Gjensidige Forsikring opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har lenge vært forsikringskunde hos Gjensidige og har vært kjempefornøyd hver gang jeg har hatt behov for å bruke forsikringene. I det siste har prisene økt betraktelig, spesielt på hundeforsikringen, og når jeg tok kontakt for å høre om det var mulig å se på prisene on det kunne gjøres noe med, ble jeg blankt avvist og at det ikke var poeng å se gjennom det. Da bestemte jeg med for å bytte med én gang. Veldig synd gode kunder blir så dårlig ivaretatt.
Høy forsikringssum, likevel dårlig oppgjør når det kommer til stykket.
Har sjekket opp litt ang forsikring og ved å bytte selskap så kan men spare opp til 10 000 . dette er ran av selskapet.. skuffende .
God service, raske og serviceinnstilt. Føler meg ivaretatt og trygg
Fantastisk kundeservice. Gode priser. Byttet ifra fremtind pga elendig kundeservice.
Har ventet i 2,5 mnd. uten at selskapet på den tiden har klart å fremsette en selvstendig verdivurdering på et kjøretøy som de har konkludert at må kondemneres. Det er på samme tid ikke gitt noen beklagelse eller forklaring på at en har så lang saksbehandlingstid annet enn at en «venter på tilbakemelding fra fagansvarlig». Har besluttet å bytte selskap da jeg ikke kan ta risiko ved å bli uten kjøretøy /oppgjør over så lang tid.
Fast kunde gjennom mange år og har bare gode erfaringer med de fleste av mine forsikringer. Pris på bilforsikringene kan justeres når jeg har behov.