Gjensidige Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Selskapet bryr seg lite om skadetilfelle på fritidsbolig som ligger i utkantstrøk. Vi ble sittende med alt ansvar når det kom til å dokumentere skadetilfellet, da takstmann ikke ønsket å reise ut til øya. Vi ble sittende med ansvaret for å sette i gang skadeforebyggende tiltak. Og saken ble avsluttet ved utbetaling av en symbolsk sum, som på langt nær dekker kostnadene ved reparasjon/nytt tak.
Takk for at du deler dette med oss, Trond. Jeg forstår veldig godt at du reagerer når du opplever at vi ikke stiller opp slik du forventer. Slik du beskriver prosessen med fritidsboligen, spesielt når det gjelder befaring og skadeforebyggende tiltak, er ikke slik vi ønsker at det skal oppleves. Når en takstmann ikke kan reise ut, skal vi likevel legge til rette for at du får den hjelpen du trenger for å dokumentere skaden. Det er også viktig for oss at du får en forklaring på hvorfor saken endte med summen den gjorde. Her ser vi at du sitter igjen med en følelse av å stå alene i prosessen, og det beklager jeg. Jeg anbefaler at vi går gjennom saken din på nytt. Skriv gjerne til oss direkte i skadesaken din, så kan vi få sett på vurderingene og om noe bør gjøres annerledes: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Vit også at du alltid kan klage hvis du ønsker en ny vurdering av hele saken. Det kan du lese mer om her: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Takk for at du sier ifra, Trond. Slik tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Hilsen Mathias
Jeg er fornøyd med selskapet generelt og har alltid blitt møtt av hyggelige kundebehandler når man omsider kommer frem på telefon
Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding, Margaret. Det er veldig fint å høre at du er fornøyd og at du møter hyggelige folk når du ringer oss. Ventetid på telefon kan være krevende, så ekstra godt at opplevelsen er god når du kommer gjennom. Ta gjerne kontakt igjen hvis du trenger noe mer. Vi hjelper deg gjerne videre. Hilsen Mathias
Tar ikke kunde og skadebehandler på taksteringsverksted på alvor. De tar skader SOM KAN KOMME i betraktning når de fastsetter hva de skal betale for når en skade er kommet på bilen.
Takk for at du sier ifra. Jeg skjønner godt at du reagerer når du opplever at både du og verkstedet ikke blir tatt på alvor. Ved vurdering av en skade skal vi ta utgangspunkt i det som faktisk har skjedd, ikke det som eventuelt kan skje. Slik du beskriver saken høres dette ut som noe vi bør se nærmere på. Skriv gjerne til oss i skadesaken din, så kan vi gå gjennom vurderingene på nytt: https://www.gjensidige.no/kunde/privat/skade/skadesakene-dine Du kan også klage hvis du ønsker en ny gjennomgang av hele saken: https://www.gjensidige.no/kontakt-kundeservice/klage Hilsen Mathias
Thank you for giving us excellent service. Will always use Gjensidige. Cannot recommend it highly enough. From the processing time, to simplicity, customer service and app. It is all amazing!
Thank you so much for an amazing review, Govardhan. It means a great deal to us that you have lived in many countries and still feel that we are the best. Knowing that the processing time, simplicity, customer service and the app all work so well for you is exactly what we aim for every day. We truly appreciate your recommendation and look forward to being here for you as a customer in the future. Best regards Mathias
Ryddig saksbehandling, god service, rask behandling og god dekning. Veldig fornøyd.
Tusen takk for en veldig hyggelig tilbakemelding, Paul. Det er flott å høre at du opplever skadesaken som ryddig, rask og med god service og dekning. Slik skal det kjennes når du trenger oss. Si gjerne ifra hvis det er noe mer vi kan hjelpe deg med. Vi står klare. Hilsen Mathias
Lett å melde skade å få hjelp. Oversiktlig å greit hva som er forsikret og hva forsikringen ikke omhandler
Tusen takk for en fin tilbakemelding, Morten. Det er veldig hyggelig å høre at du har vært kunde hos oss helt siden den første mopeden, og at du opplever skadehåndtering og oversikt over forsikringene som enkelt og greit. Slik skal det føles. Bare si ifra hvis du trenger hjelp med noe. Vi er alltid klare til å bidra. Hilsen Mathias
Behandling av skadeoppgjør etter veterinærbesøk er noe av det beste og mest proffe jeg har vært borti. Rette og slett fantastisk
Tusen takk for en fantastisk tilbakemelding. Det er utrolig hyggelig å høre at du opplever skadeoppgjøret etter veterinærbesøket som noe av det beste og mest profesjonelle du har vært borti. Slik skal det kjennes når du trenger oss. Gi gjerne beskjed hvis det dukker opp noe mer. Vi er alltid klare til å hjelpe deg og dyret ditt videre. Hilsen Mathias