Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har hatt to små skader i løpet av de siste to årene, og har vært veldig fornøyd med skadebehandlingen. Problemet er prisen. På bakgrunn av inneværende års prisstigning bytter jeg selskap (hus, innbo og 3 biler). Jeg har sparer 4500 i året.
Bra på alt, men veldig surt å måtte betale 6000 mer i året etter et skadeoppgjør.
Rådyrt selskap ! Rett og slett stjeler penger av folk!!! De er omtrent dobbelt så dyre som noen andre selskap....
ble kjørt på bakfra. tok 3mnd før forskringselskap tok kontakt. kommunikasjon er helt fraværende. siden bilen skal bli kondimert ordner de ikke engang at bilen blir hentet selv. det måtte jeg selv gjøre. tror de at det står slave på pannen til folk. spørte hva slags betaling jeg ville få knyttet opp mot all tid. ingenting er vel en grunn til det er over 45min kø hele tiden og få kontakt med de. og over 1 uke over mail. STYR UNNA
Hadde meget gunstig forsikringsavtale med Njff medlemskapsrabatt - da spes. på hundeforsikring. Meget raskt, enkelt og uproblematisk oppgjør, synd de gikk ut avtalen for da ble det altfor dyrt!
Jeg var Gjensidige kunde i mange år, og hadde akseptable priser og en god kundebehandler. Men den siste tiden i Gjensidige var dyr. Jeg hadde topp bonus, men måtte allikevel ut med store summer for bilen min. Når den ene bilen min var 3 år gammel betalte jeg 9000 kr for 30 000 km i året, men nest høyeste bonus. Når bilen ble 10 år, kostet det plutselig 12 000 kr (utenom årsavgift), for 20 000 km i året. Når jeg spurte kundebehandler om hvorfor jeg skulle ut med så mye, så fikk jeg til svar "Sånn er det,". Byttet til Ibis forsikring og sparer på alle mine forsikringer 10 000 kr i året (2 stk biler, innbo, husforsikring)
Bra kundeservice,men savner en saksbehandler å kontakte viss vi lurer på noe
Avbestilt reise på grunn av corona. Fikk avslag på søknaden vi sendte inn hos Gjensidige på erstatning på flybillettene våre. Har vært kunde hos Gjensidige i mange år, prisen går bare opp og man får aldri noe igjen.
Jeg har vært Gjensidige kunde hele mitt liv. Betaler nesten 17 000kr til de i året. Allikevel nekter de å betale ut en forsikringssum på 17 000kr for reparasjon av MC som ble skadet på utenlandstur. De bad om at det måtte stå i taksten at "yttre påvirkninger" var årsaken til skaden, hvilket det gjorde. Allikevel avfeide de taksten, og nekter utbetaling. Jeg har også alt av livsforsikring, kritisk syk forsikring og bilforsikring. Som kun er et pengebruk.
De er nesten umulig å få tak i om noe skjer, m.a.o. nesten utilgjengelig
Jeg har.vært kunde i Gjensidige i mange år, men det virker som de har byttet policy de siste to år. De har en slett og arrogant kundebehandling så derfor har jeg nå byttet forsikringsselskap. I denne forbindelse ble jeg trukket dobbelt månedsbeløp. Har vært i kontakt med selskapet flere ganger for å få tilbake for mye innbetalt, men pr. nå ikke mottatt tilbakebetaling.
Virker ryddig og bra,trives med gjensidig forsikring
veldig bra selskap men litt dyrt så langt er jeg veldig fornøyd
God kommunikasjon og rask behandling. De betaler kundeutbytte.
Veldig fornøyd med bilforsikringen jeg har i Gjensidige
Tegnet forsikring i gjensidige Mai 2021 Via NAF. Gjelder en 2019 BMW X4 Med Kasko Bil Pluss forsikring. Har ikke hatt bil forsikret på meg tidligere og fikk 40% Startbonus. Er 37 år gammel og ingen tidligere skadesaker eller ulykker. (Sertifikat i 18 år) Gjensidige innførte i Mars 2022. 60% Startbonus på bil. Jeg har i dag opparbeidet 50% Mener jeg bure vert satt opp til 70% eller minimum 60% Som er startbonus nye kunder tilbys. Gjensidige nekter dette, og tilbyr meg kun 50%. Anser dette som dårlig behandling av kunder. På grensen til svindel. Koster meg 1700.- pr år sammenlignet med en helt ny kunde som ikke har med seg bonusopptjening fra tidligere forsikringer.