Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har ventet i 2,5 mnd. uten at selskapet på den tiden har klart å fremsette en selvstendig verdivurdering på et kjøretøy som de har konkludert at må kondemneres. Det er på samme tid ikke gitt noen beklagelse eller forklaring på at en har så lang saksbehandlingstid annet enn at en «venter på tilbakemelding fra fagansvarlig». Har besluttet å bytte selskap da jeg ikke kan ta risiko ved å bli uten kjøretøy /oppgjør over så lang tid.
Fast kunde gjennom mange år og har bare gode erfaringer med de fleste av mine forsikringer. Pris på bilforsikringene kan justeres når jeg har behov.
Jeg hadde forsikring gjennom firmaet jeg jobbet i. Ble brått syk og fikk utbetalt pensjonsforsikring i flere år. Dette viste seg at de hadde gjort en feil. Hadde vist blitt syk for tidlig. Det er jo ok, men jeg ble trukket alle investeringer uten beskjed på noen som helst måte. Tapte masse penger, har vært i kontakt med tre kundebehandlere på tlf og mail som sier de lover å rydde opp og betale tilbake. Ikke hørt noe på mange mnd. Gitt opp, men det er vel det som er meningen.. Anbefales absolutt ikke.
God kundeservice, rask saksbehandling og gode på forsikringsoppgjør.
For dyre, ellers meget hyggelige. Grie og raske oppgjør når uhellet har vært ute.
Som første gang kjøper av leilighet så får jeg anbefalt forsikringer jeg bør ha, INNBO PLUS!! Så kommer min første ordentlig skade varmtvannstank, da får jeg svar jeg har feil forsikring for dette. Borettslaget må betale sier dem, men i mine forskrifter er dette tull.
Ikke kundevennlig, klarte ikke å betale månedspremie og ble umiddelbart satt opp for å betale hele årspremien. Det var ikke akkurat enklere.....
Ved tegning av ny forsikring hadde Gjensidige det beste tilbud på bil og verdiforsikring.
Pris på bilforsikring havnet på langt over det dobbelte av konkurrenter.
Jeg har jernbanens forsikring sammen med Gjensidig
Jeg er ikke fornøyd med Gjensidige pga de ikke overholdt avtalen vi gjorde ang forsikring.
Har bestandig skrytt av reiseforsikringen til Gjensidige som har vært effektiv og bra. Etter en reise hvor jeg ble hardt rammet av bedbugs så mente Gjensidige at man skulle gå i og reise i nesten ett døgn i klær som hotellet, legen osv antok hadde blitt invadert av bedbugs. Kompetansen på saken var et lavmål uten like!
Gjensidige er et bra og godt selskap å være i, men er blandt dem dyreste
Synes det er for dyr forsikring på min tesla. Ellers fornøyd
Dyr forsikring, selv med rabatter. Har MC og bilforsikring med NAF rabatter
Bra kundebehandling og fått hjelp når jeg trenger, men føler de er litt i dyrere laget