Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rakt, enkel og effektiv saksbehandling. Ordner det meste selv via nettet.
Hei Eirik B. R, Takk for en fin tilbakemelding. Veldig bra å høre at du opplever saksbehandlingen som rask, enkel og effektiv. At du kan ordne mye selv via nettet, skal gjøre hverdagen litt lettere. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Mobilen min ble frastjålet. Ble informert at det var ikke sannsylig gjort tyveri
Hei Lola, Dette er en kjedelig opplevelse å lese om. Å få mobilen stjålet er belastende nok i seg selv, og da skal informasjonen du får fra oss være tydelig og ryddig. Når vi vurderer en sak, ser vi på opplysningene som er gitt opp mot vilkårene i forsikringen. Hvis du har fått beskjed om at det ikke ble vurdert som et tyveri, forstår jeg godt at det oppleves både frustrerende og urettferdig, spesielt hvis forklaringen ikke har vært god nok. Vi ønsker å forklare vurderingen på en måte som gir mening, og gå gjennom saken på nytt hvis noe er uklart eller mangler. Da kan vi også se om det er opplysninger som ikke har kommet godt nok frem. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi på saken sammen. Du kan også skrive til oss under Mine skadesaker her https://www.gjensidige.no/meld-skade/privat Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig god oppfølging og tilbakemelding fra forsikringselskapet.
Hei Solveig R, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Veldig godt å høre at du opplevde god oppfølging og tydelige tilbakemeldinger fra oss. Det er viktig for oss at du føler deg trygg og ivaretatt hele veien. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Gjelder behandlingsforsikring, som bedriften har hatt via Gjensidige i en årrekke. Tidligere var denne svært bra, med personlig oppfølging hvor f.eks. bestilling av timer ble utført, og med god dekning. Nå må den enkelte gjøre alt dette selv via nettløsning, og det er begrensning i antall behandlinger. Det gjorde at min skade ikke ble ferdig behandlet innenfor forsikringen.
Hei Jørn, Takk for at du deler erfaringen din. Det er leit å høre at behandlingsforsikringen ikke har fungert like godt for deg nå som tidligere. Du har helt rett i at opplevelsen har endret seg for mange. Mer av bestilling og oppfølging skjer i dag via digitale løsninger. Samtidig skal forsikringen gi god hjelp når du trenger behandling. Når begrensningen i antall behandlinger gjør at en skade ikke blir ferdig behandlet, forstår vi godt at det føles utilstrekkelig. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så tar vi en gjennomgang og forklarer hva som gjelder, og hva vi kan gjøre videre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Hyggelige, hjelpsomme og lett tilgjengelige medarbeidere👍
Hei Jonassen A, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Så godt å høre at du opplever oss som hyggelige, hjelpsomme og lette å få tak i. Det er akkurat slik vi ønsker å være, hver dag. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Når stormen knakk uteriggeren på brygga og skadet båten fikk vi kjempegod, og kjapp, hjelp fra Gjensidige. Det har vært enkelt å komme i kontrakt med dem, og båten ble fikset. Tusen takk 😀
Hei Ann K. H, For en herlig tilbakemelding. Så godt å høre at dere fikk rask og god hjelp da stormen gjorde skade på brygga og båten. Når det smeller, skal det være lett å få tak i oss, og ting skal ordnes uten styr. Veldig fint å høre at det var opplevelsen deres. Tusen takk for at du deler, og for tilliten. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Forsikringen dekker ikke skade på hytte. Dette tydeliggjøres ikke ved salg av forsikringen.
Hei Henrik, Dette forstår jeg godt at oppleves frustrerende. Når dekningen ikke er slik du trodde, og dette ikke har vært tydelig nok ved kjøp, da har vi ikke vært gode nok til å forklare. Hytteforsikring og hva som er inkludert kan variere, og vi skal være klare og tydelige på hva som er dekket og ikke. Hvis det ikke har kommet godt nok frem i ditt tilfelle, vil vi gjerne gå gjennom forsikringen din sammen med deg og forklare hva som gjelder, og om det finnes bedre løsninger for deg. Du er velkommen til å ringe oss på 915 03 100, så ser vi på dette sammen. Du kan også skrive til oss under Mine skadesaker hvis det gjelder en konkret sak https://www.gjensidige.no/meld-skade/privat Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig bra og jeg føler at det er vits i å være forsikret
Hei Marit, Takk for en veldig fin tilbakemelding. Godt å høre at du opplever reiseforsikringen som nyttig, og at den gir deg en følelse av trygghet. Det er akkurat derfor den finnes. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Greit å sende inn kvitteringer selv som raskt ble behandlet.
Hei Ann K, Tusen takk for anbefalingen. Veldig hyggelig å høre at det var enkelt å sende inn kvitteringer, og at saken ble raskt behandlet. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Meget rask saksbehandling og god informasjon under veis
Hei Ole J, Takk for en veldig hyggelig vurdering. Så bra å høre at du opplevde rask saksbehandling og fikk god informasjon underveis. Det betyr mye for oss at du føler deg godt fulgt opp hele veien. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Dårleg behandling. Gir ikkje erstatning for skada utstyr. Vurder andre selskap til forsikringar.
Hei Øystein, Dette er leit å lese. Når du opplever dårlig behandling og får avslag på erstatning for skadet utstyr, forstår vi godt at det skaper irritasjon og skuffelse. Slik skal det ikke føles å være kunde hos oss. Vi ønsker å være tydelige og forklare godt hvorfor en sak eventuelt ikke blir dekket. Hvis det ikke har vært opplevelsen din, vil vi gjerne se nærmere på saken sammen med deg og forklare hva som har skjedd. Ta gjerne kontakt med oss på 915 03 100, så går vi gjennom saken og ser om det er noe vi kan rydde opp i. Du kan også skrive til oss under Mine skadesaker her: https://www.gjensidige.no/meld-skade/privat Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Lett og raskt å finne aktuell fysioterapeut på nettsiden. Ble vist øvelser som kan forbedre problemet.
Hei Odd, Takk for en veldig fin vurdering. Så bra å høre at det var lett og raskt å finne fysioterapeut på nettsiden vår, og at du fikk øvelser som hjelper videre. Målet vårt er at det skal være enkelt å komme i gang, og godt å få hjelp som faktisk virker. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Ordnet fort opp. Raske tilbakemeldinger. Bra takstmann.
Hei Frode L, Takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig bra å høre at saken ble ordnet raskt, og at du fikk gode og raske svar underveis. Fint også at takstmannen gjorde en god jobb. Slik skal det være. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg fikk tilbakebetalte på forsikringen da jeg mistet bilnøkkelen. Alt gikk veldig greit
Hei Tor, Takk for at du deler erfaringen din. Godt å høre at det ordnet seg raskt da du mistet bilnøkkelen, og at alt gikk greit fra start til slutt. Slik skal det være. Takk for at du velger oss. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Lett å komme i kontakt med. Får ærlige og konstruktive svar.
Hei Arne, Takk for en veldig fin vurdering. Godt å høre at du opplever det som lett å komme i kontakt med oss, og at svarene våre er ærlige og til å stole på. Det er akkurat slik vi vil være. Takk for at du deler erfaringen din. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Gjensidige forsikring opplever jeg som svært seriøst og godt selskap i motsetning til andre jeg har benyttet tidligere
Hei James S, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplever oss som seriøse og til å stole på. Akkurat det betyr mye for oss. Takk for at du deler erfaringen din, og for at du velger Gjensidige. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige