Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
De gangene vi trenger hjelp er ting enkelt og greit. Har brukt forsikring for hund og reise i år. Enkelt, raskt og greit oppgjør. Svært fornøyd.
Hei, Anita! Så hyggelig å høre at du opplever oss som enkle å forholde seg til når du trenger hjelp. At både hundeforsikringen og reiseforsikringen har vært raske og greie i oppgjør sier mye om hvordan vi ønsker at hverdagen med oss skal kjennes. Enkelt, tydelig og til å stole på. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg har fått utbetalt uføreforsikring, og behandlingen av saken tok knapt et døgn. Utbetalingen kom dagen etter. Veldig bra at noe kan gå så enkelt i en ellers kjedelig situasjon.
Hei, Hege! Så godt å høre at utbetalingen av uføreforsikringen gikk så raskt og enkelt. Når situasjonen ellers er tung, betyr det mye at prosessen hos oss ikke skaper ekstra bekymringer. At alt var på plass allerede dagen etter er akkurat slik vi ønsker at oppfølgingen skal kjennes. Takk for at du tok deg tid til å dele tilbakemeldingen din. Hilsen Marcus
Rask behandling av saken. Fikk god hjelp og informasjon når jeg var i kontakt med kundebehandler
Hei, Sandra! Så bra å høre at saken ble behandlet raskt, og at du fikk god informasjon underveis. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Dårlig dekning det høres mye bedre ut enn det er jeg mener ulykke er ulykke samme om det skjer utenfra
Hei, Jørn! Jeg skjønner godt at du sitter igjen med en følelse av at dekningen ikke var slik du forventet. Hvis du mener vurderingen i din sak ikke stemmer, anbefaler jeg at du skriver direkte til oss i skadesaken din under Mine skadesaker. Da kan vi gå gjennom saken på nytt sammen med deg og gi en klar begrunnelse for det som er gjort: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Jeg hadde kjøpt reise forsikring for student i utland, for å få medisin og uhellsforsikring med «innbo», personen jeg snakket med sa alt var inkludert. Så skjedde det et uhell med Mac og IPad som var uhell, uforskyldet, og de mener jeg ikke vil få noe tilbake på dette. Så jeg har betalt to år med forsikring for å ikke få en dritt tilbake. Anbefaler ingen å kjøpe Gjensidige forsikring, for de holder ikke det de lover.
Hei, Eirik! Jeg skjønner veldig godt at du er frustrert. Når du kjøper en forsikring etter å ha fått beskjed om at den dekker det du trenger, skal det være trygt å stole på informasjonen du får. Slik du beskriver opplevelsen din, er det langt unna det vi ønsker å levere. Jeg anbefaler at du får skaden og dekningen vurdert på nytt av teamet som håndterer saken din. Skriv direkte i skadesaken din under Mine skadesaker, så kan vi gå gjennom både hendelsen og forventningene du fikk da du kjøpte forsikringen: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Selv om at jeg meldte tyveri sent på kvelden så fikk jeg lynraskt svar og pengene kom umiddelbart på kontoen! Meget fornøyd med Gjensidige!
Hei, Rumen! Så bra å høre at du fikk rask respons selv om tyveriet ble meldt sent på kvelden. At både svar og utbetaling kom umiddelbart er akkurat slik vi ønsker at opplevelsen skal være når du står i en stressende situasjon. Takk for at du tok deg tid til å legge igjen en tilbakemelding. Hilsen Marcus
Hurtig saksbehandling. Alt gikk raskt. Enkelt å greit..
Hei, Odd! Så bra å høre at saksbehandlingen gikk raskt og at alt opplevdes enkelt og greit. Det er akkurat slik vi ønsker at prosessen skal kjennes når du trenger hjelp. Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Hilsen Marcus