Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt positive opplevelser med Gjensidige, men føler at de ikke gir meg rett pris sett i lys av min MEGET lave skadefrekvens.
De tuller til regningene, og er veldig avvisende når man prøver og be om hjelp. Selv da når de sier ting er greit har de ikke greid og gjøre jobben sin.
Kun bra erfaring med service i forbindelse med inngåelse og endringer i forsikringenes omfang. Prisen er før høy.
Rask behandling og dyktige medarbeidere, som forstår problemet.
Alltid hjelpsomme, raske og effektive! Vært kunde i 5 år og hatt skade ++ Alltid hjulpet meg og vært flinke!
Den plusforsikringen på bil er rena svindeln. Vi teckna den när bilen var 5 år. Lite över 3 år senare trodde vi att vi tryggt kunde använda den när vi fick skada på girkassa. Men nej, bilen var 3 mnd för gammal. Så man är tvungen å läsa de små villkåren varje år (vilket jag inte tror de flesta gör) så nu står vi med en enorm utgift som vi måste betala själva... Om man betalar plusförsäkring i flera år så kastar man bort pengarna i sjön om bilen blir äldre än 8 år. Det enda du får är hyrbil. Men man betalar inte flera hundra extra i månaden för och få hyrbil. Efter 10 år, tack och hej!
Ønsker alltid så lav pris som mulig. Men med best dekning.
Veldig god kundeservice. Får alltid raskt og bra hjelp når jeg tar kontakt. Jeg synes mine forsikringer er dyre, men nå får vi ta en anbudsrunde i markedet, så får vi se om jeg tar helt feil.
Har hatt en mindre skade, barnevogn som ble ødelagt (i pram pack så dekket av forsikring). 12.000 tilbake, ingen spørsmål. Raskt og enkelt. Nå tvist i sak og rettshjelp trengs; Gjensidige vrir seg unna og nekter å gi hjelp. Caset er at leiligheten ble solgt, kontrakt skrevet, men overtagelse skjedde ikke da personen ikke hadde penger. Og megler står ansvarlig (da megler har sjekket opp og godt god for finansiering). Ender i tvist med megler og Gjensidige sier at siden leiligheten ikke er solgt så er det ikke deres ansvar. Forsikring ble sagt opp på overtagelsedato, og ikke startet igjen før noen dager etter. Så teknisk sett så kan de snike seg unna; men fy faen så lite sympatisk når de får 50.000+ i året fra oss for forsikringer. Blir et svært raskt bytte bort fra gjensidige!
Er stort sett fornøyd, men syns prisene er ganske høye, spesielt på bil. Er ellers veldig fornøyd med kundeservice, og fikk raskt hjelp da jeg fikk vannskader i kjeller pga overvann. Vurderer allikevel å bytte selskap pga pris.
Hyggelig kundbehandler, følger opp med årlige samtaler
Vanskelig å få en totaloversikt på forsikringene da det utbetales et "overskudds" bonus. Overskudds bonusen er ok, men hvorfor går selskapet med så stort overskudd at de betaler ut bonus? Er det for høge priser på forsikringene og for stive gebyrinnkrevinger? Hvorfor skal Gjensidige ha 44 kr ekstra i forhold til andre selskap for å kreve inn vegavgiften? Hus, innbo og reiseforsikring ligger også høgere i pris enn konkurerende selskap.
Jeg synes Gjensidige er bra, men vet ikke om de er av de billigste, det vil jeg sjekke ut nå
Hadde en positiv opplevelse når jeg ringte for å høre om forsikring, men overgangen fra et forsikring selskap til et annet kunne våre betre. Må vente en hel måned før eg kan skifte over til Gjensidige. Jeg har kun våre hos If på samme dagen da jeg ringt, men det er greit nok sjølv om If fikset det så at eg kunne ha overgang fra Frende med en gang.
Har ikke hatt dårlig opplevelse gjensidige forsikring.
Alt på en plass fungerer greit for oss. Men ikke det at vi må sjekke at vi får rett bonus på bilforsikringene...... Mister bonus og prisen går opp...