Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raskt svar og oppgjør med dekning av reise som vi måtte kansellere grunnet sykdom
Hei Kjell, Velkommen til oss! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd som ny kunde, og at du fikk raskt svar og oppgjør da reisen måtte kanselleres. Vi vet hvor viktig det er å få hjelp når noe uventet skjer, og vi setter stor pris på at du deler opplevelsen din. Takk for tilliten – vi skal fortsette å gjøre vårt beste for deg. Vennlig hilsen Kristian
Enkel skademelding. Kjapp tilbakemelding og raskt oppgjør.
Hei Jan, Så godt å høre at du er fornøyd! Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å melde skade, og at du får raskt svar og oppgjør. Takk for at du deler opplevelsen din med oss – det gir oss energi til å fortsette å levere på det som betyr mest for kundene våre. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Dårlig erfaring, fikk ingen utbetaling på uføreforsikring. De jobber kun imot kundene for å slippe å betale.
Hei Svein, Det er sterkt å lese at du sitter igjen med en så dårlig opplevelse. Jeg forstår at det føles både urettferdig og frustrerende å ikke få utbetaling på uføreforsikringen, og det er alvorlig når du opplever at vi ikke jobber for deg som kunde. Slik skal det ikke være. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å gjøre dette bedre, og setter pris på at du sier ifra. Vennlig hilsen Kristian
Hesten ble avlivet. Betalt masse i forsikring for så å sitte igjen med NULL
Hei Emma, Dette gjør inntrykk å lese. Jeg forstår at det føles både urettferdig og frustrerende å stå igjen uten utbetaling etter å ha betalt for forsikring, spesielt i en så tung situasjon. Slik skal det ikke oppleves. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å hjelpe deg videre, og setter pris på at du sier ifra. Vennlig hilsen Kristian
Forsikringen stilte opp med en gang den! Men deres representant belfor surret alt til!
Hei Trond, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er godt å høre at vi stilte opp raskt da du trengte oss, men det er leit at du opplevde at representanten fra Belfor ikke håndterte saken slik du forventet. Vi har ansvar for hele prosessen, også når vi bruker eksterne samarbeidspartnere, og vi tar tilbakemeldingen din på alvor. Vi setter pris på at du sier ifra, og ønsker å gjøre dette bedre for deg. Vennlig hilsen Kristian
Dårlig oppfølging, litt tungvindt at alt av kommunikasjon skjer inne på nettsiden og ikke på mail. Må logge inn hos gjensidige for å lese info om saken.
Hei Aslak, Takk for at du deler hvordan du opplever kommunikasjonen med oss. Jeg forstår at det kan føles tungvint å måtte logge inn for å lese informasjon om saken din, og at du savner mer oppfølging og mulighet for e-post. Vi bruker innlogging på nettsiden for å sikre at all informasjon om saken din er trygg og ikke havner på avveie. Dette er viktig for å beskytte personvernet ditt og sørge for at sensitive opplysninger ikke kommer på avveie. Samtidig ønsker vi at det skal være så enkelt som mulig for deg å følge opp saken din, så vi tar med oss tilbakemeldingen din videre. Vi setter pris på at du sier ifra, og ønsker å gjøre det enklere for deg fremover. Vennlig hilsen Kristian
Mye bra, men problemer med skaderettelse etter svært dårlig arbeid av de som reparerer etter vannlekkasje. Her har Gjensidige vært dårlig til å besvare klager
Hei Tore, Takk for at du deler opplevelsen din, både det som fungerer og det som ikke har vært bra. Det er leit å høre at du har hatt problemer med utbedring etter vannlekkasje, og at du ikke har fått god nok oppfølging på klagen din. Slik skal det ikke være, og vi tar dette på alvor. Vi ønsker å gjøre dette bedre for deg, og setter pris på at du sier ifra. Vennlig hilsen Kristian
Meget rask og utmerket behandling. Ingen forbedring er nødvendig.
Hei Gunnar, Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du er så fornøyd, og at du opplever behandlingen som både rask og utmerket. Når du sier at ingen forbedring er nødvendig, tar vi det som et stort kompliment – og som motivasjon til å fortsette å levere på topp. Vennlig hilsen Kristian
Har alltid vært fornøyd med Gjensidige, fornuftig pris og Bonus tilbake 1 gang pr år og god oppføling ved behov, anbefales!
Hei John, Tusen takk for en strålende tilbakemelding! Det er inspirerende å høre at du er fornøyd med både pris, kundeutbytte og oppfølgingen du får hos oss. Vi jobber hver dag for å gjøre forsikring enkelt og trygt for privatpersoner, og slike anbefalinger gir oss ekstra energi til å fortsette. Vennlig hilsen Kristian
Enkelte og greit skader blir raskt behandlet personale er godt opplært
Hei Kruger, Takk for at du deler din erfaring! Det er flott å høre at skadesakene dine har blitt behandlet raskt og enkelt, og at du opplever at de du møter hos oss er godt opplært. Slik skal det føles å være kunde hos oss – trygt, ryddig og enkelt. Vennlig hilsen Kristian
Dekkende informasjon ved første henvendelse. Og ryddig og greit skadeoppgjør når skademelding var innsendt
Hei Øystein, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – tydelig informasjon fra start og et skadeoppgjør som går ryddig og greit. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss tilbakemelding, det gir oss ekstra motivasjon til å fortsette å levere på det som betyr mest for kundene våre. Vennlig hilsen Kristian
Har vært kunde hos Gjensidige i mange år og betalt en god sum for det som skulle være en god reiseforsikring, men da jeg trengte hjelp av dere så fikk jeg avslag. Veldig lang behandlingstid, samtidig ringer det en annen kundebehandler gjentatte ganger og skal ha meg til å vurdere et nytt tilbud om barneforsikring. Tydelig at dere har mye større kapasitet når det gjelder å prøve å få inn nye kunder, enn å hjelpe de kundene dere har.
Hei Arne, Takk for at du deler opplevelsen din, selv om det gjør inntrykk å lese at du ikke fikk hjelpen du trengte. Vi forstår hvor frustrerende det må være å vente lenge på svar, og at det oppleves ekstra urettferdig når du samtidig blir kontaktet om nye tilbud. Slik skal det ikke føles å være kunde hos oss. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å bli bedre, og tilbakemeldingen din hjelper oss med nettopp det. Vennlig hilsen Kristian
Opplevelse. Var positiv. God kundebehandling både fra forsikringsselskap og bilskadefirma
Hei Inger, Så godt å høre at du hadde en positiv opplevelse etter bilskaden! Vi vet at slike situasjoner kan være krevende, og derfor er det ekstra fint å få tilbakemelding om at både vi og bilskadefirmaet tok godt vare på deg. Takk for at du deler – det gir oss inspirasjon til å fortsette å gjøre vårt beste. Vennlig hilsen Kristian
Jeg har meget god erfaring med Gjensidige hvor deres representanter alltid er hyggelig og hjelpsomme hvor jeg forøvrig har alle mine forsikringer, Jeg kan trygt anbefale Gjensidige.
Hei Willy, Tusen takk for at du deler din erfaring! Det betyr mye for oss å høre at du har hatt gode opplevelser gjennom mange år, og at du føler deg godt ivaretatt av våre hyggelige og hjelpsomme medarbeidere. At du har valgt å samle alle forsikringene dine hos oss, og til og med anbefaler oss videre, setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kristian
Snabb och enkel hantering av min dag. Kompetenta och trevliga handläggare.
Hei Ruth, Så flott å høre at du er fornøyd med både tempoet og hjelpen du fikk! Vi er glade for at du opplevde saksbehandlingen som enkel og at våre medarbeidere var både kompetente og hyggelige. Takk for at du deler opplevelsen din med oss – det gir oss ekstra energi i hverdagen. Vennlig hilsen Kristian
Meget fornøyd har vert kunde 50 år åg alt har godt bra
Hei Rolf, Wow, 50 år som kunde! Det er virkelig imponerende, og vi setter utrolig stor pris på tilliten du har vist oss gjennom alle disse årene. At alt har gått bra for deg, er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Tusen takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian