Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ønsker bytte selskap, da jeg har vert kunde i mange år, premien stiger og stiger og nå syns jeg at nok er nok.
Bra selskap men for dyr på min Mercedes , den er halve prisen på andre selskap
Etter å ha mistet både ferietid og forhåndsbestilte biletter på hotell og i fornøyelsesparker, etter at flyet vårt ble innstilt, regnet jeg med at dette var noe vi kom til å få tilbake på reiseforsikringen. Men neida, ingenting ble refundert.
Synes Gjensidige burde premiere kunder som er lojal. Har vert kunde i over 30år og synes at det burde premieres med bedre rabbater!
Jeg har det siste året meldt skade og tyveri på reise, men har fått avslag i begge saker.
De har billig forsikring og god service. Eneste problemet er har de ikke e-faktura bare avtale-giro og er ikke flink med å trekke fra konto.
Gjensidige er en grei forsikring som dekker det meste, det eneste som er negativt er at de tar blodpris på forsikringen. spesielt om man er medlem i et forbund for billig forsikring et annet sted.
Totalt ignorert Totalkunde. Har vært kunde i 15 år pluss aldrig hatt ett problem. Ett uhell siden 2008.
God kundebehandling, rask saksbehandling og enkle oppgjør etter skade. Kundeutbytte.
Kun fakturaer med utrolig høye priser, etter min meining. Men jeg er jo tross alt 19, så det er forståelig at prisen er høy, men ikke at den er så høy. Man må passe på så man ikke plutselig blir dratt inn i en kontrakt
Rimelig untatt Tesla, god kundebehandling. Ihvertfall før skader - Oversiktlig og ikke minst kundeutbytte :-) Bytter bilforsikring hvis noen er billigere.
Har vert kunde i flere år hos gjensidige. Grunna feil på nettsiden fikk eg ikke forsikret bilen eg hadde kjøpt rett før helgen. Forsikringsselskapet såg at eg hadde forsøkt å opprette forsikring men at det ikke var aktivert. Endte med at eg måtte betale gebyr på over 600,- siden gjensidige ikke kunne endre oppstarten av forsikringen...
Kjøpte den beste reiseforsikringen de har å tilby, men den dekker tydeligvis ingen ting.
Jeg knust glassen koketoppen, fikk 1000 kr som erstatning. Må betale 15 000 selv nå for kjøpe nytt siden det er ikke reparer bart.
Ble kjørt bakfra og fikk skylda. Motpart hadde over 60 i 30 sone og jeg fikk skylda for at jeg bremset og stoppet opp. Man må vist ta ansvar for at andre kjører for fort. Aldri mer Gjensidige.
Elendig kundeservice. Dårlig nettside, viser en pris på nett, og så fort du har bestilt forsikring så øker prisen.