Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Håper å slippe skader, men fornøyd med hjelpen jeg får om ulykken skulle ramme. Rask, greie svar og vanligvis rask utbetaling.
Alltid like fornøyd med Gjensidige, får raskt hjelp, forsikringene dekker mye og jeg får en god samlepris på alt.
Stort sett fornøyd med Gjensidige, aldri noe problem, hverken før eller etter man har meldt skade. Dette gjelder både bil, men også de andre forsikringene vi har hos Gjensidige.
Alltid god oppfølging. Vanligvis rask kundebehandling
Relativ rask saksbehandling, men da jeg har bilpluss forsikring så mener jeg at slike småskader ikke burde medføre bonustap ved neste skade av tilsvarende karakter uten bonustap.
Veldig kjapp behandling og ok oppgjør. fornøyd med Gjensidige.
Veldig fornøyd med Gjensidige, har aldri hatt noe og klage på.