Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fornøyd med Gjensidige saksgang og behandling ved skader. Jeg er tilhenger av Gjensidiges selskapsform
Jeg fikk gode forklaringer og vennlig hjelp på mine henvendelser.
Vi synes vi får god hjelp og god behandling når skader har oppstått
Kjapt svar, god forklaring på spørsmål. Jeg er fornøyd.
Respekt for forsikringstakeren og hjelp i henhold til prisen.
Raskt oppgjør av skadesak. Fornøyd med utbetaling.
Alt for strenge i sine vurderinger. Også til kunder som har vært der lenge. Jeg er virkelig skuffet.