Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God oppfølging, og informasjon. Rask utbetaling av erstatning
Hei Bernt, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Det er veldig godt å høre at du opplever god oppfølging og informasjon, og at utbetalingen gikk raskt. Vi ønsker å gjøre det enkelt og trygt for deg, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon til å fortsette det gode arbeidet. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Enkel håndtering av skadesaker på nett. Hyggelig kontakt med saksbehandler når det har vært behov for det.
Hei Leif, Tusen takk for at du deler din erfaring! Det er veldig hyggelig å høre at du synes det er enkelt å håndtere skadesaker på nett, og at kontakten med saksbehandlerne våre har vært god. Vi ønsker at det skal være trygt og lettvint å være kunde hos oss, og slike tilbakemeldinger gir oss ekstra motivasjon. Ha en strålende dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Rask tilbakemelding og greit oppgjør med ordning for leiebil etc.
Hei Trond, Tusen takk for at du deler din erfaring! Det er veldig hyggelig å høre at du fikk rask tilbakemelding og et greit oppgjør, og at ordningen med leiebil fungerte som den skulle. Vi jobber for at det skal være enkelt og trygt å være kunde hos oss, også når uhellet er ute. Ønsker deg en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian
Full dekning, effektiv registering av sak og krav og imponerende rask behandling.
Hei Kjell, Så flott å høre at du er så fornøyd med reiseforsikringen vår! At du opplever både full dekning, enkel registrering og rask behandling, er akkurat slik vi ønsker at det skal være. Tusen takk for at du deler opplevelsen din – det gir oss masse energi til å fortsette å levere på topp. Ønsker deg mange trygge og gode reiser fremover! Vennlig hilsen Kristian
Ingen jobb ble gjort. Fikk gjentatte innkallinger til videobefaringer ute at noen ringte/møtte opp. Konklusjon på tynt/ingen -grunnlag.
Hei Mattis, Dette høres ikke bra ut, og jeg forstår godt at du er misfornøyd når du opplever at ingen fulgte opp med videobefaring, og at konklusjonen ble tatt uten et skikkelig grunnlag. Slik skal det ikke være. Vi ønsker å gjøre det enkelt og trygt for deg, og da må vi følge opp på en god måte. Hvis du vil, kan du ringe oss på 915 03 100, så ser vi nærmere på saken din og hva som har skjedd. Vit også at du alltid kan klage slik at vi kan se på saken din på nytt. Les mer om klagemulighetene her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra – det gir oss mulighet til å bli bedre. Vennlig hilsen Kristian
Dere har som alltid behandlet våre henvendelser på en tilfredsstillende måte.
Hei Synnøve, Tusen takk for hyggelige ord! Det er veldig fint å høre at du er fornøyd med hvordan vi har håndtert sakene dine, spesielt når det gjelder reise. Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å dele opplevelsen din med oss. Ha en fortsatt god dag – og god tur neste gang du skal ut og reise! Vennlig hilsen Kristian
Har vært kunde i mange år, hatt to flomskader, som har blitt behandlet tilfredsstillende. Jeg har også hatt uhell utenfor hjemmet med langvarig sårskader, også de med god dekning fra dere. Sakene mine har alltid blitt behandlet godt hos Gjensidige.
Hei Kari, Tusen takk for at du deler opplevelsen din! Det betyr mye for oss å høre at du har følt deg godt ivaretatt gjennom mange år, både ved flomskader og uhell utenfor hjemmet. Vi vet at slike situasjoner kan være krevende, og vi er glade for at du har fått hjelpen du trengte. At du opplever oss som en trygg støttespiller, er akkurat slik vi ønsker å være for kundene våre. Takk for tilliten – vi er her for deg, også i årene som kommer. Ha en fin dag videre! Vennlig hilsen Kristian