Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask, effektiv og sømløs behandling og utbedring skaden
Hei Keto, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen 😊 Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde skadebehandlingen som rask og sømløs. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Dårlig saksbehandlig og føler av beskrivelse av hva forsikringen inneholdt var uklar og blir tolket til fordel for Gjensidige og ikke kunden.
Hei Einar, Takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår godt at dette er frustrerende, spesielt når informasjon oppleves som uklar og resultatet ikke blir som forventet. Det er viktig for oss at vilkår og dekning skal være tydelige og forståelige, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Ta gjerne kontakt med oss direkte dersom noe er uklart. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
God oppfølging så langt fra saksbehandler i Gjensidige.
Hei Gunnar, Takk for tilbakemeldingen 😊 Så hyggelig å høre at du opplever god oppfølging så langt – det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Grusomt selskap man burde holde seg langt unna. En normal innbo sak tok 3 mnd.
Hei Tania, Takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår godt at det er frustrerende når en sak tar så lang tid som du beskriver. Dette er ikke slik vi ønsker at det skal oppleves, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
God informasjon og rask behandling og svar. Det kommer an på saken.
Hei Turid, Takk for tilbakemeldingen din 😊 Det er hyggelig å høre at du opplever god oppfølging og rask behandling. Samtidig forstår vi at opplevelsen kan variere litt avhengig av sak, og det tar vi med oss videre. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Jeg er kjempefornøyd med Gjensidige. Rask respons, god oppfølging og en hyggelig kundeopplevelse gjennom hele samarbeidsprosessen.
Hei Darius, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen – det setter vi virkelig stor pris på 😊 Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt en god opplevelse med både respons og oppfølging gjennom hele prosessen. Slike tilbakemeldinger betyr mye for oss! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Behandling så ganske fort. Vi familie fornøyd.
Hei Liang 😊 Tusen takk for hyggelig tilbakemelding – det setter vi stor pris på 💛 Det er veldig kjekt å høre at dere som familie er fornøyde, og at behandlingen gikk raskt. Ønsker dere en fin dag videre! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Ryddig, greit og tillitsvekkende. Skadeskjemaene er veldig strukturert og lettfattelig.
Hei Karstein, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 😊 Veldig kjekt å høre at du opplever oss som ryddige og enkle å forholde seg til. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Dere tok tak i saken med en gang og gav meg info helt til saken var avsluttet på kort tid og rask behandling veldig bra.
Hei Tony, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding 😊 Det er veldig kjekt å høre at du opplevde rask og god oppfølging i saken din. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Avsluttet saken før den var avgjort. Ingen erstatning for utlegg ved skade.
Hei Simen, Takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår at dette er frustrerende. Det er viktig for oss at saker behandles grundig og riktig, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Ta gjerne kontakt med oss direkte, så ser vi nærmere på saken sammen. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Treg og ufokusert saksbehandling. Tok 3,5 måneder og behandle et lite krav på avlyst ferie grunnet Regjeringens reiseråd. Om jeg hadde gjennomført ferien, ville reiseforsikringen ikke vært gyldig. Allikevel trenerte man lenge å saksbehandle avbestillingen, jeg måtte laste opp ny dokumentasjon i tre runder og på slutten spurte man etter informasjon fra første dokumentasjonsdeling. Skuffende.
Hei Knut, Takk for at du deler opplevelsen din. Vi skjønner godt at dette har vært frustrerende, særlig når saken har tatt tid og du har måttet sende inn dokumentasjon flere ganger. Dette er ikke slik vi ønsker at det skal være, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Foreløpig bra Hadde tilleggs opplysning som jeg ikke har fått svar på ennå
Hei Ingrid, Takk for tilbakemeldingen din. Så bra å høre at det ellers oppleves bra 😊 Vi skjønner at det er frustrerende å vente på svar, og beklager at du ikke har fått tilbakemelding ennå. Ta gjerne kontakt med oss direkte, så følger vi opp dette for deg så raskt som mulig. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
At saksbehandlingen gravde så lenge at jeg fikk det jeg hadde krav på
Hei Jan, Takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at du til slutt fikk det du hadde krav på. Samtidig er ventetid krevende, og vi skal jobbe for at slike saker går raskere fremover. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Enkelt og raskt skadebehandling. Raskt tilbakemelding.
Hei Tjark, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde skadebehandlingen som enkel og rask, og at du fikk rask tilbakemelding. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Profesjonelt og utmerket service, raskt og effektivt
Hei Erik, Så kjekt å lese. Tusen takk for fine ord. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være, profesjonelt, raskt og effektivt. Da vet vi at vi gjør noe riktig. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Værste jeg har vært med på ingen god kunde behandling. Null forståelse og lang tid på det meste.
Hei Kristin, Dette var veldig leit å lese. Slik skal det ikke oppleves å være kunde hos oss. Når du beskriver dårlig behandling, lite forståelse og lang behandlingstid, har vi ikke levert slik vi skal. Vi vil gjerne hjelpe deg og få oversikt i saken din. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi på hva som har skjedd og hva vi kan gjøre videre sammen. Hvis det gjelder en skadesak, kan du også logge inn og skrive til oss under Mine skadesaker. Vi tar tilbakemeldingen din på alvor og ønsker å gjøre det bedre for deg. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige