Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Stort sett fornøyd 😀rask tilbakemelding 👍 kan anbefales til andre 👍
Hei Hans, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Tusen takk for gode ord og for at du anbefaler oss videre. Vi jobber for å gi raske og gode svar, og det er ekstra motiverende å få slike tilbakemeldinger. Vennlig hilsen Kristian
Ble henvist til min side for å skrive til saksbehandler. De svarte aldri til meg, hver gang jeg sende inn spørsmål kunne jeg se at meldingen var blitt lest, men ingen som svarte. Måtte ringe inn for å svar.
Hei Marie, Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Jeg forstår godt at det er frustrerende å ikke få svar når du tar kontakt, spesielt når du ser at meldingen er lest. Slik skal det ikke være, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Vennlig hilsen Kristian
Jeg er meget fornøyd med Gjensidige Forsikring. Har hatt forsikring der i mange år
Hei Gunnar, Tusen takk for at du deler dette med oss! Det betyr mye å høre at du er så fornøyd, og at du har valgt å være kunde hos oss i mange år. Vi setter stor pris på tilliten din, og vi skal fortsette å gjøre vårt beste for at du skal føle deg trygg og ivaretatt. Vennlig hilsen Kristian
Godt fulgt opp,av verksted og en rask å grei tilbakemelding av dere
Hei Jan, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig fint å høre at du har fått god oppfølging både fra verkstedet og oss, og at du opplevde rask og grei tilbakemelding. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt hele veien. Vennlig hilsen Kristian
Alt går greit med forsikringer alltid godt oppgjør.
Hei Per, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at alt går greit med forsikringene dine, og at du opplever gode oppgjør. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vennlig hilsen Kristian
Ukomplisert, og god oppfølging når jeg nå hadde behov i forbindelse med bilproblem
Hei Bjørn, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig godt å høre at du synes prosessen var ukomplisert, og at du fikk god oppfølging da du trengte hjelp med bilen. Vi ønsker at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger betyr mye. Vennlig hilsen Kristian
Rask tilbakemelding.Greit oppgjør og god kundeservice.
Hei Arnfinn, Tusen takk for gode ord! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med både rask tilbakemelding, greit oppgjør og kundeservicen vår. Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi. Vennlig hilsen Kristian
Alltid hyggelig og informative opplysninger. Greit oppgjør og i tillegg bonusutbetaling av overskuddet i selskapet.
Hei Per, Tusen takk for en så positiv tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever oss som hyggelige og informative, og at oppgjøret går greit. Bonusutbetaling av overskuddet er noe vi er stolte av, og det er flott at du setter pris på det. Vi ønsker at du skal føle deg ivaretatt og godt informert hos oss. Vennlig hilsen Kristian
Helt supert. Alt var helt perfekt. Ibgen ting var dårlig
Hei Oddvar, For en fantastisk tilbakemelding! Det gjør oss skikkelig glade å høre at alt var helt perfekt for deg. Slike ord gir oss ekstra energi til å fortsette å levere på topp. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Hilsen Kristian
Gjensidige behandler sakene forløpende å er rask med oppgjør er veldig godt fornøyd med Gjensidige forsikring
Hei Gustav, For en fantastisk tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever at vi behandler sakene fortløpende og at oppgjøret kommer raskt. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt hos oss, og slike ord gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på det vi lover. Vennlig hilsen Kristian
Har kun innbo forsikring i Gjensidige. Har hatt det i mange år gjennom Finansforbundet. Tror det er første gang jeg benytter denne forsikringen. Veldig fornøyd.
Hei Per, Tusen takk for at du deler erfaringen din! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd, og at du opplevde kort behandlingstid og raskt oppgjør på innboforsikringen din gjennom Finansforbundet. Vi vet at det ofte er første gang man bruker forsikringen, og da skal det være enkelt og trygt. Slike tilbakemeldinger betyr mye for oss. Vennlig hilsen Kristian
Kunne i vært gjort på en enklere å grei måte. Oppgjøret på konto kun tre dager etter registrering av skade.
Hei Tom, Så hyggelig å høre at du er super fornøyd! Vi vet hvor viktig det er at ting går enkelt og raskt når uhellet først er ute. At oppgjøret kom på konto bare tre dager etter registrering, er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Takk for at du deler opplevelsen din med oss – det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å gjøre det enkelt for kundene våre. Vennlig hilsen Kristian
rask behandling og rimlig forsikringveldig hyggelig når jeg ringer til døm så veldig bra
Hei Finn, Tusen takk for en så hyggelig omtale! Det er veldig fint å høre at du opplever rask behandling, rimelige forsikringer og at du blir møtt med hyggelig service når du ringer oss. Vi ønsker at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra energi i hverdagen. Vennlig hilsen Kristian
Vi har all vår forsikring hos Gjensidige og trenger vi å endre eller har spørsmål, får vi god service. Vi har hatt få uhell eller skader, men nylig var det en hendelse og den ble raskt behandlet av Gjensidige.
Hei Inger, Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss! Det er veldig hyggelig å høre at du føler deg trygg på oss, og at du får god service når du har spørsmål eller ønsker å endre noe. Ekstra fint er det å høre at vi var raske da du nylig hadde en hendelse. Vi setter stor pris på tilliten du viser oss, og vi skal fortsette å gjøre vårt beste for deg og dine. Vennlig hilsen Kristian
Stort sett meget fornøyd. Når man treng hjelp efter skade
Hei Margit, Tusen takk for at du deler erfaringen din! Det er veldig fint å høre at du stort sett er meget fornøyd, og at du har fått hjelp når du har trengt det etter skade. Vi ønsker alltid å være der for deg når du trenger oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Vennlig hilsen Kristian
Behandlingen gikk kjapt og greit og erstatning kom fort
Hei Tore, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er veldig godt å høre at behandlingen gikk raskt og greit, og at erstatningen kom fort. Vi ønsker at du skal føle deg trygg og ivaretatt når uhellet er ute, og slike tilbakemeldinger betyr mye for oss. Vennlig hilsen Kristian