Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ikke alltid billigst, men Gjensidige er trygt, effektivt og helt klart det beste forsikringsselskap jeg har hatt. Jeg har prøvde konkurrenter, men nå totalt over 25 års erfaring med Gjensidige, de gangene jeg/vi har hatt behov for hjelp i forbindelse med skade blir jeg minnet på hvor digg det er å ha forsikring i Gjensidige - veldig fornøyd kunde.
Tusen takk for en veldig hyggelig og tillitsfull tilbakemelding, Ole. Det betyr mye for oss å høre at du opplever Gjensidige som trygt og effektivt, og at dine erfaringer over tid har vært gode – spesielt når det har vært behov for å ta i bruk forsikringen. Vi setter stor pris på lojaliteten din og er glade for å ha deg som kunde. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
hyggelige kundebehandlere som hjelper deg når du trenger det
Hei Aase, tusen takk for den fine tilbakemeldingen! Det er veldig hyggelig å høre at du opplevde kundebehandlerne våre som hyggelige, og at du fikk hjelp når du trengte det. Vennlig hilsen Nina
Føler meg trygg, det er lett kommunikasjon, raske svar.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Nina! Veldig godt å høre at du føler deg trygg hos oss, og at du opplever kommunikasjonen som enkel med raske svar. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Forsikringspremien er høy i forhold til andre selskaper
Takk for tilbakemeldingen, Ella. Vi har forståelse for at forsikringspremien kan oppleves som høy. Premien beregnes blant annet ut fra dekning, vilkår og individuelle forhold, og du er alltid velkommen til å ta kontakt med oss dersom du ønsker en gjennomgang av forsikringen din. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Synes egenandelen er satt for høyt for denne hendelsen.
Takk for tilbakemeldingen, Torgeir. Vi har forståelse for at egenandelen kan oppleves som høy i enkelte situasjoner. Egenandelen er fastsatt i henhold til vilkårene i forsikringen, men du er alltid velkommen til å ta kontakt med oss dersom du ønsker en nærmere gjennomgang av saken. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Fikk hjelp med og ordne tauebil, ikke noe mere enn det Totalt sett, fornøyd
Tusen takk for tilbakemeldingen, Johnny! Fint å høre at du fikk rask hjelp med tauebil, og at du totalt sett er fornøyd. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige
Veldig fornøyd, raskt oppgjør,leverte inn krav søndag,oppgjør mandag
Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen, Steinar! Veldig kjekt å høre at du er fornøyd, og at oppgjøret ble raskt og effektivt behandlet. Med vennlig hilsen Silje i Gjensidige