Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask saksbehandling og oppfølging. God saksbehandling.
Hei Odd A. L, Tusen takk for fin tilbakemelding. Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde rask og god saksbehandling. Det er akkurat slik det skal være. Takk for at du deler erfaringen din, og for at du velger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Ingen over, tenker jeg. Men du må ha en tilknyttet organisasjon
Hei Thort Å. T, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Det setter vi stor pris på. Godt å høre at du er fornøyd med oss. Du har helt rett. Noen av fordelene våre er knyttet til medlemskap i en organisasjon, og for mange gir det ekstra god verdi i hverdagen. Samtidig jobber vi hver dag for å være et trygt og godt valg, uansett. Takk for at du valgte oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Reise pluss. Elendig og uklar behandling av saken. Ser ut at utfra vilkårene at saken burde bli dekt (som snor seg unna dekning i dagens ustabile politiske verden). Likevel er det stadige treneringer, mangel på svar, mangel på fremgang i saken.. nei, hadde forventet bedre behandling som god kunde som betaler store summer i året.
Hei Daniel, Dette var leit å lese. Når du opplever uklar behandling, manglende svar og lang ventetid, da har vi ikke levert slik vi skal. Det beklager vi. Reiseforsikring skal gi trygghet, også i en urolig verden. Når du sitter igjen med følelsen av at vi trenerer saken og ikke forklarer godt nok, da forstår vi frustrasjonen din. Det er ikke slik vi ønsker at en god kunde skal oppleve oss. Vi vil gjerne se konkret på saken din og forklare hva som har skjedd, og hva som gjenstår. Da kan vi også rydde opp i misforståelser og komme videre. Ta gjerne kontakt med oss på 915 03 100, så hjelper vi deg direkte. Du kan også skrive til oss under Mine skadesaker her https://www.gjensidige.no/meld-skade/privat Vi håper du gir oss muligheten til å rette opp og gi deg den oppfølgingen du forventer. Vennlig hilsen Gjensidige
Fungerer som total tilbyder av forsikring av eiendom og eiendeler
Hei, Knut! Fint å høre at du opplever oss som en total tilbyder for forsikring av eiendom og eiendeler. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Marcus
Rask saksbehandling og utbetaling. Pengene kom raskt inn på konto.
Hei, Truls! Så hyggelig å lese. Rask saksbehandling og utbetaling er viktig for oss, og det er godt å høre at pengene kom raskt på konto når du trengte det. Tusen takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Marcus
Til dels lang behandlingstid ved skade. Mye frem og tilbake med flere forskjellige saksbehandlere. Dyre forsikringer.
Hei, Dag! Jeg forstår godt at dette oppleves frustrerende. Lang behandlingstid og mye frem og tilbake med flere saksbehandlere gjør en skadesak tyngre enn den trenger å være. Slik ønsker vi ikke at du skal oppleve oss. Når det gjelder pris, så har mange opplevd økninger de siste årene. Det henger sammen med høyere kostnader til reparasjoner, deler og utbetalinger. Samtidig er det viktig for oss at du føler at du får verdi for det du betaler. Fint at du sier ifra. Slike tilbakemeldinger hjelper oss å bli bedre. Hilsen Marcus
Meget bra kunde behandling. Kundebehandlerne er veldig imøtekommende/informerende.
Hei, Carina! Så hyggelig å høre at du opplever kundebehandlingen som meget bra, og at kundebehandlerne våre fremstår både imøtekommende og tydelige. God informasjon og et hyggelig møte betyr mye, og det er fint å vite at det er slik du har opplevd oss. Takk for at du deler denne positive opplevelsen. Hilsen Marcus
Amatørmessig saksbehandling da dere skreiv feil info i avslagsbrevet. Jeg sendte inn informasjon på nytt, men har ikke fått svar engang på dette!
Hei, Jan! Når vi gir avslag med feil informasjon, og du i tillegg ikke får svar etter at du har sendt inn korrigerende opplysninger, da har vi ikke gjort jobben vår godt nok. Det skjønner jeg godt oppleves både amatørmessig og frustrerende. Når ny informasjon sendes inn, skal den leses, vurderes og besvares. Her har noe åpenbart stoppet opp, og det er ikke greit. Jeg anbefaler at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker og viser til at avslagsbrevet inneholdt feil informasjon, og at du allerede har sendt inn nye opplysninger uten å få svar: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du sier tydelig ifra. Dette er viktig for oss å få rettet opp i. Hilsen Marcus
Dårlig dekning for skade pga. feil med vv bereder.
Hei, Geir! Skjønner godt at dette oppleves skuffende. Når varmtvannsberederen havarerer i en fritidsbolig, forventer man at forsikringen skal hjelpe. Dessverre er det slik at skader som skyldes feil eller slitasje i selve berederen ofte har begrenset dekning. Forsikringen dekker vanligvis følgeskader, som vannskader på bygning eller innbo, men ikke alltid selve reparasjonen eller utskiftingen av berederen. Når dette ikke er tydelig nok forklart, er det lett å sitte igjen med følelsen av dårlig dekning. Det forstår jeg godt. Takk for at du sier ifra. Slike tilbakemeldinger er viktige for oss. Hilsen Marcus
Irritert saken, slik er det i tilfellig at mann mistet eller blir stjålet mobilen sin nesten helt nye
Hei, Duc! Jeg skjønner godt at dette er irriterende. Å miste mobilen eller få den stjålet, særlig når den er nesten ny, er skikkelig frustrerende. Da forventer man at forsikringen hjelper når man trenger det mest. Hvis du mener vurderingen ikke stemmer med det som faktisk skjedde, anbefaler jeg at du skriver til oss direkte i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan saken ses på en gang til med riktige opplysninger: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Bra at du sier ifra, selv når opplevelsen har vært dårlig. Hilsen Marcus
Veldig fornøyd med behandlingen av skadesaken, men tak litt tid før den var behandlet
Hei, Ove! Fint å høre at du er fornøyd med behandlingen av skadesaken. Samtidig skjønner jeg godt at det trekker litt ned når det tar lengre tid før saken er ferdig. Da er det ekstra viktig at resultatet oppleves riktig når det først er på plass. Takk for en ærlig og balansert tilbakemelding. Hilsen Marcus
Meget rask saksbehandling og oppgjør i min skadesak, veldig fornøyd!
Hei, Jarle! Så bra å høre at oppgjøret kom raskt på plass, og at du er veldig fornøyd med saksbehandlingen. Når både tempo og løsning sitter, skal det kjennes trygt å være kunde hos oss. Takk for en tydelig og positiv tilbakemelding. Hilsen Marcus
Gjensidige behandler skadesaker raskt og for min del er jeg neget fornøyd.
Hei, Leif! Så fint å høre at skadesaken din ble behandlet raskt, og at du er veldig fornøyd med opplevelsen. Når ting går effektivt og riktig vei, vet vi at vi har levert som forventet. Hyggelig at du deler dette med oss. Hilsen Marcus
Gjensidige er til å stole på, rask behandling av alle saker
Hei, Dag! Veldig hyggelig å høre at du opplever oss som til å stole på, og at sakene dine blir behandlet raskt. Når det fungerer jevnt og forutsigbart, vet vi at vi er på rett vei. Godt å få en så tydelig tilbakemelding. Hilsen Marcus
Veldig rask og god behandling av saken, meget godt fornøyd
Hei, Beathe! Så fint å høre at du opplevde saken som både raskt og godt håndtert. Når behandlingen flyter smidig og resultatet blir bra, vet vi at vi har gjort jobben vår. Veldig hyggelig å få en slik tilbakemelding. Hilsen Marcus
Raske lösninger og skolerte personer. Kan anbefales.
Hei, Johne! Så hyggelig å høre at du har hatt en positiv opplevelse hos oss. Raske løsninger og fagfolk som kan det de holder på med er akkurat det du skal møte når du trenger hjelp. Takk for anbefalingen. Det setter vi stor pris på. Hilsen Marcus