at du er fornøyd så langt!
Da tok litt tid men når dåke hadde begynt gjekk da fort og enkelt
Godt å høre at ting er på stell nå!