Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alltid god oppfølging. Vanligvis rask kundebehandling
Relativ rask saksbehandling, men da jeg har bilpluss forsikring så mener jeg at slike småskader ikke burde medføre bonustap ved neste skade av tilsvarende karakter uten bonustap.
Veldig kjapp behandling og ok oppgjør. fornøyd med Gjensidige.
Veldig fornøyd med Gjensidige, har aldri hatt noe og klage på.
God og rask service! Online registrering av saken og følging tom verkstedet som byttet sjerm på telefonen ganske raskt. Fornøyd
Enkel info og hyggelig tilbakemelding. Raskt skadeoppgjør
Veldig lang behandlingstid. Ca 4 mnd. første svar kom etter 7 uker. Hadde vært lurt med en telefon som hadde løst spørsmål som kom opp fortere.