Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Alt gikk helt som ønsket, ingen problemmer eller utfordringer, tusen takk
Hei Kato, Så godt å høre at alt gikk som ønsket, uten problemer eller utfordringer! Vi setter stor pris på at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Tusen takk for hyggelige ord – det gir oss ekstra energi i hverdagen. Vennlig hilsen Kristian
Rask og effektiv hjelp/saksgang når gjensidige hadde fått det de trengte av info.
Hei Helge, Tusen takk for en tydelig og positiv tilbakemelding! Det er flott å høre at du opplevde både rask og effektiv hjelp da vi hadde fått informasjonen vi trengte. Vi ønsker alltid å gjøre prosessen enkel og smidig for deg. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Alltid rask behandling av dyktige og hyggelige kundebehandlere.
Hei Anita, Så hyggelig å lese tilbakemeldingen din! Det betyr mye for oss å høre at du opplever både rask behandling og møter dyktige, hyggelige kundebehandlere. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for deg – og slike ord gir oss ekstra motivasjon. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Intuitivt og enkelt skjema for innmelding og rask behandling!
Hei Hans, Tusen takk for en energisk tilbakemelding! Vi blir glade når du opplever skjemaet som intuitivt og enkelt, og at behandlingen går raskt. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være – lettvint og effektivt fra start til slutt. Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din. Vennlig hilsen Kristian
Fantastisk bra når man ikke får bagasjen sin på alpeferien man skal på. Manglet kritisk utstyr, men fikk penger raskt etter utleggene var gjort. Rask saksbehandling.
Hei Nora, Så godt å høre at du fikk rask hjelp da du trengte det som mest! Det er aldri gøy å stå uten bagasje på ferie, spesielt ikke når viktig utstyr mangler. Derfor er det ekstra fint å vite at utleggene dine ble dekket raskt, og at saksbehandlingen opplevdes smidig. Takk for at du deler opplevelsen din med oss. Vennlig hilsen Kristian
Har gjennom mine 55 år som kunde hos Gjensidige aldri hatt noe ubehag eller problemer med min forsikring det være seg bil, bolig, innbo eller reise. Mvh Arne
Hei Arne, For en fantastisk tilbakemelding! 55 år som kunde – det står det virkelig respekt av. Vi setter stor pris på tilliten du har vist oss gjennom alle disse årene, og det gleder oss å høre at du aldri har opplevd problemer med forsikringene dine, enten det gjelder bil, bolig, innbo eller reise. Slik skal det være. Tusen takk for at du er en del av Gjensidige-familien. Vennlig hilsen Kristian
Enkelt og proft. Gode priser på gode vilkår. Ryddighet når det oppstår prosesser
Hei Lasse, Tusen takk for en knallgod tilbakemelding! Det er inspirerende å høre at du opplever oss som enkle å forholde deg til, profesjonelle og ryddige – og at du er fornøyd med både prisene og vilkårene. Vi jobber hver dag for å gjøre det enkelt og trygt for deg, uansett hva som skjer. Takk for at du valgte oss. Vennlig hilsen Kristian