Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Raske og greie oppgjør. Lett å få kontakt. Fint med utbytte.
Takk for den gode tilbakemeldingen, Knut. Så fint å høre at du opplever raske oppgjør, enkel kontakt og at utbyttet betyr noe for deg. Slik vil vi at det skal kjennes å være kunde hos oss. Takk for at du tok deg tid til å dele. Hilsen Mathias
Rask og enkel saksbehandling samt strålende service hos Autolakk
Takk for den fine tilbakemeldingen, Morten. Så godt å høre at både saksbehandlingen og opplevelsen hos Autolakk satt som den skulle. Slik vil vi at det skal være. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Hilsen Mathias
Sju meter kai fikk en sprekk i betongdekke etter springflo. Ingenting ble dekket. Nær 2 mill for reparasonen. Feil i saksbehandling. Falsk beskrivelse av skaden. Aller verst: det ble sendt til Lovdata som relevant saksbehandling. Dessuten har rapporten gitt inntrykk av dårlig vedlikehold og at sjøbunnen ga etter. Begge deler er feil. 22 m tørrmur hvor 16 m på fast berg som er synlig.
Takk for at du sier ifra, Reidun. Jeg forstår godt at dette oppleves både feil og svært belastende. Når du mener vurderingen av skaden ikke stemmer, må vi se på saken igjen. Send oss en melding direkte i skadesaken din, så får teamet som kjenner saken gått grundig gjennom både vurderingene og dokumentasjonen du viser til: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vit også at du kan klage hvis du mener vi har gjort feil. Her finner du informasjon om hvordan du gjør det: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Hilsen Mathias
Gjensidige imponerer med rask og riktig behandling av skadesaken.
Takk for den fine tilbakemeldingen, Svein. Det betyr mye å høre at skadesaken din ble løst raskt og riktig. Vi jobber for å gjøre det enkelt når noe først skjer, og da er det ekstra hyggelig når du opplever at det fungerer så godt i praksis. Takk for at du tok deg tid til å skrive. Det setter vi pris på. Hilsen Mathias
Er grei nokk. Prisene regner jeg med er som andre forsikringsselskap
Takk for at du deler dette, Roy. Fint å høre at du opplever oss som greie å forholde seg til. Når det gjelder pris, jobber vi hele tiden for at kundene våre skal få en god kombinasjon av trygghet og verdi. Hvis du noen gang lurer på om du har riktig dekning eller pris, hjelper vi deg gjerne med å gå gjennom forsikringene dine. Takk for tilbakemeldingen. Hilsen Mathias
Saksbehandler konkluderer ut i fra maglende grunnlag uten å lytte til mine tilbakemeldinger.
Takk for at du sier ifra, Morten. Det du beskriver er frustrerende, og jeg beklager at du opplever at saksbehandleren konkluderte uten å lytte til det du prøvde å få frem. Du skal bli hørt, og vurderingene våre skal bygge på et godt grunnlag. Når du sitter igjen med en følelse av at innspillene dine ikke ble tatt med, må vi følge opp dette videre. Hvis du vil at riktig team skal se på saken på nytt, kan du skrive direkte til oss i skadesaken din her: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vit også at du kan klage hvis du ønsker en uavhengig vurdering av saken. Her finner du informasjonen du trenger: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du deler opplevelsen din. Det hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
God forklaring på sakens gang videre for meg og dem som er involvert.
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Karin. Veldig godt å høre at du opplevde både kundebehandlingen og oppgjøret som raskt og ryddig. Så flott også at forklaringen på sakens gang var tydelig for både deg og de som var involvert. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal oppleves. Takk for at du deler dette. Hilsen Mathias