Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og god service. Alltid fått hjelp raskt og hyggelige ansatte
Hei Stine, Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Det er veldig hyggelig å høre at du opplever oss som raske og effektive, og at du alltid får god hjelp. Vi setter stor pris på at du trekker frem de hyggelige medarbeiderne våre. Vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Jeg har vært kunde hos Gjensidige i veldig mange år og ser ingen grunn til å skifte selskap
Hei Hans, Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Det betyr mye for oss å høre at du føler deg trygg hos Gjensidige, og at du har vært kunde i mange år uten å se noen grunn til å bytte. Den tilliten setter vi stor pris på. Hilsen Sara
Bedre blir det ikke :) Alt føles meget ryddig og pålitelig, og man føler seg i sannhet trygg hos dere.
Hei Christian 😊 For en herlig tilbakemelding. Når du sier at det ikke blir bedre enn dette, da blir vi både stolte og glade. Det er akkurat den følelsen av ryddighet, pålitelighet og trygghet vi ønsker at du skal sitte igjen med. Tusen takk for at du deler opplevelsen din. Hilsen Sara
god stilbakemelding fra meg på behandlingstid og resultat
Hei Finn, Takk for tilbakemeldingen din. Veldig fint å høre at du er tilfreds både med behandlingstiden og resultatet. Det er godt å vite at saken ble håndtert på en måte som fungerte for deg. Hilsen Sara
Veldig god service. Og enkelt å treffe på telefonen.
Hei Lillian, Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Veldig godt å høre at du opplever servicen som god, og at det er enkelt å komme gjennom på telefon. Når du får rask hjelp av folk som er der for deg, vet vi at vi gjør noe riktig. Hilsen Sara
Rask behandling etter innsendelse av nødvendige papirer. Veldig fornøyde!!
Hei Mimmie, Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen. Veldig fint å høre at behandlingen gikk raskt etter at papirene var sendt inn, og at dere er så fornøyde. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Hilsen Sara
Skjelden vi trenger dere ved hjelp, men denne gang var vi heldige som hadde dere på veien :)
Hei Lisbet, Takk for at du deler. Godt å høre at veihjelpen var der når dere trengte den. Det er akkurat i slike situasjoner det er ekstra godt å vite at man ikke står alene på veien. Hilsen Sara