Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg er meget fornøyd med den hjelpen jeg fikk i en vanskelig situasjon.
Hei Oddveig, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det betyr mye for oss å høre at du fikk god hjelp da du sto i en vanskelig situasjon. Det er akkurat da det er viktigst at vi er der for deg. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Kjøpt ny bil der oppdatering av softwear sviktet. Ingen tilbakemeling på leiebil!
Hei Lena, Takk for at du sier ifra. Dette høres ikke bra ut, og vi forstår godt at det er frustrerende å ikke få tilbakemelding når du venter på leiebil i en slik situasjon. Slik skal det ikke være. Vi vil gjerne se nærmere på hva som har skjedd, og hjelpe deg videre så raskt som mulig. Du kan ringe oss på 915 03 100, eller skrive til oss under Mine skadesaker her: https://www.gjensidige.no/logg-inn/skadesaker. Så finner vi ut av det sammen. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig fornøyd med Gjensidige forsikring og jobben som ble utført av Polygon og Kaph.
Hei Lisbeth, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Rask og god service. Alltid fått hjelp raskt og hyggelige ansatte
Hei Stine, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig hyggelig å høre at du opplever oss som raske og effektive, og at du alltid får god hjelp. Vi setter stor pris på at du trekker frem de hyggelige medarbeiderne våre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg har vært kunde hos Gjensidige i veldig mange år og ser ingen grunn til å skifte selskap
Hei Hans, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det betyr mye for oss å høre at du føler deg trygg hos Gjensidige, og at du har vært kunde i mange år uten å se noen grunn til å bytte. Den tilliten setter vi stor pris på. Hilsen Sara
Bedre blir det ikke :) Alt føles meget ryddig og pålitelig, og man føler seg i sannhet trygg hos dere.
Hei Christian 😊 For en herlig tilbakemelding. Når du sier at det ikke blir bedre enn dette, da blir vi både stolte og glade. Det er akkurat den følelsen av ryddighet, pålitelighet og trygghet vi ønsker at du skal sitte igjen med. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Hilsen Sara
god stilbakemelding fra meg på behandlingstid og resultat
Hei Finn, Takk for tilbakemeldingen din. Veldig fint å høre at du er tilfreds både med behandlingstiden og resultatet. Det er godt å vite at saken ble håndtert på en måte som fungerte for deg. Hilsen Sara