Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Steinsprut. Fikk ny rute. Måtte pusse den selv. Så der var jeg veldig skuffet. Og ifølge reklamene på tv,så skulle denne skaden være enkel å fikse. Men måtte ha ny rute. Ikke særlig imponert der.
Hei Dag Takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår godt at dette var skuffende, særlig når du forventet en enklere løsning etter det du har sett i reklamen. Ved steinsprut prøver vi som regel å reparere ruten først. Hvis skaden er for stor eller ligger uheldig til, må ruten byttes for at det skal være trygt å kjøre videre. Da skal det samtidig være enkelt for deg hele veien. Det høres ikke ut som du har opplevd det slik når du måtte ordne opp selv etterpå. Dette vil vi gjerne se nærmere på, og finne ut hva som har skjedd i saken din. Gå inn på Mine skadesaker og skriv til oss der, så følger vi det opp med en gang https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Jeg har ikke blitt tatt på alvor. Har ikke fått svar på konkrete relevante spørsmål.
Hei Hans Takk for at du sier ifra. Det er ikke slik det skal være å være kunde hos oss. Du skal bli tatt på alvor og få tydelige svar på det du spør om. Det du beskriver høres frustrerende ut, og det forstår jeg godt. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og finne ut hva som har skjedd, slik at du får svarene du trenger. Gå inn på Mine skadesaker og skriv til oss der, så følger vi det opp så fort vi kan https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Kjapt ordnet opp i. Dyrlegen sendte skademelding som Gjensidige kontrollerte og godtok på direkten
Hei Kjell Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er veldig fint å høre at saken ble ordnet raskt, og at samarbeidet med dyrlegen fungerte så smidig. Vi vet at når det gjelder kjæledyr, er det ekstra viktig at ting går fort og enkelt. Derfor er det godt å høre at oppgjøret ble håndtert raskt og uten komplikasjoner. Takk for at du har valgt oss, og for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Alltid hatt positive opplevelser med gjensidige forsikring
Hei Wenche Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er skikkelig fint å høre at du har hatt gode opplevelser med oss over tid. Vi jobber hver dag for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, så dette setter vi stor pris på å lese. Takk for at du har valgt oss og for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Flott service og rask behandling. Alt ble raskt fikset opp
Hei Jan Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding. Det er veldig kjekt å høre at du opplevde god service og rask behandling, og at alt ble ordnet effektivt. Vi vet hvor viktig det er når noe haster, så det betyr mye for oss at du opplevde at ting ble fikset raskt. Takk for at du valgte oss og for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
De har god og enkel kundeservice, gir kundeutbytte, og er billigst på mine forsikringer
Hei Anders Takk for en skikkelig hyggelig tilbakemelding. Det er veldig kjekt å høre at du opplever kundeservicen som enkel og god, og at du er fornøyd både med prisene og kundeutbyttet. Vi jobber hver dag for å gjøre forsikring litt enklere og litt mer lønnsomt for deg som kunde, så dette var ekstra fint å lese. Takk for at du har valgt oss, og for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Har hatt god erfating med bolig forsikring i forbindelse med vanskader og lyn og sit skorsteinsbrann. Bilforsikringen har og vert god å hai skadesaker på den, er godt fornøyd.
Hei Geir Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er fint å høre at du har gode erfaringer med både boligforsikringen og bilforsikringen hos oss, og at vi har vært til god hjelp når uhellet har vært ute. Skader som vann, lyn og brann kan være krevende, så det betyr mye for oss at du opplever oppfølgingen som god og trygg. Takk for at du har valgt oss, og for at du deler opplevelsen din. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Alt frem til kommunikasjon vedr oppgjør var strømlinjeformet
Hei Håvard Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde prosessen som ryddig og enkel helt frem til oppgjøret. Takk for tilbakemeldingen din. Den betyr mye for oss. Vennlig hilsen Kristian Gjensidige
Fikk god hjelp i alle faser av saken. Utbetalingen gikk også fort
Hei Bt, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du fikk god hjelp gjennom hele saken, og at utbetalingen kom raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Raske, greie oppgjør. Noe dyr forsikring om du velger maksbeløp.
Hei Synne, og takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at du opplevde oppgjøret som raskt og greit. Det er akkurat slik vi vil at det skal fungere når du trenger oss. Samtidig forstår vi veldig godt at pris kan oppleves som høy når du velger maksbeløp. Da er det ekstra viktig at du også opplever god verdi for det du betaler. Hvis du vil, kan vi gjerne gå gjennom forsikringene dine sammen og se om dekningen er riktig satt opp for deg. Ring oss gjerne på 915 03 100, så ser vi på det sammen. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Vanligvis veldig grei. Jeg opplever at forsikringen gir det jeg forventer.
Hei Marit, og takk for at du deler tilbakemeldingen din! Så fint å høre at du stort sett er fornøyd, og at du opplever at forsikringen gir deg det du forventer. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være, trygt, forutsigbart og enkelt. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
God service og relevante justeringer som følge av gjennomgang av alle forsikringer.
Hei Lars, og tusen takk for en hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du opplevde god service, og at gjennomgangen av forsikringene førte til nyttige og relevante justeringer. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være, trygt, oversiktlig og godt tilpasset deg. Ta gjerne kontakt igjen hvis det er noe vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Gode priser, oversiktlig app og nettside, men litt ambivalent i forhold til håndtering av skade
Hei Dag, og takk for at du deler tilbakemeldingen din! Så fint å høre at du er fornøyd med prisene, og at du opplever appen og nettsiden som oversiktlige. Det setter vi stor pris på. Samtidig forstår vi godt at du kan være litt usikker når det gjelder skadehåndtering. Det er nettopp når noe skjer at det virkelig gjelder, og da er det viktig at du opplever prosessen som tydelig, trygg og forutsigbar. Hvis du ønsker det, kan vi gjerne gå gjennom hva som gjelder for deg og hvordan vi håndterer skader, slik at du føler deg tryggere. Ring oss gjerne på 915 03 100, eller skriv til oss i Mine skadesaker: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Takk for at du sier ifra. Det hjelper oss å bli bedre. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Ok.Jeg er veldig fornøyd med Gjensidig forsikring når det gjelder både bil, innbo og reise. Har alltid fått hyggelig tilbakemeldinger når jeg har ringt å spurt om alt jeg har lurt på.
Hei Ruby, og tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding! Så fint å høre at du er fornøyd med både bil, innbo og reiseforsikringen din. Det er ekstra kjekt å lese at du opplever oss som hyggelige og hjelpsomme når du tar kontakt. Slik skal det være, enkelt å få svar på det du lurer på. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
repperasjonen er bra, gjensidige har gjort jobben helt OK.det som kan bli bedre er at gjensidige setter ned kostnaderne, da hadde det vel blitt flere fornøyde kunder.
Hei Otto, og takk for at du deler tilbakemeldingen din! Så fint å høre at reparasjonen ble bra, og at du opplevde jobben vår som ryddig og grei. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Samtidig forstår vi godt det du sier om kostnader. Pris er viktig, og vi jobber hele tiden med å gi god verdi for det du betaler. Innspillet ditt tar vi med oss videre. Ta gjerne kontakt hvis du vil at vi skal se på forsikringene dine sammen og finne en bedre balanse mellom pris og dekning. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige
Kjapt oppgjør noe som er flott, dessverre noe dyre forsikringer.
Hei Siri, og takk for tilbakemeldingen! Så fint å høre at oppgjøret gikk raskt og smidig. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal fungere når du trenger oss. Vi forstår samtidig godt at pris er viktig, og at forsikringene kan oppleves som dyre. Hvis du vil, kan vi se på forsikringene dine sammen og sjekke om de er best mulig tilpasset deg og behovene dine. Ring oss gjerne på 915 03 100, så tar vi en gjennomgang sammen. Vennlig hilsen Sara i Gjensidige