Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Min erfaring med Gjensidige er veldig god i de sakene jeg har hatt med selskapet. Rask og god behandling.
Beste forsikringen. God service og aldri noe problem.
Skade på bil. Ikke store skade. Tok så lang tid at jeg fikset skaden. Så når jeg endelig får svar så ringer verkstedet så skal ta takst. Jeg forklarer det er fikset. 30min etterpå får eg melding at saken er ferdig og lagt ned??? Ka me kostnadene eg hadde med rep?
Fornøyd med Gjensidige saksgang og behandling ved skader. Jeg er tilhenger av Gjensidiges selskapsform
Jeg fikk gode forklaringer og vennlig hjelp på mine henvendelser.
Vi synes vi får god hjelp og god behandling når skader har oppstått
Kjapt svar, god forklaring på spørsmål. Jeg er fornøyd.