Forsikring
Skjul meny
Forsikring
Gjensidige Forsikring

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

1162 verifiserte omtaler
4,0/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
2
av 22 innen
forsikringsselskap
75%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
502
342
143
68
107
Sorter omtaler etter
Viser av 1162 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Innbo er greie"

Innbo er greie, men bilforsikring er litt dyrt.
Hvis vi ta mer enn 3 forsikring den er gode, eller vi kan finne noe den er litt bedre.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Billigste"

Har den billigste forsikring som jeg har kommet over. God kunneservice hvis det er noe jeg lurer på. Har utbytte til kundene som gjør forsikringen enda billiger.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Rettshjelpforsikring"
1 syns denne omtalen er nyttig

Rettshjelpforsikringen av gjensidige er ikje vert papiret den er skrevet på, den er null vert. I landbruksforsikring.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Gjensidige er lokale og gode på kundekontakt, litt dyre"

Har god kontakt med en flink kundebehandler på Gran, og han gjør alltid sitt ytterste for å være konkurransedyktig. På enkelte forsikringer er desverre gjensidige dyre, men servicen er såpass bra at jeg blir foreløpig.

Vibeke V. D. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Bilforsikring"

Ble tipset om å sammenligne bilforsikringsprisen opp mot andre forsikringsselskaper og ser jeg kan spare flere tusen på årsbasis.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt, rotete og urealistiske"
2 syns denne omtalen er nyttig

Kostet meg 43000 kroner i året for å forsikrer en motorsykkel! Det er greit at jeg er ung og dum og under 24 år, men hvis jeg hadde betalt denne forsikringen i 3 år kunne jeg heller kjøpt en splitter ny mc! Og det er en urealistisk sum. I tillegg så vil de "spare" regnskogen i Amazonas og sender kun papirfaktura en gang i året, og ikke månedlig oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Bra utenom MC forsikring. For dyrt"

Har andre gode tilbud, men MC forsikring er veldig dyrt, har ikke tilbud om bare ansvar med inkludert brann og tyveri for eksempel.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Er fornøyd!"

De fullforsikrer driftsbygning.
Har samlefaktura på alt du har forsikret.
Får god hjelp om en lurer på noe.
Får tilbake utbytte årlig.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Elendig kundebehandling"
5 syns denne omtalen er nyttig

Etter en brannskade og frekk saksbehandler har jeg byttet fra gjensidige til et bedre og billigere forsikringsselskap.
Saksbehandleren var så frekk og mente at jeg måtte levere tilbake leiebilen etter 13 dager selv om jeg har rett på 30 dager og selv om jeg ikke hadde fått erstatning ennå, han sa at jeg kunne bare bytte fra gjensidige om jeg ikke var fornøyd med dem, og det gjorde eg med gang jeg la på tlf. Fikk tilbud på 24000 kr for en bil som var kjøpt 1 år siden for 46000 kr, nå har det gått 40 dager siden skaden skjedde og fortsett ingen svar.
Etter 8 år med dem ble jeg behandlet på denne måte, skal aldri anbefale gjensidige til noen som helst.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Lite behjelpelig"
4 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige betaler ikke ut det man har krav på, og hjelper heller ikke til dersom det har skjedd en ulykke.

Andreas O
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Stort sett bare positivt med Gjensidige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Kundebehandlere virker kunnskapsrike. Man får god hjelp på telefon, og det er god oversikt i nettbaserte løsninger. Jeg har vært kunde der siden min første forsikring, men ønsker nå å teste markedet med tanke på lavere pris for samme produkt. Jeg føler at de har en del å gå på med tanke på pris, og at man ikke får bedre avtaler med mindre man bruker pressmidler. Det er litt synd med tanke på at langvarige kunder bør automatisk tilbys gunstigste vilkår og at de gjøre kjent med at dette er praksisen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Har egentlig bare positivt og si om gjensidige forsikring"

Har ikke brukt forsikringen annet enn at jeg har forsikring men, syns jeg betaler mye. Ellers er jeg fornøyd.

Christian
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Øker prisen med 20%"
2 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige økte prisen på mine forsikringer dramatisk når NAF flytta over. Ikke bare ble det mye dyrere men jeg må også betale NAF medlemskontigent for å være med.

Kundetilfredshet
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Oversiktlig, ryddig og rettvist"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har ingen dårlige erfaringer med Gjensidige. Oppgjør ved skade skjer oversiktlig og ryddig. Gode og oversiktlige nettsider med "din side". Forståelige oppgjør ved skade.

Assama M
Kundetilfredshet
Kundeservice
"Super billige"
1 syns denne omtalen er nyttig

Jeg flyttet forsikringene mine fra Sparebank1 til Gjensidige og sparte 10.000 kr i året på dette. Kundeservice på sitt aller beste.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Helt ok"

Greie priser, men mye tull med faktura. Kommer ofte inn for høye summer på faktura enn jeg skal betale. Må ringe inn ofte å be om at det sjekkes.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Absolutt et rimelig og seriøst forsikringsselskap"

Veldig fornøyd med Gjensidige sin kundeservice og deres hyggelige takstmenn. Har ikke vært borti så mye annet.

Christine
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Verken eller"

Har et godt åpningstilbud på bil. Men har ikke fått noe tilbud videre som umiddelbart gjør at jeg fortsetter der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyre forsikringer"
1 syns denne omtalen er nyttig

De utnytter at man har betalingsanmerkning. Prøvde å få et bedre tilbud i forhold til konkurrenter. Fikk til svar at du får ikke byttet siden du har betalinganmerkning.

Bjørn H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Ok. Men forsikringene er dyre"
1 syns denne omtalen er nyttig

Forsikringselskapet er ok. Men det er for dyrt nå ift. andre selskaper.

Ved skade på bil har det vært veldig bra oppfølging. :-)

Selskapet må sette prisene ned.
Pr. nå så anbefaler jeg ikke selskapet pga. pris.

Tor A. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Utmerket service"

Utmerket service.
Alltid tilgjengelig når jeg ringer.
Kommer til å bruke de når jeg starter egen bedrift også.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"God kundebehandling - enkelt oppgjør"

Alt bra med Gjensidige stort sett. Konkurransedyktig på pris, spesielt når en tar med årlig tilbakebetaling.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Hjelp når du trenger det"
1 syns denne omtalen er nyttig

Har hatt flere skader på innbo. Pengene på konto dagen etter skaden er meldt. Profesjonelt selskap. Veldig fornøyd. Har lån i samme selskap. Beste lånerente :)

Erlend K
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Skylddeling!?"
8 syns denne omtalen er nyttig

Når du står stille på en parkeringsplass og blir påkjørt av en Transporter skal vel saken være klinkende klar? Ikke når begge parter hadde gjensidige.
Jeg fikk beskjed om skylddeling.
Den andre føreren bommet på bremsepedal og traff gasspedal, for så og ikke klare stoppe. Traff min bil i front.

Skylddeling var beskjeden.
Kommer aldri til å nevne gjensidige med en positiv tone.

Venner og familie får se og høre hvordan jeg har blitt overkjørt av dette selskapet.

Bjørn J. M
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Jeg liker Gjensidige"

Gjensidige holder det de lover men klarer ikke å ordne erstatninger som ikke er ferdigbehandlet av andre selskaper dette lovde de tidligere i telefonsamtale med en av deres selgere.

Søk Bytt.no