Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei, Jeg var fornøyd med behandlinger min bil av hos Gjensidige ingen klager på. Tusen takk
Hei Supinya Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med behandlingen av bilen din hos oss, og at alt fungerte som det skulle. Takk for tilliten. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Måtte reise hjem tidligere p.g.a. sykdom for å få behandling i Norge. Ble syk 1.februar. Avgjort i april.
Hei Karstein Dette skjønner vi godt var en krevende situasjon. Å bli syk på reise og måtte reise hjem tidligere for behandling er belastende i seg selv. Når avgjørelsen i tillegg tar tid, blir det ekstra tungt. Vi ser at saken din strakk seg fra februar til april. Selv om noen saker krever mer dokumentasjon og vurdering, skal du oppleve tydelig informasjon og god oppfølging underveis. Hvis det ikke har vært godt nok her, tar vi det på alvor. Vennlig hilsen Kristian
Oversiktlig, rask og effektiv behandling. Ingenting å utsette.
Hei Marit, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde behandlingen som oversiktlig, rask og effektiv. Slik skal det være. Ønsker deg en riktig fin dag! Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg er superfornøyd med selskapet. Lett å melde inn skade og hyggelige folk når du ringer. Veldig behjelpelig med å løse saker.
Hei Jeanette, Tusen takk for de fine ordene. Det betyr mye for oss at du er så fornøyd, og at du opplever det som enkelt å melde inn skade. Vi er også glade for at du møter hyggelige folk som hjelper deg når du ringer, og at sakene dine blir løst på en god måte. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Min erfaring med Gjensidige er positiv, rask tilbakemelding når man melder tap eller skade. Ingen negative kommentarer.
Hei Ellen, Tusen takk for at du deler erfaringen din med oss. Det er veldig fint å høre at du opplever behandlingen som rask og ryddig. Slik skal det være når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
hytteforsikringen har gitt god dekning i nødvendig rettstvist
Hei Tor, Tusen takk for at du deler erfaringen din. Det er godt å høre at hytteforsikringen din har gitt god dekning i rettstvisten. Det skal være trygt å vite at forsikringen stiller opp når du trenger den. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig greit å melde skade og rask tilbakemelding. Oversiktlig erstatningsoppsett.
Hei Ann, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig godt å høre at du synes det er enkelt å melde skade, og at du får raske tilbakemeldinger. Vi er glade for at erstatningsoppsettet oppleves som oversiktlig. Slik vil vi at det skal være hele veien. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Det er rask saksbehandling og god informasjon. Hyggelige folk du møter ved telefonkontakt🙂
Hei Tove, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig hyggelig å høre at du opplever rask saksbehandling og god informasjon underveis. Vi setter også stor pris på at du trekker frem de hyggelige samtalene med oss. Slik skal det være når du tar kontakt. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
frastjålet sykkel. allerede neste dag avklart erstatning.
Hei Olav, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Det er godt å høre at saken din ble avklart så raskt etter at sykkelen ble stjålet. Slik skal det være når du trenger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Litt sein behandling. Dyr forsikring generelt. Uventa stort bonustap.
Hei Bjørn, Takk for at du gir en ærlig tilbakemelding. Vi forstår at det oppleves frustrerende med lengre behandlingstid, høy pris og et større bonustap enn forventet. Slik skal det helst ikke være. Vi vil gjerne se nærmere på saken din, slik at vi kan forklare hva som har skjedd og hva som påvirker pris og bonus. Du kan ringe oss på 915 03 100, eller skrive til oss under Mine skadesaker her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Er bare veldig fornøyd med den hjelpen jeg har fått hele veien.
Hei Kai, Tusen takk for de fine ordene. Det er veldig kjekt å høre at du er fornøyd med hjelpen du har fått fra oss hele veien. Slik vil vi at det skal føles å være kunde hos oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Synes utvidet reiseforsikring er for dyrt, men for min del nødvendig.
Hei Ruth, Takk for at du deler erfaringen din. Det er fint å høre at du er fornøyd med oss. Samtidig skjønner vi godt at prisen på utvidet reiseforsikring kan oppleves høy. Målet vårt er at du skal få god trygghet som faktisk er verdt prisen du betaler. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg er meget fornøyd med den hjelpen jeg fikk i en vanskelig situasjon.
Hei Oddveig, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det betyr mye for oss å høre at du fikk god hjelp da du sto i en vanskelig situasjon. Det er akkurat da det er viktigst at vi er der for deg. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Kjøpt ny bil der oppdatering av softwear sviktet. Ingen tilbakemeling på leiebil!
Hei Lena, Takk for at du sier ifra. Dette høres ikke bra ut, og vi forstår godt at det er frustrerende å ikke få tilbakemelding når du venter på leiebil i en slik situasjon. Slik skal det ikke være. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd, og hjelpe deg videre så raskt som mulig. Du kan ringe oss på 915 03 100, eller skrive til oss under Mine skadesaker her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker. Så finner vi ut av det sammen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig fornøyd med Gjensidige forsikring og jobben som ble utført av Polygon og Kaph.
Hei Lisbeth, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rask og god service. Alltid fått hjelp raskt og hyggelige ansatte
Hei Stine, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig hyggelig å høre at du opplever oss som raske og effektive, og at du alltid får god hjelp. Vi setter stor pris på at du trekker frem de hyggelige medarbeiderne våre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige