Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplever rask behandling og god koordinering mellom forsikringsselskap og utbedrende verksted i 2 saker.
Hei Sigrun 😊 Så fint å høre. Det er godt å lese at du opplever rask behandling og god koordinering mellom oss og verkstedet, også når du har hatt mer enn én sak. Når samarbeidet fungerer godt, blir hele prosessen tryggere og enklere for deg. Tusen takk for at du delte erfaringen din. Hilsen Sara
Slett saksbehandling som står til stryk. Jeg prøvde flere ganger forgjeves å komme i kontakt med Gjensidige i Norge både på tlf. og via min side. Jeg ble møtt med øredøvende taushet fra saksbehandler i Norge hvor meldingene mine i flere uker stod som uleste under skadesaken min. Jeg fikk omsider kontakt etter å ha benyttet ring tilbake funksjon som tilfeldigvis dukket opp etter flerfoldige oppringninger fra meg. Mine meldinger på min side under skadesaken forble uleste i mer enn en måned. Pr.nå er siste melding fra meg 23.04.26 på min side fortsatt ubesvart.
Hei Terje Dette er ikke bra, og vi forstår veldig godt frustrasjonen din. Når du prøver å få tak i oss over tid, og opplever stillhet både på telefon og under Mine skadesaker, er det rett og slett ikke godt nok. Slik skal det ikke være å være kunde hos oss. At meldinger står ulest i uker, og at du fortsatt ikke har fått svar på meldingen fra 23.04.26, tar vi på største alvor. Du skal bli sett, hørt og fulgt opp, spesielt når du står midt i en skadesak. Her har vi sviktet. Vi vil veldig gjerne rydde opp i dette. Ring oss på 915 03 100, så kan vi se konkret på saken din og hvorfor du ikke har fått svar. Hvis du foretrekker skriftlig, kan du også skrive til oss under Mine skadesaker her https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Dette skal vi ta tak i. Takk for at du sier ifra, det gir oss mulighet til å bli bedre. Hilsen Sara
Meget fornøyd med saksbehandling og oppgjør etter jekkeskade på bil
Hei Håvard 😊 Så hyggelig å høre. Det er godt å lese at du er meget fornøyd med både saksbehandlingen og oppgjøret etter jekkeskaden på bilen din. Når alt går smidig, vet vi at vi har gjort jobben vår. Tusen takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Sara
Bra selskap, kjapp behandlingstid. God kommunikasjon med saksbehandlere.
Hei 😊 Så fint å høre. Det er godt å lese at du opplever oss som et bra selskap, med kjapp behandlingstid og god dialog med saksbehandlerne. Slik skal det være når du trenger hjelp. Tusen takk for tilbakemeldingen din. Hilsen Sara
Dekket tapt gjenstand utrolig kjapt. Lett å komme i kontakt med Gjensidige.
Hei Willy 😊 Så hyggelig å høre. Det er godt å lese at tapt gjenstand ble dekket raskt, og at det var lett å komme i kontakt med oss da du trengte hjelp. Slik skal det være. Tusen takk for at du delte erfaringen din. Hilsen Sara
Grei kontakt med Gjensidige og verksted i skadesaken
Hei Kjell 😊 Takk for tilbakemeldingen din. Fint å høre at du opplevde grei kontakt både med oss og verkstedet i skadesaken. Når samarbeidet fungerer godt, blir prosessen enklere for deg. Takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Hilsen Sara
Hadde litt problem med å overføre bildefiler, da filene var for store. Men når jeg fikk justert litt, gikk det greit. Tilbakemeldinger fra Gjensidige og verksted kom raskt, og bilen ble levert som avtalt. God oppfølging!!
Hei Ola 😊 Takk for at du deler opplevelsen din. Godt å høre at det ordnet seg med bildene, og at du fikk raske tilbakemeldinger både fra oss og verkstedet underveis. Når oppfølgingen er god og avtaler holdes, blir hele prosessen mye enklere. Tusen takk for tilbakemeldingen. Hilsen Sara
Lettvint, kjapt. Hyggelige Raskt oppgjør. Klare beskjede
Hei Marit 😊 Så godt å høre. Lettvint og kjapt, med hyggelige folk, raskt oppgjør og klare beskjeder, akkurat slik det skal være når du trenger hjelp. Tusen takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Sara
Veldig fornøyd med bilforsikringen hos Gjensidige. God kundeservice, rask hjelp og enkel prosess når jeg trengte assistanse. Føler meg trygg som kunde og anbefaler dem videre.
Hei 😊 Så hyggelig å høre. Det er godt å lese at du er veldig fornøyd med bilforsikringen din, og at du opplevde både rask hjelp, god kundeservice og en enkel prosess da du trengte assistanse. At du føler deg trygg som kunde betyr mye for oss. Tusen takk for at du anbefaler oss videre. Hilsen Sara
alt gikk som det skulle, både med verksted og forsikringselskapet
Hei Ståle 😊 Sånn skal det være, ja. Godt å høre at alt gikk som det skulle, både med verkstedet og oss. Når samarbeidet flyter, blir hele prosessen enklere for deg. Takk for at du delte erfaringen din. Hilsen Sara
Lyttande, klare grenser, tillit, besluttsomheit og triveleg
Hei Rune 😊 Takk for en veldig fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde oss som lyttende og tydelige, og at du følte både tillit og trivsel gjennom saken. Slik ønsker vi å møte deg når noe skjer. Tusen takk for at du delte erfaringen din. Hilsen Sara
Da jeg ringte ang skadesaken om fremdriftsplan, ble jeg godt mottatt av kundebehandler som ga meg god informasjon. Hadde flere samtalen gjennom saksgangen, fikk samme gode mottaking hver gang. Absolutt et forsikringsselskap jeg gir god omtaler om til andre, og anbefaler!
Hei Rachel 😊 Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du ble møtt på en trygg og god måte hver gang du var i kontakt med oss, og at du fikk tydelig informasjon underveis i saken. Når det er lett å følge prosessen, skal det føles både forutsigbart og betryggende. At du anbefaler oss videre, setter vi stor pris på. Hilsen Sara
Ok saksbehandling. Rask og grei saksbehandling. Tusen takk.
Hei Finn 😊 Takk for tilbakemeldingen din. Godt å høre at du opplevde saksbehandlingen som rask og grei. Det er akkurat slik det skal være. Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive. Hilsen Sara
God hjelp til å få dekket utgifter til ekstra kostnader i forbindelse med reise.
Hei Linda 😊 Så fint å høre. God hjelp og dekning av ekstra kostnader på reise er viktig når noe uventet skjer. Det er godt å lese at du opplevde at dette fungerte bra. Tusen takk for at du delte erfaringen din. Hilsen Sara
Skiftet for noen år siden til Gjensidige, og har ikke angret på det.
Hei Bjørn 😊 Så hyggelig å høre. Det er ekstra fint å lese at du byttet til oss for noen år siden og fortsatt er fornøyd. Det betyr mye for oss å få den tilliten over tid. Tusen takk for at du deler erfaringen din. Hilsen Sara
God og rask oppfølging. God informasjon og dekning.
Hei Svein 😊 Så fint å høre. Det er godt å lese at du opplevde både rask oppfølging, god informasjon og dekning som fungerte som den skulle. Tusen takk for at du delte erfaringen din. Hilsen Sara