Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingen negative erfaringer, etter over 40 år som forsikringstaker.
Hei, Rolf. Over 40 år uten negative erfaringer sier sitt. Det er tillit over tid, og det betyr mye for oss. Fint å høre at du har hatt en så god opplevelse som kunde hos oss. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Aldri problemer med å få dekket skade ved korrekte/sanne opplysninger!
Hei, Geir. Godt å høre at ting har fungert som de skal når opplysningene er riktige. Det er akkurat slik forsikring skal være, forutsigbart og til å stole på når noe skjer. Fint at du deler egne erfaringer. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Kjapp reparasjon og tilbakemelding. Alle formaliteter ordnet av verksted.
Hei, Svein. Godt å høre at frontruta ble reparert kjapt, og at du fikk rask tilbakemelding. Ekstra fint når verkstedet ordner alle formaliteter, så du slipper å bruke tid på papirarbeid. Hyggelig at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Gikk greit med oppgjøret. Tok litt lang tid. Fikk først beskjed at det tok 3 uker, senere ble det til 5 uker, men det tok litt mer tid. Men fornøyd med registreringen av forløpet og behandlingen av oppgjøret.
Hei. Fint å høre at oppgjøret gikk greit, og at du er fornøyd med både registreringen av forløpet og behandlingen av saken. Samtidig skjønner vi godt at ventetiden opplevdes som lang, spesielt når forventningene endrer seg underveis. Det tar vi med oss videre. Bra at du likevel sitter igjen med en god totalopplevelse av reiseforsikringen vår. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Veldig fornøyd med måten dere behandlet skaden på. Takk for all hjelp.
Hei Hermod 😊 Så fint å høre. Det betyr mye for oss at du er veldig fornøyd med måten skaden ble håndtert på, og at du opplevde å få god hjelp underveis. Takk for at du tok deg tid til å si ifra. Hilsen Sara
Synes Gjensidige er kundevennlige og raske å komme i kontakt med. Ligger prismessig greit an, men lønner seg alltid å sjekke😊
Hei, Hannah. Fint å høre at du opplever oss som kundevennlige og enkle å komme i kontakt med. Det er også helt riktig at det lønner seg å sjekke pris innimellom. Da er det godt å vite at du synes vi ligger greit an. Takk for at du deler vurderingen din. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Veldig fornøyd med Gjensidige, rask og god saksbehandling
Hei, Mona. Så godt å høre at du er veldig fornøyd, og at saksbehandlingen opplevdes som både rask og god. Da vet vi at ting fungerte slik de skal. Hyggelig å lese dette. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
Fikk raskt hjelp da skaden skjedde på ferie på Gran Canaria og er fornøyde oppfølging i etterkant.
Hei, Nina. Godt å høre at du fikk rask hjelp da skaden skjedde på Gran Canaria, og at oppfølgingen i etterkant har vært god. Når noe skjer på ferie, er det ekstra viktig at hjelpen er på plass med én gang. Fint at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Marcus Gjensidige Forsikring
For lang behandlingstid og synes ikke at forsikringen dekker mye.
Hei Åse, Dette er leit å høre. Lang behandlingstid og en opplevelse av at reiseforsikringen ikke dekker nok, er frustrerende. Det forstår vi godt. Når det gjelder reisesaker med fly, kan dekning avhenge av hva som har skjedd, og hvilke vilkår som gjelder i akkurat din situasjon. Samtidig skal du få tydelig informasjon og et svar innen rimelig tid. Når det ikke skjer, har vi ikke vært gode nok. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi gjerne på saken din og forklarer hva som gjelder. Du kan også skrive til oss under "Mine skadesaker", slik at vi kan gå gjennom vurderingen på nytt. Takk for at du ga oss denne tilbakemeldingen. Den er viktig for oss. Vennlig hilsen Sara
Kunnskap hos saksbehandlere må bli bedre. Måtte snakke med flere og fikk forskjellig svar hver gang.
Hei Kjell S, Takk for at du gir oss denne tilbakemeldingen. Det er ikke bra at du måtte snakke med flere og fikk ulike svar. Da har vi ikke vært tydelige eller samkjørte nok, og det beklager vi. Du skal kunne stole på at informasjonen du får fra oss er riktig, uansett hvem du snakker med. Dette er viktig for oss å ta tak i, og tilbakemeldingen din hjelper oss å bli bedre. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så sørger vi for å gi deg ett klart og riktig svar og rydde opp i det som har vært uklart. Vennlig hilsen Sara
Rask og god hjelp etter at et tre hadde falt over hytta.
Hei Hilde, Takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du fikk rask og god hjelp etter at treet falt over hytta. Når noe slikt skjer, er det viktig at hjelpen kommer fort og fungerer som den skal. Vennlig hilsen Sara
Litt lang behandlingstid, men ryddig og rettferdig.
Hei Rolf V, Takk for tilbakemeldingen. Det er fint å høre at du opplevde saken som ryddig og rettferdig, selv om behandlingstiden ble litt lang. Det tar vi med oss videre, for raskere avklaring er viktig. Vennlig hilsen Sara
Raskt og greit svar😀 Ellers er jeg fornøyd med Gjensidige
Hei Lars, Takk for tilbakemeldingen. Godt å høre at du fikk raskt og greit svar, og at du ellers er fornøyd med oss. Det setter vi pris på. Vennlig hilsen Sara
God behandling av min skadesak. Når jeg ble syk jobbet de raskt med saken og var raskt i kontakt med sykehusrt
Hei Monica B. E, Takk for den fine tilbakemeldingen. Det er godt å høre at du opplevde god oppfølging av skadesaken din. Når sykdom oppstår, er det viktig at vi jobber raskt og har tett kontakt med sykehuset, slik at du får den hjelpen du trenger. Vennlig hilsen Sara
Synes det er for høy pris på min bilforsikring, hus.
Hei Ketil J, Takk for at du deler tilbakemeldingen din. Jeg forstår godt at det oppleves frustrerende når prisen på både bilforsikringen og huset blir høy. Pris betyr mye, spesielt når man har flere forsikringer samlet. Forsikringsprisene påvirkes blant annet av dekningene du har valgt, skadehistorikk og verdiene som er forsikret. Noen ganger kan det være rom for justeringer, enten på dekning eller samlerabatter, som gir en bedre totalpris. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så går vi gjennom forsikringene dine sammen og ser om det finnes en løsning som passer bedre for deg. Vennlig hilsen Sara
Gode behandlig av skadesakene hurtig og flinke folk
Hei Nour, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Veldig fint å høre at du opplever rask behandling av skadesakene og møter flinke folk hos oss. Det er akkurat slik det skal være. Vennlig hilsen Sara