Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask handsaming av skadesaker, får alltid god infomasjon året rundt
Hei Målfrid, Tusen takk for en så positiv tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplever rask behandling av skadesaker og får god informasjon gjennom hele året. Vi jobber for at du skal føle deg trygg og ivaretatt, uansett når du trenger oss. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Nei. Er misfornøyd med nesten alt, betaler hver mnd å når ting skjer å det ikke er min skyld så er jeg lite imponert
Hei Morten, Takk for at du deler hvordan du opplever oss. Jeg forstår godt at det føles frustrerende når du betaler for forsikring hver måned, men ikke får hjelpen du forventer når noe skjer – spesielt når det ikke er din skyld. Slik skal det ikke oppleves. Vit at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Vi ønsker å gjøre det bedre for deg, så ta gjerne kontakt hvis du vil snakke mer om saken din. Vennlig hilsen Kristian
Meget trivelig betjening.Rask og fin orientering underveis i saken.
Hei Jan, Tusen takk for en så hyggelig tilbakemelding! Det gleder oss å høre at du er godt fornøyd, og at du opplevde både trivelig betjening og god informasjon underveis. Vi ønsker alltid å gjøre det enkelt og trygt for deg – og slike ord gir oss ekstra motivasjon. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Alt gikk helt som ønsket, ingen problemmer eller utfordringer, tusen takk
Hei Kato, Så godt å høre at alt gikk som ønsket, uten problemer eller utfordringer! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Tusen takk for hyggelige ord – det gir oss ekstra energi i hverdagen. Vennlig hilsen Kristian
Rask og effektiv hjelp/saksgang når gjensidige hadde fått det de trengte av info.
Hei Helge, Tusen takk for en tydelig og positiv tilbakemelding! Det er flott å høre at du opplevde både rask og effektiv hjelp da vi hadde fått informasjonen vi trengte. Vi ønsker alltid å gjøre prosessen enkel og smidig for deg. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Alltid rask behandling av dyktige og hyggelige kundebehandlere.
Hei Anita, Så hyggelig å lese tilbakemeldingen din! Det betyr mye for oss å høre at du opplever både rask behandling og møter dyktige, hyggelige kundebehandlere. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for deg – og slike ord gir oss ekstra motivasjon. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Intuitivt og enkelt skjema for innmelding og rask behandling!
Hei Hans, Tusen takk for en energisk tilbakemelding! Vi blir glade når du opplever skjemaet som intuitivt og enkelt, og at behandlingen går raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – lettvint og effektivt fra start til slutt. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Fantastisk bra når man ikke får bagasjen sin på alpeferien man skal på. Manglet kritisk utstyr, men fikk penger raskt etter utleggene var gjort. Rask saksbehandling.
Hei Nora, Så godt å høre at du fikk rask hjelp da du trengte det som mest! Det er aldri gøy å stå uten bagasje på ferie, spesielt ikke når viktig utstyr mangler. Derfor er det ekstra fint å vite at utleggene dine ble dekket raskt, og at saksbehandlingen opplevdes smidig. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Har gjennom mine 55 år som kunde hos Gjensidige aldri hatt noe ubehag eller problemer med min forsikring det være seg bil, bolig, innbo eller reise. Mvh Arne
Hei Arne, For en fantastisk tilbakemelding! 55 år som kunde – det står det virkelig respekt av. Vi setter stor pris på tilliten du har vist oss gjennom alle disse årene, og det gleder oss å høre at du aldri har opplevd problemer med forsikringene dine, enten det gjelder bil, bolig, innbo eller reise. Slik skal det være. Tusen takk for at du er en del av Gjensidige-familien. Vennlig hilsen Kristian
Enkelt og proft. Gode priser på gode vilkår. Ryddighet når det oppstår prosesser
Hei Lasse, Tusen takk for en knallgod tilbakemelding! Det er inspirerende å høre at du opplever oss som enkle å forholde deg til, profesjonelle og ryddige – og at du er fornøyd med både prisene og vilkårene. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for deg, uansett hva som skjer. Takk for at du valgte oss. Vennlig hilsen Kristian
Velfungerende og rask behandling av min sak, god støtte underveis.
Hei Raymond, Så flott å høre at du er fornøyd! Vi blir ekstra glade når du trekker frem både rask behandling og god støtte underveis. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves – enkelt, trygt og med hjelp når du trenger det. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Kjapp og profesjonell behandling. Riktig oppgjør og kort ventetid.
Hei Jan, Tusen takk for en tydelig og positiv tilbakemelding! Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves – kjapt, profesjonelt og med riktig oppgjør uten unødvendig ventetid. Vi setter stor pris på at du deler erfaringen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Har hatt Gjensidige som selskap i mange år med bare positive erfaringer
Hei Erik, Tusen takk for at du har vært kunde hos oss i mange år, og for at du deler dine positive erfaringer! Det betyr mye for oss å høre at du er fornøyd, og vi setter stor pris på tilliten du viser oss over tid. Vi skal fortsette å gjøre vårt beste for at du skal føle deg trygg og ivaretatt hos oss. Takk for at du er en del av Gjensidige-familien. Vennlig hilsen Kristian
En del tekniske problemer med skade opplasting av dokumenter, med den menneskelige hjelpen var upåklagelig
Hei Ståle, Takk for at du deler opplevelsen din. Jeg forstår at tekniske problemer med opplasting av dokumenter kan være frustrerende, spesielt når du er på reise i utlandet. Det er godt å høre at du opplevde hjelpen fra oss som upåklagelig – det er akkurat slik vi ønsker å være for kundene våre, uansett hva som skjer underveis. Vi jobber hele tiden med å forbedre de digitale løsningene våre, slik at det skal bli enklest mulig for deg å sende inn det du trenger. Skulle du oppleve lignende utfordringer igjen, er det bare å ta kontakt med oss på 915 03 100, så hjelper vi deg videre. Takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding. Vennlig hilsen Kristian
Superb service enkel rapport bra tilbakemelding rask behandling
Hei Tom, Så hyggelig å høre at du er fornøyd! Vi setter stor pris på at du trekker frem enkel rapportering, god tilbakemelding og rask behandling. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves – enkelt, tydelig og effektivt. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Rask og presis behandling. Korrespondanse mellom Gjensidige og verksted var bra. Raskt skadeoppgjør
Hei Fridtjov, Tusen takk for en flott tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde rask og presis behandling, og at samarbeidet mellom oss og verkstedet fungerte godt. Vi vet hvor viktig det er med et smidig skadeoppgjør, og vi jobber hver dag for å gjøre prosessen enkel og trygg for deg. Takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian