Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ryddig, rask og løsorientert. Flott og effektiv app
Fornøyd med det raske forsikringsoppgjøret for min katt
Veldig bra forsikring og bra service. Saken ble behandlet raskt og skaden ble som ny
Trist å måtte vente på utbetalingen, når jeg satt i en vond tid etter å ha mistet min kjære
Aldri gå til Gjensidige! 14.04.2026: Jeg hadde kjøpt behandlingsforsikring, helseforsikring, reiseforsikring ifbm. Et folkehøyskole-halvår. Ble skadet alvorlig i kneet før behandlingsforsikringen og helseforsikringen var godkjent, men var midlertidig dekket for ulykker. De trakk forsikringene etter jeg hadde skadet meg pga. helt andre ting. Og midlertidig dekket for ulykker betydde i praksis at utgiftene jeg hadde før de trakk forsikringene ble dekket, men jeg fikk ikke noe til operasjon privat eller rehab. 4 måneder etter ulykken har jeg fortsatt ikke fått penger da de bytter kontaktperson og de ikke sjekker loggen og nå ønsker de at jeg skal gjøre alt av dokumenter etc på nytt. De krangler på alt! Angrer på at jeg byttet fra If! 13.05.2026: Etter et oppløftende svar fra Gjensidige her 16.04.2026 så tenkte jeg at det skulle bli en ny gjennomgang av saken. Jeg har siden den gang snakket med kontaktpersoner i flere av skadesakene mine hvor alle sier at de ikke kan hjelpe meg og at jeg må snakke med noen andre. Jeg har tatt det opp i saken for behandlingssaken som er avsluttet, men der er det heller ikke noen som svarer. Jeg har 4 forskjellige saker åpne hvor ingen snakker med hverandre og ingen kan hjelpe meg. Hvor skal jeg da gå? Jeg ble ikke mindre frustrert av å prøve å få hjelp nå. 16.06: Fikk avslag fordi jeg kjøpte forsikringen for reisen etter jeg hadde kjøpt reisen. De hadde avklart ved telefonsalget at alt var inkludert. Jeg har hatt mange og lange telefonsamtaler med flere personer og alle sa det skulle gå fint. Ringte sentralbordet og selgerne der som også mente jeg var dekket. Løgnere.
Jeg opplevde at skaden ble raskt behandlet. Var ikke lett å velge skadens plassering, da det var en mus som hadde spist en skade på ledningsnettet. Ble også overrasket på egenandelen, hadde jeg forvoldt skaden hadde den vært Kr. 6000 p.g.a mus ble den Kr. 10000
De er raske og flinke og kunnskapsrike. Tok litt lang tid for andre måtte svate på det