Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tungvint saksgang med innmelding og opplyst behandlingstid på 8 uker. Heldigvis finnes det andre forsikringsselskap og benytter disse i stedet. Men hadde Gjensidige igjennom jobb og kommer aldri til å bruke de privat.
God kunde behandling og rask behandling av skadesaken
Håper å slippe skader, men fornøyd med hjelpen jeg får om ulykken skulle ramme. Rask, greie svar og vanligvis rask utbetaling.
Alltid like fornøyd med Gjensidige, får raskt hjelp, forsikringene dekker mye og jeg får en god samlepris på alt.
Stort sett fornøyd med Gjensidige, aldri noe problem, hverken før eller etter man har meldt skade. Dette gjelder både bil, men også de andre forsikringene vi har hos Gjensidige.
Alltid god oppfølging. Vanligvis rask kundebehandling
Relativ rask saksbehandling, men da jeg har bilpluss forsikring så mener jeg at slike småskader ikke burde medføre bonustap ved neste skade av tilsvarende karakter uten bonustap.