Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kort behandlingstid og god service. Kort tid for å få utbetalt de kostnadene man hadde hatt.
Takk for den fine tilbakemeldingen, Astrid. Så godt å høre at du opplevde både rask behandling og god service. Det er akkurat slik vi ønsker at det skal være når du trenger oss. Takk for at du delte erfaringen din med oss. Hilsen Mathias
Veldig fornøyd med behandlingen fra a til å Godt å erfare at hjelpen er der når man først er uheldig å komme i en sånn situasjon!!
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen, Bente. Så godt å høre at du opplevde god oppfølging gjennom hele prosessen. Det er akkurat slik det skal føles når man først havner i en vanskelig situasjon og trenger oss. Takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din. Det setter vi stor pris på. Hilsen Mathias
Har vært kunde i ca 55 år med god erfaring.Siste sak ble jeg meget skuffet. Selskapet antydet at skaden skyltes min uansvarlige kjøring, og snudde bevisføringen til at jeg skulle bevise min uskyld istedet for at Gjensidige måtte bevise min skyld. Ulykken skjedde pga pludselig gladd parti i vegen, slik at jeg mistet veggrepet og om over i motsatt kjørebane. Min forklaring ble støttet av politiet som henla saken om inndragning av førerkort, ettet 2 dager. Likevel tok det Gjensidige 58 dager å komme til samme konklusjon. Dette resulterte i at jeg fikk ekstra utgifter på anskaffelse av ny bil, pga nye mva regler på elbil etter nyttår.
Takk for at du deler erfaringen din, Karl. Når du har vært kunde hos oss i så mange år, skal du oppleve trygghet og ryddighet hele veien. Derfor forstår jeg godt at du ble skuffet når saken tok så lang tid og du følte at vi vurderte situasjonen din på feil måte. At dette også førte til ekstra kostnader for deg, gjør det enda mer alvorlig. Ta gjerne kontakt med oss, så ser vi nærmere på det du opplevde. Vi vil gjerne hjelpe deg videre. Takk for at du tok deg tid til å si ifra. Hilsen Mathias
Raske og effektivt behandling. Oppgjøret meg egenandel kunne gjøres direkte med. Verksted etter reparasjon. Dette forenklet hele prosessen
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Kjetil. Så bra å høre at saken ble løst raskt og effektivt, og at oppgjøret direkte med verkstedet gjorde prosessen enklere for deg. Akkurat slik ønsker vi at det skal være. Takk for at du delte erfaringen din med oss. Hilsen Mathias
Veldig god erfaring i forbindelse med skader. God kundeservice
Tusen takk for den gode tilbakemeldingen, Kjetil. Så bra å høre at saken ble løst raskt og effektivt, og at oppgjøret direkte med verkstedet gjorde prosessen enklere for deg. Akkurat slik ønsker vi at det skal være. Godt å høre at dette fungerte så bra for deg. Hilsen Mathias
Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige. God kundeservice og greie vilkår. Føler meg trygg med både bolig- og reiseforsikringen min.
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen, Osman. Så godt å høre at du opplever både god kundeservice og ryddige vilkår, og at du føler deg trygg med forsikringene dine hos oss. Det betyr mye for oss å høre. Takk for at du deler erfaringen din. Hilsen Mathias
Bra service , ingenting å sete fingeren på . Meget fornøyd med STSkadeservice , dei gjorde ein meget god jobb å behandlet meg som kunde strålende
Tusen takk for den fine tilbakemeldingen, Jan. Så godt å høre at du opplevde god service og følte deg godt tatt vare på gjennom hele prosessen. Det betyr mye for oss å høre. Takk for at du delte opplevelsen din. Hilsen Mathias