Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Savner personlig kontakt, å forholde seg til stadig nye behandlere er meget lite tjenlig
Hei Per A, Takk for at du sier ifra. Jeg skjønner godt at det oppleves frustrerende å måtte forholde seg til flere saksbehandlere, og at du savner mer personlig kontakt. Slik skal det ikke være. Du skal oppleve sammenheng og god oppfølging hos oss. Her har vi noe å jobbe med. Vi vil gjerne hjelpe deg med saken din og sørge for bedre flyt videre. Du kan ringe oss på 915 03 100, så ser vi på dette sammen og finner en god løsning. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Enkel innmelding og rask behandling basert på tillitt
Hei Bjørn D, Tusen takk for en fin tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde innmeldingen som enkel og behandlingen som rask. Tillit er viktig for oss, og det er godt å vite at du merker det i praksis. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
RASK MED TILBAKEMELDING OG GREIE OPPGJØR. JEG HAR GODE ERFARINER MED BÅDE REISE OG BILFORSIKRINGER.KUN EN SAK HADDE ALT FOR LANG BEHANDLINGS TID.
Hei Terje S, Tusen takk for at du deler erfaringen din etter mange år som kunde. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd, at du opplever raske tilbakemeldinger og greie oppgjør, både på reise og bil. Samtidig tar vi med oss det du skriver om saken som tok lang tid. Slik skal det ikke være, og vi jobber hele tiden for å bli raskere og bedre. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Dønn seriøst og så langt holder det dere lover. Saklig og grei behandling.
Hei Geir O, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever oss som seriøse, og at vi holder det vi lover. Saklig og grei behandling er akkurat det vi jobber for hver dag. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Enkelt, kjapp og grei innmelding av skaden og kjapt oppgjør.
Hei Odin, Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at du opplevde innmeldingen som enkel og oppgjøret som raskt og greit. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Jeg fikk ikke den hjelp jeg håpet på i forbindelse med sykdom i utlandet og oppfølging i Norge!
Hei Mona, Dette var leit å lese. Når du er syk i utlandet og trenger oppfølging videre i Norge, skal du oppleve at vi er der for deg hele veien. Jeg forstår godt at det er skuffende når hjelpen ikke blir slik du håpet på. Her vil vi gjerne gå gjennom saken din og se hva som har skjedd, og hva vi kan gjøre bedre for deg nå. Du kan ringe oss på 915 03 100, så ser vi på saken sammen. Du kan også logge inn og sende oss en melding om saken din, så følger vi deg opp der: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Jeg her hvert kunde hos dere i mange år. og det har aldri vært noe tull. Det verste ulykke i familien var da jeg mistet min kone i en ulykke på Storlien i Sverge 14012017. og jeg ble liggende på sykehuset i 3 måneder. Også familien som sto og så på hva som skjedde. den miste var bare 2 år. ble sterkt berørt. Det svenske forsikringsselskapet var det verste vi har vært borti. De hadde mye og lære av dere. Saken tok 5 år til ingen nytte. Slik skal man ikke oppføre seg når noen er i en ulykke.
Hei Jarle, Tusen takk for at du deler historien din. Det gjør inntrykk å lese det du har vært gjennom. Det er godt å høre at du har opplevd oss som trygge og forutsigbare over mange år. Samtidig er det sterkt å lese om ulykken og alt det innebar for deg og familien din. Det setter spor, og vi har stor respekt for det du har stått i. Det betyr mye for oss at du opplever at vi har vært til støtte når det virkelig gjelder. Det er nettopp i slike situasjoner vi skal være der for deg. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Svarte ikke på meldinger under skadebehandling. Forsøkte lukke saken før den var ferdig, uten å kontakte meg
Hei Anders, Dette var ikke bra å lese. Slik skal en skadesak ikke håndteres. Hvis du ikke får svar underveis og saken blir forsøkt avsluttet før den er ferdig, har vi sviktet deg. Dette vil vi gjerne rydde opp i med deg. Du kan ringe oss på 915 03 100, så ser vi hva som har skjedd og sørger for at saken din blir fulgt opp riktig. Hvis du heller vil skrive, kan du logge inn og sende oss en melding i saken din her https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vi tar tilbakemeldingen din på alvor og vil gjøre det vi kan for å rette opp. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Når skaden først skjer er Gjensidige raske med oppgjør og utbetaling
Hei Ole, Tusen takk for tilbakemeldingen 😊 Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde raskt oppgjør når du trengte det. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Gjensidige har vært til uvurderlig hjelp for oss når uhellet er ute, enten det er sykdom på reise eller vannlekkasje hjemme. Rask behandling, forsikringene dekker det vi har behov for, og ikke minst er det så fint å oppleve at vi blir trodd og at det er basert på gjensidig tillit.
Hei Ellen, Tusen takk for at du deler denne fine tilbakemeldingen 💛 Det betyr veldig mye for oss å høre at dere opplever trygghet når det virkelig gjelder, og at dere føler dere både trodd og ivaretatt. Særlig glad blir vi for å høre at dere opplever tillit i prosessen – det er noe vi alltid ønsker å stå for. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Veldig fornøyd med Gjensidige forsikring, med kontanter og forsikring
Hei Kåre, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd med Gjensidige. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Man får hjelp når man trenger det. Henting og frakt av bil til verksted.
Hei Ivar, Tusen takk for tilbakemeldingen 😊 Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde det som både raskt og enkelt, og at du fikk god hjelp når du trengte det. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Gjensidige innfrir mine forventninger til et forsikringsselskap. Det er også deilig å kjenne at et langt kundeforhold betyr noe. Skadebehandlingen går kjapt og er imøtekommende. Føler meg forstått og verdsatt.
Hei Per, Tusen takk for den utrolig hyggelige tilbakemeldingen 💛 Det betyr mye for oss å høre at du føler deg både forstått og verdsatt, og at vi lever opp til forventningene dine. Ekstra kjekt er det å høre at du opplever at et langt kundeforhold betyr noe – det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Rask og profesjonell behandling som svarer til våre forventninger
Hei Hugo, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊 Det er veldig kjekt å høre at du opplever behandlingen som både rask og profesjonell, og at vi lever opp til forventningene deres. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Gjensidige tok godt vare på meg i ein vanskeleg situasjon. Forsikringsoppgjeret var enkelt å få i hamn. Opplevde det som lite byråkratisk og bygd på tillit. Gikk av og til litt tregt å få tilbakemelding på meldingar, og litt lang tid før saken blei endeleg avslutta
Hei Toralf, Tusen takk for at du deler opplevelsen din 😊 Det er veldig godt å høre at du opplevde støtte i en vanskelig situasjon, og at oppgjøret var enkelt og basert på tillit. Samtidig tar vi med oss tilbakemeldingen din om responstid underveis og tiden det tok å avslutte saken – det er viktig for oss å bli bedre på. Vennlig hilsen Nina, Gjensidige
Jeg er veldig fornøyd med gjensidig forsikring som jeg har over 20 år
Hei Darivan, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen 💛 Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd – spesielt når du har vært kunde hos oss i så mange år. Vi setter stor pris på tilliten din! Vennlig hilsen Nina, Gjensidige