Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Gjensidige i veldig mange år og ser ingen grunn til å skifte selskap
Hei Hans, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det betyr mye for oss å høre at du føler deg trygg hos Gjensidige, og at du har vært kunde i mange år uten å se noen grunn til å bytte. Den tilliten setter vi stor pris på. Hilsen Sara
Bedre blir det ikke :) Alt føles meget ryddig og pålitelig, og man føler seg i sannhet trygg hos dere.
Hei Christian 😊 For en herlig tilbakemelding. Når du sier at det ikke blir bedre enn dette, da blir vi både stolte og glade. Det er akkurat den følelsen av ryddighet, pålitelighet og trygghet vi ønsker at du skal sitte igjen med. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Hilsen Sara
god stilbakemelding fra meg på behandlingstid og resultat
Hei Finn, Takk for tilbakemeldingen din. Veldig fint å høre at du er tilfreds både med behandlingstiden og resultatet. Det er godt å vite at saken ble håndtert på en måte som fungerte for deg. Hilsen Sara
Veldig god service. Og enkelt å treffe på telefonen.
Hei Lillian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig godt å høre at du opplever servicen som god, og at det er enkelt å komme gjennom på telefon. Når du får rask hjelp av folk som er der for deg, vet vi at vi gjør noe riktig. Hilsen Sara
Rask behandling etter innsendelse av nødvendige papirer. Veldig fornøyde!!
Hei Mimmie, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Veldig fint å høre at behandlingen gikk raskt etter at papirene var sendt inn, og at dere er så fornøyde. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Hilsen Sara
Skjelden vi trenger dere ved hjelp, men denne gang var vi heldige som hadde dere på veien :)
Hei Lisbet, Takk for at du deler. Godt å høre at veihjelpen var der når dere trengte den. Det er akkurat i slike situasjoner det er ekstra godt å vite at man ikke står alene på veien. Hilsen Sara
Grundig behandling. Følte jeg ble tatt alvorlig. Tok litt lang tid, men alt ordnet seg til slutt.
Hei Tor Takk for en ærlig og god tilbakemelding. Det er fint å høre at du opplevde behandlingen som grundig, og at du følte deg tatt på alvor. Samtidig har du helt rett i at det trekker ned når det tar litt lang tid, selv om alt ordnet seg til slutt. Vi tar med oss innspillet ditt videre. Målet vårt er både trygg og effektiv hjelp, hele veien. Si ifra hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Raskt svar på telefon og rask bilberging. God hjelp!
Hei Maria Takk for en fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du fikk raskt svar på telefon og at bilbergingen gikk fort. Når det haster, skal hjelpen være på plass med en gang. Si ifra hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige Forsikring har vært 100% trygg og effektiv i min sak. Enklere kan det ikke gjøres.
Hei Janne Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde saken din som både trygg og effektiv, og at alt fungerte enkelt for deg på reise. Akkurat slik vil vi ha det. Takk for at du deler erfaringen din med oss. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Jeg er svært godt fornøyd med Gjensidige forsikring.
Hei Mads Takk for tilbakemeldingen. Det er veldig hyggelig å høre at du er svært godt fornøyd med oss. Da vet vi at vi er på rett spor. Ta gjerne kontakt hvis du trenger hjelp igjen. Vi er her for deg. Vennlig hilsen Kristian
Rask kommunikasjon i forbindelse med skade, takstering og oppgjør for skade på bil. Tydelig godt samarbeid med verksted og takstmann, slik at alt var løst i løpet av litt over en uke.
Hei Jøran Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Det er godt å høre at kommunikasjonen var rask og tydelig hele veien, og at samarbeidet mellom oss, verksted og takstmann fungerte så bra. Når alt er løst på litt over en uke, vet vi at vi har gjort noe riktig. Takk for at du deler erfaringen din. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Store økonomiske tap ved flytting av idrettsarrangement, der man må reise til et annet sted.
Hei Eirik Dette er en forståelig og viktig tilbakemelding. Det er tøft å oppleve økonomiske tap når et arrangement flyttes, og du må endre hele reisen. Da føles det ekstra frustrerende når forsikringen ikke dekker slik du hadde håpet. Reiseforsikring dekker dessverre ikke alle typer endringer som skjer før reisen gjennomføres, som flytting av arrangement eller endret reisemål. Det betyr ikke at tapet ditt er lite, bare at vilkårene setter noen tydelige grenser som kan oppleves strenge i praksis. Vi ønsker likevel at du skal forstå vurderingen som er gjort i saken din, og at du får en ryddig forklaring på hva som er dekket og hva som ikke er det. Hvis du vil, kan vi gå gjennom saken din konkret og se om alt er vurdert riktig. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker, så har vi all informasjon samlet https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Du er også velkommen til å ringe oss på 915 03 100, så tar vi det med en gang. Vennlig hilsen Kristian
Rask behandling av saken, og svaret var som forventet
Hei Annikken Takk for tilbakemeldingen. Det er godt å høre at saken ble behandlet raskt, og at svaret var som forventet. Det gir trygghet når ting fungerer slik de skal. Si ifra hvis du har flere spørsmål eller trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Veldig bra at dere har 10 ukers varighet på forsikringen
Hei Harald Takk for tilbakemeldingen. Så bra å høre at du setter pris på at forsikringen har 10 ukers varighet. Det gir ekstra trygghet når du trenger det mest. Si ifra hvis det er noe mer du lurer på eller vil ha hjelp med. Vennlig hilsen Kristian
Behandlet saken min på en veldig skånsom måte og det gikk fort også
Hei Line Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding. Det er godt å høre at saken din ble behandlet raskt, og at du opplevde håndteringen som skånsom og trygg. Akkurat slik skal det være når du trenger oss. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Det er en forsikring før skade og en etter. Sjekk hvordan den funker etter skade har skjedd. Gjensidige er 100 % med deg!
Hei Linda For en utrolig fin tilbakemelding. Du treffer spikeren på hodet. Det er når noe har skjedd at forsikring virkelig betyr noe. Veldig godt å høre at du opplever at vi står 100 prosent med deg når du trenger det. Det er akkurat det vi jobber for, hver eneste dag. Tusen takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian