Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God dekning på forsikring, og bra service ved kundeservice
Hei Kenneth Takk for en fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med dekningen på helseforsikringen, og at du opplevde god service da du var i kontakt med kundeservice. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Jeg kommer aldrig til å gi dem noe som helst god omtale. Da min sak var ferdig ble jeg utkasta fra dem
Hei Kag Dette er vondt å lese. Det er leit at du sitter igjen med en så dårlig opplevelse, og følelsen av å bli kastet ut etter at saken var ferdig. Slik skal det ikke oppleves. Når et kundeforhold avsluttes, skal du få tydelig informasjon om hvorfor, og oppleve å bli behandlet med respekt hele veien. Hvis dette ikke har skjedd, har vi ikke vært gode nok. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd i saken din, og forklare bakgrunnen på en ryddig og forståelig måte. Hvis noe er håndtert feil, tar vi ansvar for det. Du kan ringe oss på 915 03 100, så sjekker vi saken din sammen. Vennlig hilsen Kristian
Overaskende ukomplisert. Så for meg lang behandlingstid med mye frem og tilbake. Noe som man ikke gleder seg til når man først og fremst har behov for bistand. Fylte ut i appen og alt ble ferdigbehandlet automatisk uten om og men. Veldig godt fornøyd.
Hei Arild Så hyggelig å lese. Det er ekstra godt å høre at det ble enklere enn du hadde sett for deg, og at alt kunne løses raskt og automatisk i appen. Når du først trenger hjelp, skal veien være kort og uten unødvendig styr. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Si ifra hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Veldig godt mottatt av saksbehandler. Har ingen ting å klge over.
Hei Arne Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du ble godt mottatt av saksbehandleren, og at alt fungerte slik det skulle for deg. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Gjensidige har jeg brukt i adskillige år, og med god nytte hele veien. Presise, ryddige og positive.
Hei Håkon Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du har brukt oss i mange år, og at erfaringene dine har vært gode hele veien. Presis, ryddig og positiv er akkurat slik vi ønsker å være for deg. Si ifra hvis det er noe vi kan hjelpe deg med videre. Vennlig hilsen Kristian
Fornøyd med forsikringen, men ikke med takstmannenen. Svært mangelfull kommunikasjon og oppfølgingsevne.
Hei Julius Takk for at du deler opplevelsen din. Det er bra å høre at du er fornøyd med forsikringen, men det er ikke greit at du har hatt en dårlig erfaring med takstmannen. Mangelfull kommunikasjon og oppfølging skal ikke skje. Dette tar vi på alvor. Takstmannen er en viktig del av kundeopplevelsen, og her høres det ut som vi ikke har levert som vi skal. Det vil vi gjerne følge opp nærmere. Hvis du vil, kan du kontakte oss under Mine skadesaker, så ser vi på saken din og tar dette videre https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker Vennlig hilsen Kristian
Dette fungerte bra. Dette var en skade på frontruten.
Hei Normar Takk for tilbakemeldingen. Fint å høre at det fungerte bra, og at ruteskaden ble håndtert på en effektiv måte. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Ta gjerne kontakt hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
God service, rask behandlingstid. Rimelige priser.
Hei Lasse Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever både god service, rask behandling og priser som føles riktige for deg. Si ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Det er blitt vanskeligere å fylle ut skjemaene som er blitt litt mer kompliserte for en gammel mann. Enklere hvor man fikk snakke med en saksbehandler straks.
Hei Edvard, og takk for tilbakemeldingen din. Så fint å høre at du er fornøyd alt i alt. Samtidig forstår vi godt at skjemaer kan oppleves mer krevende når de blir mer omfattende. Det skal være enkelt å få hjelp hos oss, også når det er lettere å snakke med et menneske med en gang. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100. Da får du snakke direkte med en rådgiver som hjelper deg videre. Vi tar også med oss innspillet ditt i arbeidet med å gjøre løsningene våre enklere. Vennlig hilsen Sara
Bare bra opplevelser med Gjensidige - også nå. Fint av verksted kan ordne opp direkte (steinsprutskade).
Hei Kristin Så hyggelig å høre. Det er fint at du har hatt bare gode opplevelser med oss, også denne gangen. At verkstedet kan ordne steinsprutskade direkte gjør det ekstra enkelt, akkurat slik det skal være. Takk for at du deler erfaringen din. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian
Min erfaring med Gjensidige har vært utelukkende god. Jeg har har tre saker med dem, og alle har blitt løst til min største tilfredsstillelse.
Hei Arnkjell Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er ekstra fint å høre at du har hatt flere saker hos oss, og at alle har blitt løst på en måte du er fornøyd med. Det betyr mye for oss. Si gjerne ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vi er her for deg. Vennlig hilsen Kristian
Totalt sett meget fornøyd. Og vil nå vurdere full kasko på båten min
Hei Johnny Så hyggelig å lese. Det er godt å høre at du totalt sett er veldig fornøyd med oss. Når du nå vurderer full kasko på båten din, hjelper vi deg gjerne med å finne en løsning som passer bruken din og båten din. Da får du trygghet også på sjøen. Du kan ta kontakt med oss på 915 03 100, eller sjekke løsningene våre på gjensidige.no. Vennlig hilsen Kristian
Jeg har hatt en grei erfaring med Gjensidige på bilforsikring. Selve arbeidet som ble gjort var profesjonelt, og det er ingen tvil om at de leverer kvalitet. Samtidig var ventetiden for å få bilen reparert altfor lang – det tok flere måneder før det ble min tur. Det trekker ned opplevelsen en del. Kanskje de burde samarbeide med flere verksteder, ikke bare Auto Industri. Alt i alt bra resultat til slutt, men ventetiden burde vært kortere.
Hei Filip Takk for en grundig og ærlig tilbakemelding. Det er godt å høre at du er fornøyd med selve arbeidet og kvaliteten på reparasjonen. Samtidig har du helt rett i at lang ventetid trekker ned opplevelsen. Flere måneder er for lenge å vente på å få bilen din tilbake. Ventetid kan dessverre oppstå når det er stor pågang hos verkstedene, men det er likevel vårt ansvar å følge dette tettere opp. Innspillet ditt om samarbeid med flere verksteder er både relevant og nyttig, og noe vi tar med oss videre. Takk igjen for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Vennlig hilsen Kristian
God info om skadesaken.kundeservice bra. God info av skadebehandler.
Hei Kjell Takk for fin tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde god informasjon underveis i skadesaken, og at både kundeservice og skadebehandleren gjorde en god jobb. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din. Ta gjerne kontakt hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vennlig hilsen Kristian
Rask saksbehandling. Basert på tillit og uten krav om ekstra unødvendig dokumentasjon.
Hei Jan Takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så bra å høre at saksbehandlingen gikk raskt, og at du opplevde prosessen som tillitsbasert og enkel, uten unødvendig dokumentasjon. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Ta kontakt hvis du trenger oss igjen. Vennlig hilsen Kristian
Vinterlagret bil som var tom for strøm. Ble løst raskt og greit av Gjensidige/Redgo
Hei Jarl Så hyggelig å høre. Det er godt å vite at det ordnet seg raskt og greit, selv når bilen hadde stått vinterlagret og var tom for strøm. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Si ifra hvis du trenger hjelp igjen. Vennlig hilsen Kristian