Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har blitt godt behandlet og forståelsesfullt fra første hendelse.
Hei Unni, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det er veldig godt å høre at du har følt deg godt ivaretatt og møtt med forståelse helt fra første hendelse. Å være positive og lette å snakke med er viktig for oss, spesielt når du tar kontakt fordi noe har skjedd. Takk for tilliten og for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Meget rask og proff behandling av saken. Dyrlegen som er knyttet opp mot Gjensidige utførte sin del av saken på en framifrå og service minded gjennomløp av saken. Dette bidrar også til å løfte fra Gjensidige som meget seriøs aktør i bransjen,
Hei Oddvar, Tusen takk for en skikkelig hyggelig og grundig tilbakemelding. Det er veldig godt å høre at du opplevde både rask og profesjonell behandling, og ekstra fint at dyrlegen som samarbeider med oss gjorde en så god jobb. Når alle ledd fungerer godt sammen, gir det trygghet for deg og best mulig hjelp når det trengs. Takk for tilliten og for at du løfter oss frem som en seriøs aktør. Det setter vi stor pris på. Vennlig hilsen Kristian
Bra: Forståelig, rettferdig. Forbedre: Å bruke kortere tid. Har erfaring, er fornøyd med behandling av saker.
Hei Zura, Takk for en ærlig og god tilbakemelding. Det er fint å høre at du opplever oss som forståelige og rettferdige, og at du i det store er fornøyd med hvordan sakene dine blir behandlet. Samtidig tar vi ønsket ditt om kortere behandlingstid på alvor. Når noe har skjedd, betyr tempo mye. Vi er glade for at du ønsker å fortsette å bruke forsikring hos oss, og vi jobber hele tiden med å gjøre prosessene raskere og enda bedre. Vennlig hilsen Kristian
Første telefon var grei, nr.2 ikke grei. 3. gang veldig hyggelig
Hei Turid, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er bra å høre at både første og tredje samtale fungerte fint. Samtidig er det ikke greit at den andre ikke gjorde det. Opplevelsen din skal være god hver gang du tar kontakt med oss. Tilbakemeldingen din er viktig. Den hjelper oss å bli mer stabile og bedre i møtet med deg og andre kunder. . Vennlig hilsen Kristian
Som vanlig alltid raskt oppgjør etter en skadesak.
Hei Magnar, Takk for at du deler erfaringen din. Det er veldig hyggelig å høre at oppgjøret, som vanlig, gikk raskt. Det er akkurat slik det skal være når du melder en skade hos oss. Takk for tilliten, og for at du velger Gjensidige igjen og igjen. Vennlig hilsen Kristian
Meget rask behandling og oppgjør, Gjensidige anbefales, bare god erfaring med dem 🙂
Hei Raymond, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det er veldig godt å høre at du opplevde både rask behandling og raskt oppgjør. Akkurat slik det skal være. Ekstra hyggelig er det å høre at du bare har gode erfaringer med oss. Takk for anbefalingen og for at du velger Gjensidige. Vennlig hilsen Kristian
I needed to go to the hospital in Los Cristianos the help and response from Gjensidige was fantastic and very reassuring.
Hei Jonathan, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig godt å høre at du følte deg ivaretatt da du måtte på sykehus i Los Cristianos. Når noe skjer i utlandet, skal hjelpen være rask, tydelig og betryggende. Akkurat slik du beskriver. Takk for tilliten, og for at du valgte Gjensidige. Vennlig hilsen Kristian