Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1074 verifiserte omtaler
4,1/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
77%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
479
320
126
56
93
Sorter omtaler etter
Viser av 1074 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Absolutt et rimelig og seriøst forsikringsselskap"

Veldig fornøyd med Gjensidige sin kundeservice og deres hyggelige takstmenn. Har ikke vært borti så mye annet.

Christine
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Verken eller"

Har et godt åpningstilbud på bil. Men har ikke fått noe tilbud videre som umiddelbart gjør at jeg fortsetter der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyre forsikringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

De utnytter at man har betalingsanmerkning. Prøvde å få et bedre tilbud i forhold til konkurrenter. Fikk til svar at du får ikke byttet siden du har betalinganmerkning.

Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ok. Men forsikringene er dyre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forsikringselskapet er ok. Men det er for dyrt nå ift. andre selskaper.

Ved skade på bil har det vært veldig bra oppfølging. :-)

Selskapet må sette prisene ned.
Pr. nå så anbefaler jeg ikke selskapet pga. pris.

Tor A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Utmerket service"

Utmerket service.
Alltid tilgjengelig når jeg ringer.
Kommer til å bruke de når jeg starter egen bedrift også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God kundebehandling - enkelt oppgjør"

Alt bra med Gjensidige stort sett. Konkurransedyktig på pris, spesielt når en tar med årlig tilbakebetaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hjelp når du trenger det"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt flere skader på innbo. Pengene på konto dagen etter skaden er meldt. Profesjonelt selskap. Veldig fornøyd. Har lån i samme selskap. Beste lånerente :)

Erlend K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Skylddeling!?"
8 syns denne omtalen er nyttig

Når du står stille på en parkeringsplass og blir påkjørt av en Transporter skal vel saken være klinkende klar? Ikke når begge parter hadde gjensidige.
Jeg fikk beskjed om skylddeling.
Den andre føreren bommet på bremsepedal og traff gasspedal, for så og ikke klare stoppe. Traff min bil i front.

Skylddeling var beskjeden.
Kommer aldri til å nevne gjensidige med en positiv tone.

Venner og familie får se og høre hvordan jeg har blitt overkjørt av dette selskapet.

Bjørn J. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Jeg liker Gjensidige"

Gjensidige holder det de lover men klarer ikke å ordne erstatninger som ikke er ferdigbehandlet av andre selskaper dette lovde de tidligere i telefonsamtale med en av deres selgere.

Sigbjørn B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Godt fornøgd"
1 syns denne omtalen er nyttig

Er fornøgd med pris i forhold til andre selskap.

Har vært heldig og ikkje måtte hatt nevneverdig oppgjør.

Ok utbetaling på vetrinærutgifter.
Ser skjelden at det er negativ omtale i media.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Trygt og godt"

Rask respons og utmerket servicegrad. Alltid klar til å hjelpe meg over telefonen. Anbefaler selskapet for alle i min omgangskrets. 👍👍Kundeutbytte hvert år er jo en bonus 😁.

Jan I. J
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Veldig bra"

Har evnen til å lytte og er lette å kommunisere med og det er etter mitt syn en god måte å behandle sine kunder på og da blir utfallet av en sak at begge parter er fornøyde.

Jan T. O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Best på innbrudd/tyveri"
2 syns denne omtalen er nyttig

Jeg har to erfaringer med gjensidige ang. Innbrudd/tyveri. Et innbrudd i Spania og et tyveri i Norge. Begge gangene fikk jeg og min familie bedre behandling av Gjensidige enn man har lov til å drømme om.
I mitt tidligere yrke var jeg noen år godsspaner i Oslo pd, og hadde jevnlig kontakt med alle forsikringsselskapene. Gjensidige utmerket seg også dengang med utmerket og rettferdig kundebehandling. Faktisk var det Gjensidige og Storebrand som vi syntes var de beste selskapene for kundene.
Når det kommer til min andre erfaring, nemlig trafikkulykker er jeg mer ambivalent. Der scorer ikke Gjensidige like høyt.
For noen år siden kjørte bak en lastebil med usikret last nedover Lierbakkene. En bølgeblikkplate blåste av, og jeg landet i min kjørebane. Heldigvis fikk jeg løftet framhjulet på min motorsykkel og unngikk den store smellen. Men da jeg kontaktet Gjensidige, som også var skadeforøverens forsikringsselskap fikk jeg en sterk følelse av at saksbehandler forsøkte å "minimere" Gjensidiges utgifter. Jeg så meg rett og slett nødt til å ta en motivasjonssamtale med ham pr. tlf.

Med vennlig hilsen

Jan T. Odden

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God service, pris og tilgjengelighet"

Veldig fornøyd med alt. God service, oppfølging og behandlingstid på forespørsler. Bytter ikke forsikringsselskap med det første her i huset.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlige tilbud"
3 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidiges forsikring er uoversiktlig, og dårlig informert om. De hjelper deg ikke med det du spør om, men vrir det over til andre tilbud. De sender heller ikke ut måntlige regninger, og hjelper deg ikke til å skaffe avtalegiro i banken. De sender heller ut purring på hele året isteden for å hjelpe deg med en månedsavtale!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig behandling av saksbehandler"
4 syns denne omtalen er nyttig

Har fått en saksbehandler på min personskade etter trafikkuhell som ikke var min skyld. Jeg fikk beskjed av han å ikke ringe flere ganger til gjensidig forsikring da jeg ringte for å høre hvordan det gikk med oppfølginga av min skade. Merkelig måte å behandle sine kunder på. De dårlige ryktene som går om gjensidig forsikring har jeg begynt å tro på etter denne behandlingen. De er veldig hyggelig så lenge mann ikke har noen skader som krever utbetaling av de da blir de fryktelig vanskelig.

Hege E. A
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ryddige og effektive til en god pris"
1 syns denne omtalen er nyttig

Raskt oppgjør ved skader og ved henvendelser er de på tråden øyeblikkelig. En kjenner seg trygg med gjensidige.

Torgeir G
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ikke fornøyd"
4 syns denne omtalen er nyttig

Slett holdning til bilforsikring, bytta til gjensidige men fikk ikke med 85% bonus fra forrige selskap.

Marianne
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Forsikringen"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hører ikke fra dem. Betaler bare.
Dårlig på kundeoppfølging. God på oppgjør ved uhell, utenom reiseforsikring. Reiseforsikring er ikke god nok.

Karl E. K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Beste selskap!"

Konkurransedyktig på pris og helt ukomplisert ift. en erstatningssak jeg hadde. Anbefaler Gjensidige til alle jeg kjenner.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Forsikringsselskap med lokal forankring og gunstig pris"

Gunstig pris på forsikringer. Gjensidige har mange lokalkontor utover i distriktene, noe som gir lettere tilgjengelighet for brukerne, der en kan få direkte kontakt med rådgivere. Resultatet er, etter min mening, en god personlig service for kundene.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gjensidige Forsikring"

+ Raskt skadeoppgjør reiseforsikring, ikke dyrt.

- Ingen chat mulighet og vanskelig å komme i kontakt med hvis de skal ringe opp igjen. Leverer tydeligvis ikke innboforsikring i sitt navn.

Frank-Arild
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Proffe og behagelige! Raskt oppgjør når uhellet er ute"

De få gangene uhellet har vært ute så har det vært trygt å måtte forholde seg til et selskap som Gjensidige!

- det er enkelt å rapportere inn skade/uhell enten online eller via telefon - de er veldig raske og proffe med å følge opp og gir ryddig og høflig tilbakemelding og ikke minst raskt og ryddig oppgjør - maks innen 24 timer.

De har og direkte oppgjør mot veterinær når kjæledyr blir syke og trenger behandling, noe som i verste fall kan være en kostbar affære.

Toril G. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Fornøyd kunde"

Jeg har alle forsikringer i Gjensidige og hvis jeg skal endre noe på forsikringen min uansett hva det er så blir jeg møtt av hyggelig, blide, hjelpsomme, dyktige mennesker som jeg kan jobben sin. Bemannet kontor hvor jeg kan stikke innom er viktig for meg og en av grunnene til at jeg IKKE bytter forsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Enkelt og problemfritt"

Norges beste verdisaksforsikring. Og alltid trygge reiser ☺ Har måttet bruke begge forsikringene med de beste erfaringer.

Si hei til @Anna
Søk Bytt.no