Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt er enkelt og greit. hyggelige, forståelsesfulle mennesker.
Hei Terje 😊 Så fint å høre. Det betyr mye for oss at du opplever ting som enkelt og greit, og at du møter hyggelige og forståelsesfulle mennesker når du er i kontakt med oss. Akkurat slik vil vi ha det. Tusen takk for at du delte tilbakemeldingen din. Hilsen Sara
Var fint å få erstattet sølvtøy som var gaver fra besteforeldre. Derfor hadde sølvtøyet stor affeksjonsverdi som et minne etter besteforeldre.
Hei Ida 😊 Takk for at du deler opplevelsen din. Vi forstår godt at sølvtøy med affeksjonsverdi betyr mye, spesielt når det er minner etter besteforeldre. Derfor er det fint å høre at du fikk erstattet det som ble stjålet. Vi er glade for at vi kunne hjelpe deg i en vanskelig situasjon. Hilsen Sara
Man blir blankt avslått og umiddelbart avslått i det man ønsker å få brukt den forskningen man betaler for. Det viser seg helt klart at det ikke har noe verdi i å ha forskning hos Gjensidige da man ikke får den hjelp og økonomisk trygghet man betaler for år etter år.
Hei Lars Dette er en tøff tilbakemelding å lese. Vi forstår godt at det oppleves både frustrerende og skuffende når du får avslag på en sak du mener forsikringen skal dekke. Da kan det kjennes som om tryggheten du har betalt for ikke er der når du trenger den. Når vi avslår en sak, er det fordi vilkårene ikke gir dekning i akkurat den situasjonen. Samtidig vet vi at forklaringen ikke alltid oppleves tydelig eller rettferdig. Det tar vi på alvor. Du skal få en forståelig begrunnelse, og føle at saken din faktisk er blitt sett og vurdert ordentlig. Vi vil gjerne gå gjennom saken din på nytt sammen med deg og forklare vurderingen bedre. Skriv til oss under Mine skadesaker, så ser en rådgiver på hele bildet. Du kan også ringe oss på 915 03 100, så tar vi praten direkte. Dette skal vi rydde opp i så godt vi kan. Hilsen Sara
Svært god service fra kundebehandlere og rask help, samt hurtig og bra oppgjør i saken vår som gjaldt sykdom på reise!
Hei Gjermund 😊 Tusen takk for en skikkelig hyggelig tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at dere opplevde både god service, rask hjelp og et ryddig oppgjør i saken som gjaldt sykdom på reise. Når ting skjer, skal det være enkelt å få hjelp. Takk for at du anbefaler oss videre. Det setter vi stor pris på. Hilsen Sara
Rask behandling av skadesaker. God dekning, leiebil etc
Hei Helge 😊 Så hyggelig å høre. Rask behandling av skadesaker, god dekning og leiebil som fungerer når du trenger det, er akkurat slik det skal være. Tusen takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Sara
Ingen problemer, topp behandling. Tok tid før frontruten kom til landet men det ordnet seg.
Hei Per 😊 Så fint å høre. Godt å lese at alt ordnet seg, selv om det tok litt tid før frontruten kom til landet. Da er det ekstra viktig at oppfølgingen og behandlingen ellers fungerer godt. Takk for at du delte erfaringen din. Hilsen Sara
Eg fekk hjelp frå første melding - og vart leda gjennom prosessen med tilpassa meldingar på sms kvar gong eg fekk nye dokument eller melding om neste steg. Opplever prosessane som "saumlause", med effektive rutiner som tek omsyn til fakta og jobbar raskt. Tusen takk - dette er eit fantastisk system.
Hei Gunvor 😊 Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk hjelp helt fra første melding, og at du opplevde prosessen som smidig og oversiktlig hele veien. Når informasjonen flyter godt og stegene er tydelige, skal det kjennes trygt og enkelt. Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Hilsen Sara
Rakt oppgjør på enkel sak reiseforsikring kansellert resize pga av sykdom
Hei Arne 😊 Så fint å høre. Det er godt å lese at du opplevde raskt oppgjør i en enkel sak på reiseforsikringen, selv om reisen måtte avlyses på grunn av sykdom. Da er det ekstra viktig at det går smidig. Tusen takk for at du delte erfaringen din. Hilsen Sara
Meget godt fornøyd. Rask tilbakemelding og god kommunikasjon.
Hei Lars 😊 Så hyggelig å høre. Det er godt å lese at du er meget godt fornøyd, og at du opplevde både rask tilbakemelding og god kommunikasjon. Det betyr mye for oss. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Hilsen Sara
Gjensidige har hvert helt supre i denne saken. Rask tilbakemelding og god service.
Hei Bente 😊 Så godt å høre. Det er veldig hyggelig å lese at du opplevde rask tilbakemelding og god service i saken om hundeforsikringen. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Tusen takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Hilsen Sara
Nesten fem måneder behandlingstid og ikke støtte for å få gjennomslag for saken min.
Hei Jenny Dette er leit å lese. Fem måneder behandlingstid er altfor lenge, og vi forstår godt at det er ekstra tungt når resultatet heller ikke ble som du håpet. Vi vil gjerne se nærmere på saken din igjen, både behandlingstiden og vurderingen som er gjort. Det er viktig for oss å lære når vi ikke har levert som forventet, og å forklare beslutningen på en tydelig og ryddig måte. Skriv gjerne til oss under Mine skadesaker, så kan en rådgiver gå gjennom saken din på nytt. Du er også velkommen til å ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Hilsen Sara
Gjensidiges robot kjørte gjennom saken uten å se på hele bildet.
Hei Aleksander Takk for at du sier ifra. Vi skjønner godt at det oppleves frustrerende når saken ikke blir sett i sammenheng, spesielt når det er viktig for deg å bli riktig forstått. Vi bruker automatiske løsninger for å gi rask hjelp, men de skal aldri erstatte helhetsvurderingen. Når det ikke treffer, vil vi gjerne se på saken på nytt sammen med deg. Skriv gjerne til oss under Mine skadesaker, så kan en rådgiver gå gjennom hele bildet. Du kan også ringe oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Dette skal vi finne en løsning på. Hilsen Sara
Effektive og raske med tilbakemelding på innmeldt sak slik at behandlingen kunne begynnes nesten umiddelbart.
Hei Karin 😊 Tusen takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at du fikk rask tilbakemelding, og at behandlingen kunne komme i gang nesten med en gang. Når det gjelder helse og behandling, betyr effektiv oppfølging mye. Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din og er glade for at du er fornøyd med hjelpen du fikk. Hilsen Sara
Hurtig svar og god informasjon underveis.Veldig fornøyd
Hei Bente 😊 Så hyggelig å høre. Tusen takk for at du deler erfaringen din. Når uhellet skjer på ferie, er det ekstra viktig med rask hjelp og god informasjon underveis. Veldig fint å høre at du opplevde nettopp det hos oss. Vi er glade for å ha deg med oss, og håper resten av dagene dine ble så gode som mulig. Hilsen Sara
Har ikke annen erfaring enn at frontruta til bilen min sprakk og det var helt greit å få hjelp til det både av Riis bilglass og forsikringa.
Hei, Reidun. Godt å høre at det ordnet seg på en grei måte da frontruta sprakk, og at både Riis Bilglass og forsikringen fungerte som de skulle. Da er det akkurat sånn forsikring skal oppleves, enkelt og trygt når du trenger det. Hyggelig at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Etter at jeg meldte skaden, tok de kontakt innen kort tid og sørget for en effektiv taksering. Oppgjøret var ryddig og raskt, noe som ga oss trygghet i en stressende situasjon. Anbefales!
Hei, Omer. Dette er veldig fint å lese. Når dere blir kontaktet raskt, får effektiv taksering og et ryddig oppgjør, da vet vi at prosessen har fungert slik den skal. Ekstra godt å høre at det ga trygghet i en stressende situasjon. Hyggelig at du anbefaler oss videre. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring