Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Første telefon var grei, nr.2 ikke grei. 3. gang veldig hyggelig
Hei Turid, Takk for at du deler opplevelsen din. Det er bra å høre at både første og tredje samtale fungerte fint. Samtidig er det ikke greit at den andre ikke gjorde det. Opplevelsen din skal være god hver gang du tar kontakt med oss. Tilbakemeldingen din er viktig. Den hjelper oss å bli mer stabile og bedre i møtet med deg og andre kunder. . Vennlig hilsen Kristian
Som vanlig alltid raskt oppgjør etter en skadesak.
Hei Magnar, Takk for at du deler erfaringen din. Det er veldig hyggelig å høre at oppgjøret, som vanlig, gikk raskt. Det er akkurat slik det skal være når du melder en skade hos oss. Takk for tilliten, og for at du velger Gjensidige igjen og igjen. Vennlig hilsen Kristian
Meget rask behandling og oppgjør, Gjensidige anbefales, bare god erfaring med dem 🙂
Hei Raymond, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det er veldig godt å høre at du opplevde både rask behandling og raskt oppgjør. Akkurat slik det skal være. Ekstra hyggelig er det å høre at du bare har gode erfaringer med oss. Takk for anbefalingen og for at du velger Gjensidige. Vennlig hilsen Kristian
I needed to go to the hospital in Los Cristianos the help and response from Gjensidige was fantastic and very reassuring.
Hei Jonathan, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig godt å høre at du følte deg ivaretatt da du måtte på sykehus i Los Cristianos. Når noe skjer i utlandet, skal hjelpen være rask, tydelig og betryggende. Akkurat slik du beskriver. Takk for tilliten, og for at du valgte Gjensidige. Vennlig hilsen Kristian
Vi har forsikringer for 70K i året hos Gjensidige, men ved fornyelse så setter de opp prisene noe voldsomt med begrunnelse av at vi har brukt forsikringen. (2 skadeoppgjør) Det hadde trolig vært billigere for oss å ikke ha noe forsikring, og heller betalt for 2 skader selv.
Hei Eirik, Takk for at du deler erfaringen din, selv om vi forstår at dette oppleves både frustrerende og urimelig. Når forsikringer fornyes, ser vi på helheten. Skadehistorikk er én av flere faktorer som kan påvirke prisen, sammen med kostnadsutvikling, skadeomfang i markedet og dekningene dere har. Vi skjønner likevel godt at det føles surt når prisen øker etter at man faktisk har brukt forsikringen slik den er ment å brukes. Forsikring handler om trygghet når noe stort skjer, også de hendelsene som kan bli langt dyrere enn man forventer der og da. Samtidig er det helt fair å stille spørsmål ved pris og verdi, og det tar vi på alvor. Vennlig hilsen Kristian
Opplevde det samme selv. Gjensidige opppfyller ikke sin del av forsikringsvilkårene selv om vilkårene er oppfylt.
Hei Balder, Dette er alvorlig å lese, og vi skjønner godt at du reagerer når du opplever at vilkårene ikke blir fulgt. Slik skal det ikke føles å være kunde hos oss. Når vi behandler en sak, vurderer vi alltid den konkrete hendelsen opp mot vilkårene som gjelder for forsikringen din. Samtidig vet vi at både vurderingen og forklaringen kan oppleves utydelig eller feil, og da må vi rydde opp. Vi vil gjerne se nærmere på saken din og gå gjennom vurderingen sammen med deg, punkt for punkt. Målet er at du skal få en tydelig forklaring, og at eventuelle feil blir rettet. Du kan skrive til oss under Mine skadesaker her https://www.gjensidige.no/meld-skade/privat eller ringe oss på 915 03 100, så tar vi det direkte med deg. Vennlig hilsen Kristian
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige. Rask behandling av min sak og fikk penger direkte på konto etter få dager.
Hei Gerd, Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding. Det er godt å høre at du opplevde rask behandling, og at pengene kom raskt på konto. Når noe skjer, er nettopp dette som gir trygghet. Takk for tilliten og for at du velger Gjensidige. Vennlig hilsen Kristian