Meny

Frende Forsikring omtaler og erfaringer

2,7/5
Middels
Kundetilfredshet
Middels
Kundeservice
Middels
Skadeoppgjør
Middels
18
av 29 innen
forsikringsselskap
49%
anbefaler
Frende Forsikring

"Forferdelig"

Omtale om Frende Forsikring skrevet av Marit for 29.06.2020 21.04

Frende Forsikring har totalt 519 omtaler på Bytt.no
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Frende Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forferdelig"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ekstremt vanskelig ved oppgjør, usedvanlig dårlig og arrogant kildebehandling. Her er det bare å styre unna!

Bytt.no
"Forferdelig" skrev Marit om Frende Forsikring

Har du en tilsvarende erfaring med Frende Forsikring?
Gjør som Marit og over 10 000 andre norske forbrukere: Skriv en omtale om Frende Forsikring du også og del dine erfaringer!

Ingen registrering nødvendig, helt anonymt og tar kun 1 minutt!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Pris økning på 33,5% på 1 år og 60% på 2 år."
3 syns denne omtalen er nyttig

Når man mottar slike prisøkninger på forsikring så lurer man på om det er rein svindel. Jeg har ikke mulighet til å ta ut slik pris økning på mine kunder!

Svar fra Frende Forsikring
14.07.2020 14.00
Hei Jørn, vi har stort sett stabile priser hos oss, men hvis du eller markedet har hatt mange skader, fører det dessverre til prissoppgang også hos oss.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fantastisk service"
2 syns denne omtalen er nyttig

En av de beste forsikringsselskapene jeg har vært borti. Rask og enkel å få tak i, uansett hva det skulle være.

Svar fra Frende Forsikring
24.06.2020 14.58
Herlig, Mathias! Det liker vi å høre. Takk for fin melding!
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Lett og enkel å ha med å gjøre"
1 syns denne omtalen er nyttig

I forbindelse med covid-19 ble ferietur kansellert. Hotellet ville ikke refundere. Ca ett døgn etter at saken ble opprettet hos Frende var saken løst og pengene på konto. Superbra!

Svar fra Frende Forsikring
23.06.2020 12.50
Sånn skal det være! Tusen takk for at du tok deg tid til å sende oss en hyggelig tilbakemelding.
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fraværende kundebehandler og dårlig behandlig ved skade"
2 syns denne omtalen er nyttig

Alt startet bra med en personlig og svært hyggelig kundebehandler og god oppfølging. Kort tid etter signering av forsikringene ble denne kundebehandleren sykemeldt, og etter nesten 1 år har jeg ikke fått ny. I denne perioden har det vært vanskelig og nesten umulig å få noe informasjon, tilbud om nye forsikringer eller lignende. Kommunikasjon er totalt fraværende. Siden en skal ha personlig kundebehandler er det ikke noe kundesenter å ringe til. Siden kundebehandleren er sykemeldt får en ikke svar på telefon eller epost, noe som blir veldig frustrerende om en for eksempel skal ha forsikring til ny bil, eller endre en forsikring. Skadesak på reiseforsikring har blitt en endeløs epost tråd som har pågått i flere uker. Har aldri i mitt liv møtt så mye skepsis, utfordringer og mistenkeliggjøring i en forsikringssak. Føler en kald rygg og lite villighet til å avslutte saken. Det er når du har en skadesak at du virkelig skjønner hvilken filosofi et forsikringsselskap har, og om det er kunden eller selskapet først. Det blir definitivt ikke Frende en gang til, om ikke denne saken blir avsluttet snarlig med en beklagelse.

Svar fra Frende Forsikring
23.06.2020 12.50
Det er klart vi har et kundesenter å ringe inn til! Det er i tillegg flere ganger kåret til Norges beste. Det høres ut som du har hatt kundeforhold hos en av våre agenter, og jeg foreslår at du sender oss en e-post på kundeservice@frende.no om denne håndteringen.
Frende Forsikring har totalt 519 omtaler på Bytt.no
Søk Bytt.no
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR