Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig kjekke mennesker som er behjelpelige med det en måtte trenge.
Vært veldig fornøyd med gjensidige pga rask svar på forskjellige spørsmål, gode priser og betingelser.
Hadde ett uhell med bilen, bilen ble fikset mens jeg fikk leiebil. Topp kundebehandling både på tlf og nett, alt ble ordnet kostnadfritt og veldig behjelpelige kundebehandlere.
Hurtig behandling av det du evt melder, raskt oppgjør.
Raskt oppgjør, god kundeservice og bra pris. Får god hjelp og veiledning når uhellet er ute.
Jeg er misfornøyd. Jeg er veldig skuffet å fortviler over gjensidige. jeg trodde dy forsvarte k
Har mottatt tilbud på nesten 12000,- for forsikring av Audi 55 e-tron. Det ser ut som Gjensidige ikke ønsker å forsikre el-biler
Etter 20 skadefrie år ble jeg påkjørt bakfra. Politiet tok beslag i "motpartens" førerkort og anmeldte vedkommende. Jeg fikk status som vitne. Forholdet ble senere avgjort ved at siktede vedtok forelegg på bot. På tross av dette gikk Gjensidige inn for 50/50 som motpartens selskap godtok. (ingen av oss hadde kasko). Jeg klaget til Gjensidig kundeombud som svarte: Politiet tar stilling til det strafferettslige i h.h.t. straffeloven ved bøter og inndra førerkort. Forsikring selskapet avgjør ansvarsforhold i h.h.t. trafikkreglene og bevisbyrde uavhengig av det strafferettslige. Jeg tørr ikke være kunde der lengre, for hva skal til for å få hjelp når uhellet er ute.
Fornøyd med Gjensidige. Litt dyrt for bilforsikring.
De var veldig trege med å overføre forsikringene våre så vi betalte lenge dobbelt.
Ett firma hvor de stiller egne oppfatninger og meninger høyere enn fakta, kommer aldri mer til å få mine penger.
Bilen min skulle sendes på verksted anbefalt av gjensidige, men da jeg ble satt over til tauingselskapet sa de et annet verksted var nærmere og bedre. Dette ble det ikke sagt videre til gjensidige igjen, så jeg måtte si ifra en god stund etter at takstmannen skulle komme seg til riktig verksted. Det jeg likte aller minst med hele saken var at det gikk diskusjoner mellom verkstedet og gjensidige om at bilen skulle bli kondemnert uten at jeg fikk noen form for informasjon om det. Eneste grunnen til at jeg vet det nå er fordi jeg tok kontakt med verkstedet og lurte på hvor det ble av bilen etter en hel måned med reparasjon. Aldri be om kontanterstatning hvis du er i et slikt tilfelle da det kun gjelder for 10 dager maks, noe jeg ikke visste, med 150kr per dag, som jeg visste. Dette førte til et stort tap i penger. Det jeg likte som jeg ga et lite pluss på var at de var kjappe til å ta kontakt etter levert skademelding.
Jeg har mange forsikringer og derfor ser litt rundt hva andre selskaper tilbyr
De er lite behjelpelige med problemer, pusher for salg. Har aldri opplevd så vanskelig reiseforsikring og så mye skepsis. Tviler på hendelsen, selv om den er politianmeldt og dokumentasjon fra politiet er videresendt.
Dyr bilforsikring. For høy forsikrings sum...
Prisen er ofte noe høy, lite rom til å diskutere. Opplevd manglende tilbakemeldinger på spørsmål (ringe tilbake).