Forsikring

Gjensidige Forsikring omtaler og erfaringer

3,7/5
Bra
Kundetilfredshet
Bra
Kundeservice
Bra
Skadeoppgjør
Bra
6
av 22 innen
forsikringsselskap
74%
anbefaler
Gjensidige Forsikring
Filtrer omtaler
537
377
159
82
129
Sorter omtaler etter
Viser av 1284 omtaler med
Relevans
SORTER OMTALENE ETTER
PÅ EN SKALA FRA 1 TIL 5
Hvor fornøyd er du med Gjensidige Forsikring?
Bjørn E. B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Pålitelig"

Gjensidige kan bli bedre på kundebehandling ved skade, men leverer det som står skrevet i forsikringsdokumentet. Er noe høy på pris for biler etter min mening. Ved et godt tilbud andre steder kan jeg nok vurdere å bytte forsikringsselskap.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig"
2 syns denne omtalen er nyttig

Unngå innbrudd eller skade når du er forsikret der. Vanskelig takstmann ved innbruddet.
Da jeg ble påkjørt av en annen bil fikk jeg bare mail fra Gjensidige om at saken var avgjort. Du ordner resten.

Lars-Andre
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Gjensidige Forsikring"

Forsikringsselskapet som gir god kundebehandling, rask skadeoppgjør og gode betingelser og priser. Og det eneste selskapet som jeg vet om som faktisk gir kundeutbytte til sine kunder hvert eneste år!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Strålende fornøyd"

Etter å ha vært kunde i 3 år har jeg kun positivt og si om Gjensidige. Hjalp oss på en utmerket måte den ene gangen vi hadde behov for å bruke de.

Kundetilfredshet
Kundeservice
"Utmerket"

Utmerket kundeservice. Lav pris på forsikring. Kan bli litt bedre ang. behandlingstid v/event. uhell.

Dag R. D
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd"

Jeg synes Gjensidige er et relativt bra forsikringsselskap. Har ikke hatt problemer med mine forsikringer. Og er fornøyd med å være kunde der.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Helt topp"

Har hatt gjensidige i alle år, og er MEGET fornøyd. Aldri noe tull, og enkelt og smertefritt oppgjør.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Erfaring etter en stormskade"

Fikk lite informasjon om hvordan selskapet har kommet fram til skadetaksten, måtte bare godta tilbudet på oppgjør.

Wenche W
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Meget dårlig"
3 syns denne omtalen er nyttig

Kjøpte tilleggsforsikring reise kr 10252,- og betalte omgående! Gjensidige glemte dette og sendte kravet til inkasso! Dette ble oppklart med engang! Imidlertid fikk jeg en skade på øye og måtte konsultere lege på ferie stedet i alt nok kr 650,- denne regningen ville ikke Gjensidige betale og resultat var at jeg selv betalte denne i etterkant da regningen ble ettersendt meg etter hjemkomst! Tok kontakt med Gjensidige for å få en forklaring og fikk fortalt at tilleggsforsikringen ikke var notert og at det var billigere for meg og betale denne regn på kr 650,- ??? Ble senere oppringt og hvor det ble fortalt at dere allikevel ville dekke kr 650,- da forsikringen allikevel etter at dette ble notert var betalt til rett tid! For meg virket dette meget rotete og useriøst Jeg kommenterte til vedkommende som ringte meg opp at jeg var glad for at det ikke var større syk/eller skade som jeg hadde hatt, men ble da forklart at dette ville Gensidige selvfølgelig ordnet opp med??? Jeg er derfor noe skeptisk til Gensidige Forsikring!

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Fornøyd :)"

Hadde en skade og alt gikk veldig behagelig for seg. Har sjekket pris med mange selskaper og gjensidige kommer alltid best ut.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Uerfarne rotekopper"
2 syns denne omtalen er nyttig

Begynner snart å lure på om gjensidige overhode vet hva de driver med? Har gått over til annet selskap for snart 2 uker siden. De skjønner ikke at de har fått oppsigelse. For å sjekke gikk jeg inn på mine sider, fremdeles står huset oppført mens bil og innbo var fjernet. Er det noen som tror de er rett navle? Tror neppe det nytter og ha uerfarne ansatte på kundesenteret. Kommer "aldri" tilbake til gjensidige som kunde om det er det siste selskapet igjen.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Dårlig oppgjør"
3 syns denne omtalen er nyttig

Bra i begynnelsen, fikk vannskade, det ble masse problem, veldig dårlig service, aldri mer kunde hos dem.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Dårlig bonusordning"
5 syns denne omtalen er nyttig

Når du kjøper egen bil for første gang når du er 53 år og har kjørt uten skader/ ulykker siden siden du var 18 - dog mesteparten av tiden i ektefelles bil, da er det ikke greit at bli tilbudt 20% bonus når ekteskapet ryker og du trenger egen bil.

Trofast-Kunde
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Gammelt traust selskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har vært kunde i mange år og vært fornøyd. Liker ikke utbytte på forsikring. Først betaler jeg premien av penger som er inntektsbeskattet, så får jeg et tilsynelatende bra utbytte som jeg igjen må beskatte. Sett heller ned premien direkte, og slutt med hele utbytte.

Oddbjørn
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"Utrolig provoserende oppførsel av saksbehandler, får inntrykk av at jeg snakker med 'tulletelefonen'"
4 syns denne omtalen er nyttig

Gjensidige Erfaringer bilforsikring. Utrolig lang saksbehandlingstid. Fabrikkerer egne opplysninger når det ikke finnes informasjon som er til skade for kunden. Det som er bra? Avdelingsleder tar tak og ordner raskt opp når jeg lover å ta saken til rettsapparatet. (Etter fire måneder) Ellers er det ingen ting som er bra, en stjerne i anmeldelsen er en for mye.

Hans K. L
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
"Topp service"

De er veldig flink på service å ordner opp sånn at alt blir bra. Jeg er topp fornøyd med Gjensidige.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"God kundeservice"

Har stort sett greie priser, det virkes som dyktige folk på kundesenteret.
Har aldri hatt behov for og bruke forsikringen så vet ikke hvordan dei er da.

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Hyggelige ansatte og utbytte! Men dyrt på slutten!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hadde gjensidige i mange år, var rimeligste selskapet i begynnelsen, men etter 4 år ringte annet forsikringsselskap å jeg fikk hallvert prisen. Ellers godt fornøyd med gjensidige foruten om prisen da..

Bjørnar S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Kundeløfte"
3 syns denne omtalen er nyttig

Hva jeg synes om gjensidig er at det er et selskap som driver ok,
men det er enkeltpersoner som ikke forstår hva de jobber med.

Kenneth B
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Har byttet selskap
"Lite løsningsorientert"
5 syns denne omtalen er nyttig

Ved første skadesak (gravid påkjørt samboer), var det helt håpløst å få fullstendig dekt knust telefon.
Utrolig dårlig førsteinntrykk.

Marianne
Kundetilfredshet
Vurderer å bytte selskap
"LATTERLIG DYRT!"
3 syns denne omtalen er nyttig

Prisen er helt latterlig. Helt vilt at man skal betale over 10 000 kr i året for forsikring, når man får det til halve prisen andre steder. Prisen var ikke så høy før, fikk bare brev i posten om at prisen var gått opp..

Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Dyrt og rotete forsikringsselskap"
2 syns denne omtalen er nyttig

Ved en feil har noen andre betalt min forsikring i nesten et år, og enda jeg har prøvd flere ganger å forklare dette til operatørene via telefon, har de hver gang kommet frem til at alt er i orden med betalingen. Nå etter 7 måneder tar de kontakt, ettersom vedkommende som har betalt min forsikring har oppdaget dette.
Dette er en feil som har skjedd enten pga selskapet eller vedkommende som har betalt min forsikring, men likevel er det jeg som skal tilbakebetale? Enda jeg har meldt i fra om det uten å bli hørt? Så nå mener gjensidige at jeg skal betale dobbelt opp med bilforsikring for en feil de begikk. Her burde de ha lagt seg flate og fikset opp i problemet, 13-14 tusen kroner for et stort selskap er ikke det samme som for en student med allerede for mange regninger.

John O. H
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Til å stole på"

Alt bra, hyggelige kundekonsulenter og er effektive. Veldig god erfaring.
Burde ta kontakt en gang pr. år for å gjennomgå forsikringene.
Er ikke sikker på at prisen er rett.

Jan-Erik D. S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Skadeoppgjør
Vurderer å bytte selskap
"Vanskelig å nå igjennom, og få den hjelpen du vil ha "
1 syns denne omtalen er nyttig

Vanskelig å få hjelp 😕 Veldig trist at et så stort selskap ikke ser behovet til vanlige mennesker som trenger hjelp. Møter som regel en dame som ikke snakker skikkelig norsk og da blir man misforstått. Veldig viktig og kunne bli forstått. Det er vel mest de du møter på Gjensidige ikke selskapet som er problemet. 😕.

Bjørn S
Kundetilfredshet
Kundeservice
Vurderer å bytte selskap
"Ufattelig prisøkning på bilforsikring 80%"
2 syns denne omtalen er nyttig

Har kjøpt ny bil identisk med forrige overraskelsen ble stor da forsikringspremien er øket med ca 80 %.

Søk Bytt.no