Forsikring
Skjul meny
Forsikring
Gjensidige Forsikring

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1161 verifiserte omtaler
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
502
342
143
68
106
Sorter omtaler etter
Viser av 1161 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Bilforsikingen er noe dyr"

Siste sjekk viser at min klage til Gjensidige på høy bilforskring er tatt til følge og at den er redusert noe. En rask sjekk med IF var langt over hva jeg har - så jeg blir hos Gjensidige til neste korsvei :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Jeg har ikke hatt noen problemer med gjensidige.
Men de kan bli bedre på å kommunisere med hverandre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"God serivce"

Har opplevd kun god service. Enkel nettside, kommer raskt i kontakt med kundeservice. Og får alltid svar på henvendelsene mine. Også være greie i pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dritt!"
2 syns denne omtalen er nyttig

Disse lover en pris når jeg skal bli 23 og når jeg ringer når jeg har blitt 23 så vet de ikke noe om dette tilbudet!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Hyggelig og god service, ålreit prise. Skal bytte bank, ønsker flere gode tilbud å sammenligne med"

Hjelpsomme og god service når det trengs. Skal bytte bank og kanskje forsikringsselskap, ønsker da flere tilbud å kunne sammenligne med for å ett best mulig tilbud.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Muligens for dyrt"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige, men stikkprøver hos konkurrentene indikerer at jeg kan spare nesten 10.000 kr i året på i skifte og i tillegg få enda bedre betingelser på egenandelene. Det er vel mye. Derfor sjekker jeg grundig før jeg bestemmer meg.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Veldig laaaaang behandlingstid"
2 syns denne omtalen er nyttig

Meldte inn sak om tyveri på reise den 31.03.2016, den 25.04.2016 fikk jeg svar. Jeg hadde da purret flere ganger så det var kanskje derfor de svarte, hvem vet. Uansett så er dette for lang tid da de flest ting som er stjålet må kjøpes tilbake.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Har vært kunde hos Gjensidige før"

Synes at det er dumt at man blir straffet og må betale hele forsikringssummen for 1 år pga betalingsanmerkning.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God oppfølging"

Det er aldri problemer med å få de til å forstå mine behov. De reagerer raskt og jeg får god oppfølging.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Middels fornøyd"

Tror det er det beste selskapet i dag.
Har dessverre hatt noen skader og tenker at det ikke er bra. Åpen annen side burde jeg bli i selskapet og være lojal men vet av erfaring at det koster på sikt og ha hatt skader.

Hege R. V
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Gode tilbud"
1 syns denne omtalen er nyttig

Får mye rabatt for organisasjoner. Har mye billigere forsikring enn andre. Supert med overskudd. Synes bare at mc forsikring og barneforsikring var veldig dyrt der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Er vellig fornød"

God kunde venlig, og for svar på det meste. Tar seg god tid, så man kan snakke om priser og hva den dekker.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Kun pengeinnsamling"
1 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige overtok for mange år siden selskapet Tennant som vi hadde en rimelig og god boligforsikring i. Etter dette har prisene blitt doblet og betalingsbetingelsene mer og mer ugunstig uten at vi har blitt forespurt eller varslet om endringer. Grådighet eller inneffektivitet og byråkrati i større organisasjoner er kanskje grunnen men synd at vi som forbrukere skal belastes for vekstsjuken til de store selskapene. Man skulle jo tro at rasjonalisering og også honorering av gode kunder over mange år med 0 belastning på forsikringen skulle gi grunnlag for redusering av forsikringspremie og ivertfall ikke massive økninger. Vi er nå på utkikk etter en annen leverandør og sier opp vårt mangeårige dels ufrivillige forhold med Gjensidige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Generelt fornøyd, men føler dere er noe dyre da vi har vært kunder i 15 år"
1 syns denne omtalen er nyttig

Alt er stort sett bra, men føler vi betaler mer forsikring enn andre gjør. Da tar jeg forbehold i at de har omtrent samme eiendoms masse som vi.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt OK"

Jeg har inntrykk av at Gjensidige er dyrt i forhold til andre forsikringsselskap. Jeg liker heller ikke at det koster penger å ringe til saksbehandlere.

Trond M. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Pris og service hos gjensidige"
2 syns denne omtalen er nyttig

Konkuransedyktig pris år EN. Seinere blir pris skrudd opp.

Er ikke tilfreds med veihjelp som ikke fungerte ved en punktering på Storlien som vi hadde, sommer 2015
Fikk IKKE hjelp, da gjensidige rekvirerte hjelp fra Østersund ca 28 mil unna. (ville ikke komme) Veihjelp fra Norge blei ikke prøvd, av forsikringselskapet. Kontaktet sjøl verkstedeier av Dæckservice på Jærpen, som åpnet dørene, for kjøp av to nye dekk kl 2100 på kvelden. Da etter at æ hadde klart, å ta meg frem dit for egen maskin, etter egen nødreprasjon.
Egen klagesak blei opprettet, men ingen økonomisk kompensasjon blei ikke fremsatt av meg, ei heller gitt eller tilbudt. Kun en beklagelse.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Vanskeligt forsikringselskap"
1 syns denne omtalen er nyttig

Hadde en dårlig opplevelse i dag angående pristilbud. Og fikk aldrig svar på siste Mail eg skrev til dei.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Forsikring kansellert"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forsikring ble kansellert i forbindelse med nytt tilbud. Da jeg ikke ønsket å benytte meg av det nye tilbudet ble ikke gammel forsikring automatisk videreført, og jeg sto uten forsikring uten å være klar over dette.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Elendig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Betaler over 40.000,-/året på forsikringer. Var uheldig med bilen og fikk INGENTING dekket. ELENDIG! Har kastet bort over halv million på å være kunde av gjensidige i over 15 år!

Ingrid K
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Gode forsikringer gjennom medlemskap i NITO"

Har heldigvis ikke hatt behov for hjelp i form av forsikringsutbetalinger fra Gjensidige. Er veldig godt fornøyd med forsikringene der fordi vi får god pris gjennom medlemskap i NITO. Det eneste vi ikke er fornøyd med, er pris på forsikring for 16-åringens scooter. Dette på bakgrunn av flere forsikringer i samme selskap og som vi da hadde håpet kunne gi en bedre pris.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Ganske fornøyd"

Jeg synes det er litt trist at man ikke får forsikret hunden for en ok pris, om den ikke har vært forsikret fra den er 2 mnd.

Tok litt lang tid for å få utbetalt forsikringspengene for bilen, å litt kluss med at det ikke ble skrevet ned beskjedene som ble gitt da jeg ringte å opplyste om hvor bilen stod.

Utenom det er jeg egentlig veldig fornøyd :)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Flinke"

Hurtig respons ved skademelding, for dyr bilforsikring ellers konkurransedyktige på hus/hytteforsikringer.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Totalvurdering av våre forsikringer"

Alt er i grunnen veldig bra både med hensyn til kundeservice og aktuelle forsikringer, men det er til slutt pris som til en viss grad avgjør. Av den grunn ønsker vi tilbud fra andre aktører også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gode forsikringer!"

Gode forsikringer. Har hatt behov for å bruke forsikringene mine 3-4 ganger, og alt har da gått etter boka. Raske oppgjør har det også vært så er veldig fornøyd med det :)

Men nå synes jeg prisene har gått opp såpass mye at jeg kommer til å sjekke ut pris hos andre selskap. Inntil nå er det ingen som har kunnet matche på pris når det gjelder de forsikringene jeg har. Men det skader ikke å sjekke ut om noen kan tilby meg bil, hus og reiseforsikring til en lavere pris uansett selv om jeg tviler på det ;)

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Innbo er greie"

Innbo er greie, men bilforsikring er litt dyrt.
Hvis vi ta mer enn 3 forsikring den er gode, eller vi kan finne noe den er litt bedre.

Søk Bytt.no